Вони кращі серед кращих: у Хмельницькому нагородили переможців конкурсу «Народний бренд-2025»

Вони кращі серед кращих: у Хмельницькому нагородили переможців конкурсу «Народний бренд-2025»
  • Лідери хмельницького бізнесу зібралися в одному місці.

  • На церемонії статуетки переможців отримали 45 кращих компаній, яких обрали хмельничани.

  • Завдяки благодійному формату церемонії вдалося зібрати понад 125 тисяч гривень на авто для військових.

Церемонія «Народний бренд» у Хмельницькому — зібрання кращих представників місцевого бізнесу. Сюди прийшли ті, кого хмельничани вважають лідерами у своїх сферах. Саме їм вони віддали свої голоси у конкурсі й цим підтвердили якість товарів та послуг, які надають 45 компаній переможців у кожній з категорії. Додамо, що цьогоріч свій вибір за кращих зробили 18 575 користувачів.

Затишна атмосфера панувала ввечері 11 грудня в залі готельно-ресторанного комплексу «Sobkoff». Витончена кухня, фірмова музика і комфорт — це те, за чим вже протягом багатьох років йдуть саме до цього закладу. Свого неповторного шику додали хореографічні та акробатичні номери від студії «Дуо Тач».

Ведучими на заході були коміки «Ліги сміху» із народної команди «30+» Вадим Новіцький та Дмитро Сліпаченко. Вони не просто оголошували переможців, а супроводжували церемонію вручення зрозумілими і близькими всім жартами. А розпочалося все традиційно — із вступного слова від організаторів «Народного бренду».

  • Сьогодні, у час штучного інтелекту, тіктоків, інстаграмів, ви маєте дещо, що ви здобули певний час тому, але що є дуже цінним і значним — це ваші бренди. Сьогодні люди нічого не хочуть запам’ятовувати, але вони знають і пам’ятають ваші бренди. І це те, що робить вас лідерами і те, чому ви знаходитесь тут, люди за вас проголосували. Я бажаю вам, щоб ваші бренди процвітали, зростали і люди завжди вас пам’ятали, — розповів у своєму виступі Олег Горобець, генеральний директор корпорації «RIA Media».

Хтось із лауреатів відчув смак перемоги вперше. І після отримання омріяної статуетки говорив, що це буде додатковим стимулом працювати ще краще, аби й наступного року стати «Народним брендом». Частина переможців має хорошу традицію щороку приходити на церемонію. Вони тримають рівень, розвиваються й це визнають їхні клієнти, голосуючи за них на конкурсі.

Бізнес працює завдяки війську і для війська. Тому, окрім урочистого вручення статуеток, відбувся благодійний аукціон. На ньому представили лоти, серед яких: унікальна гільза з малюнком, сокира від відомого комедійного дуету Бампер і Сус, картини, вишиванки, шампури з гільзами від куль, якими збивали шахеди, та прапор, з яким Олександр Педан піднімався з військовими на висоту майже в шість тисяч метрів.

Загалом вдалося зібрати 125 600 гривень для ГО «Мистецька сотня «Гайдамаки». Кошти спрямують на потреби Збройних Сил України, зокрема на придбання автомобіля для 8 полку Сил спеціальних операцій. Донати учасників церемонії дозволили закрити збір. І навіть назбирати більше. Залишок без діла не залишиться й буде направлений на наступний збір.

Найвищу ставку на аукціоні зробив власник бренду натяжних стель «Briton» Олександр Веремеєнко — він придбав картину ручної роботи «Мрія» за 30 тисяч гривень. Цю картину створила Вікторія Калінка, вдова героя Артема Калінки. Він служив у прикордонній службі та загинув у Дніпропетровській області 24 грудня 2024 року. На той час сину захисника України було дев’ять місяців. Посмертно Артема Калінку нагородили орденом Богдана Хмельницького III ступеня.

Повний список переможців та призерів дивіться за посиланням. Фотозвіт з церемонії нагородження переможців конкурсу тут.


Партнер будівництва

Танцювально-акробатичний партнер

Партнер риболовлі

Офіційний партнер

Партнери

Пригощає

keyboard_arrow_up