Як поскаржитися міській владі: представили новий сервіс для звернень громадян

Як поскаржитися міській владі: представили новий сервіс для звернень громадян
  • У Хмельницькій міській раді презентували сайт для роботи зі скаргами.

  • Його використовують для швидкого реагування на звернення громадян.

  • Розповідаємо як сервіс допоможе вирішити наші проблеми та скільки на нього будуть витрачати?

Розбитий тротуар біля будинку, немає вуличного освітлення чи гарячої води - на це тепер можна поскаржитися онлайн. Із 1 липня 2021 року у Хмельницькому запустили Контакт-центр. З його допомогою можна подавати скарги на поточні проблеми, що хвилюють жителів міста.

Як це працює?

Щоб поскаржитися, необхідно зареєструватися на сайті. У спеціальній формі вказати прізвище, ім'я та по батькові, електронну адресу, номер телефону й адресу проживання.

Відео дня

Далі в особистому кабінеті обрати пункт “Створити звернення” та вибрати категорію.

Їх є кілька десятків. Серед них - аварійні дерева, сміття, безпритульні тварини, благоустрій території, ліфтове господарство, стан доріг та тротуарів, транспорт, світлофори, каналізація, освіта та охорона здоров'я.

Після вибору категорії потрібно вказати адресу та описати причину скарги. Додатково можна завантажити фото.

Після створення звернення система надсилає його у відповідний підрозділ міської ради  чи комунальне підприємство. Відповідальна особа має відреагувати на нього впродовж 12 годин.

До системи підключили не підпорядковані міській раді структури - Хмельницький міськрайонний РЕМ, Хмельницькгаз та Управління патрульної поліції. Тож скаржитися можна на проблеми правопорядку, освітлення та газопостачання.

Крім сайту, скаргу можна подати через чат-бот у Viber. Згодом такий запустять й у Telegram.

На зображенні може бути: текст

Контролювати виконання зможе кожен

Усі скарги відображені на інтерактивній мапі. Вона дозволяє побачити, які звернення створили інші користувачі. Також контакт-центр показує кількість звернень, їхні теми, стан розгляду й реагування. 

Цю інформацію використовуватимуть для контролю за роботою чиновників. Якщо вони не виконуватимуть свої обов'язки, до них будуть застосовуватися дисциплінарні стягнення, догани та навіть звільнятимуть.

Через сайт та чат-бот можна отримувати інформацію про проведення ремонтних робіт за адресою проживання користувача. Так заздалегідь можна дізнатися, коли у вашому будинку не буде світла чи води.

Поряд з сайтом та чат-ботами можна буде поскаржитися й за старим методом - зателефонувати за номером 15-80 або написати скаргу на папері.

Сайт контакт-центру розробила компанія Besoft, його обслуговування коштуватиме міському бюджету 200 тисяч гривень на рік.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up