Три «Богдани» купили за 14 мільйонів бюджетних гривень. На перший рейс вони вийшли сьогодні, 12 серпня. До кінця року планують купити ще 7 тролейбусів.
Середній вік тролейбусів в парку КП «Електротранс» становить 25 років. Більшість транспорту мала б бути вже списаною. Та замінити усі тролейбуси відразу міському бюджету поки не під силу. Тому увесь придатний старий транспорт ремонтують і випускають на лінію. Оновляють парк поступово.
Чергове поповнення в парку «Електротрансу» презентували сьогодні, 12 серпня. Урочиста церемонія пройшла на базі комунального підприємства. Усе пройшло без особливого пафосу. Минулого року запуск проходив у центрі міста з оркестром. На це раз все простіше: короткі промови, перерізання стрічки і перший рейс.
Нові тролейбуси обладнані пандусами, кондиціонерами, Wi-Fi. Під час першого рейсу доступ до Інтернету пасажири не отримали, оскільки він був запаролений. Директор «Електртрансу» пообіцяв все виправити.
У перший день лише один тролейбус вийшов на рейс. Він поїхав за маршрутом №7а – «Катіон» - «Раково». Інші вирушили на обкатку.
Водії і кондуктори спеціально одягнулися святково. Виглядало все так, ніби на «Електротрансі» закупили уніформу.
Віктор Паламарчук задоволений новим поповненням в тролейбусному депо. Але не приховує, що львівські «Електрони» в дечому переважають «Богдани». Проте луцький завод частіше виграє тендери.
Середній вік хмельницьких тролейбусів – 25 років. Поряд з новими «Електронами» та «Богданами» стоять і такі екземпляри. Деякі з них ще курсують містом і возять людей.
Дивіться більше відео про життя Хмельницького. Слідкуйте за новинами міста на vsim.ua.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Сашко Тихий
артем reply Сашко Тихий
Анонім
Анонім