У поліклініках Хмельницького з'явилися сенсорні кіоски. Що це і для чого

- Два інформаційних сенсорних кіоски встановили у поліклініках №1 і №4.
- На них з міського бюджету витратили понад 130 тисяч гривень.
- Розповідаємо, для чого потрібні ці екрани.
У міських поліклініках №1 та №4 з’явилися інформаційні кіоски. Їх встановили за кошти з міського бюджету. На сенсорному екрані є шість віконець, кожне з яких має свої функції. Розповідаємо, навіщо потрібні ці дисплеї і що вони вміють.
Установкою можуть користуватися люди з вадами зору та слуху
У поліклініці №4, що на Молодіжній, інформаційний сенсорний кіоск облаштований на першому поверсі біля реєстратури. Установка має світлодіодну підсвітку й металевий корпус. Комунікаційна система встановлена для надання інформації про лікувальний заклад, медиків і графік їхнього прийому. На екрані можна буде знайти зразок заповнення різноманітних форм і бланків. У прилад за необхідності можна встановити термопринтер, що дозволить здійснювати друк необхідних документів. Крім того, інформаційний сенсорний кіоск підходить для людей з вадами зору та слуху.
На екрані інформаційного кіоску є шість віконець. Серед них:
- Про наш заклад
- Платні послуги
- Оголошення та новини
- Запис на прийом
- Зворотній зв’язок
- Контакти.
Все це наразі працює в тестовому режимі. Якщо натиснути на будь-яке з віконець, з’явиться напис: “Вибачте, даний розділ знаходиться в розробці”. Директор Хмельницького лікувально-діагностичного центру Людмила Слободяник не сказала конкретно, коли інформаційний кіоск запрацює повноцінно.
На два кіоски з міського бюджету витратили 136 258 гривень
Комунікаційна система для пацієнтів - це громадський проєкт, реалізований за кошти з міського бюджету. На дві установки витратили 136 258 гривень. Автором проєкту була головна лікарка міської поліклініки №4 Вікторія Куниця. Ідею опублікували на порталі “Громадський проєкт” восени 2020 року. В результаті “за” проголосували 1 065 хмельничан.
Розробниками проєкту передбачається, що сенсорний кіоск допоможе зменшити черги в реєстратуру. Адже за його допомогою людина зможе отримати всю необхідну інформацію, не звертаючись до працівників медзакладу.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
-
Читач79Побачимо в дії,після чого щось можна говорити...