Що робити, якщо зник мобільний зв'язок: інструкція

Що робити, якщо зник мобільний зв'язок: інструкція
Фото - ілюстративне
  • Дізнавайтеся, як попри перебої зі світлом залишатися на зв’язку.

Через перебої зі світлом виникли проблеми з мобільним зв'язком та інтернетом.

Завдяки запровадженню внутрішнього роумінгу, українці мають можливість перемикнутися на мережу інших мобільних операторів, якщо мережа одного з них недоступна.

Підтримуються SIM-картки Vodafone, Київстар та lifecell.

Відео дня

Це стало можливим, зазначають в МВС України, ще на початку березня – невдовзі після повномасштабного вторгнення РФ в Україну.

Як приєднатися до національного роумінгу

Щоб приєднатися до національного роумінгу, потрібно:

  • вимкнути автоматичний вибір мережі в установках телефону
  • Android: Налаштування – мобільна мережа (або підключення) – оператор.
  • iOS: параметри – стільникові дані – вибір мережі.
  • знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL.

Якщо підключитися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.

Після підключення перевірити можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS.

При цьому тарифи не змінюватимуться. Однак слід щодня перевіряти, чи не з'явився зв'язок у свого оператора і, якщо з'явився, повертатися до нього.

Читайте також:

 

 

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up