300-річчя української незламності! Святкуймо день народження Григорія Сковороди з «АТБ» (новини компаній)

300-річчя української незламності! Святкуймо день народження Григорія Сковороди з «АТБ» (новини компаній)

Найбільша за багатьма показниками торговельна мережа «АТБ» є практично ровесницею української незалежності. Як патріотичний бізнес компанія з великою шаною ставиться до наших національних цінностей. Магазини «АТБ» присутні в усіх куточках країни, тому невід’ємною частиною стратегії розвитку мережі є об'єднавчий підхід. Багате розмаїття української культури – це, власне, є обличчя самої мережі «АТБ».

Кожного року це можна наочно побачити у День вишиванки, коли весь персонал магазинів мережі (а зараз працює понад тисяча маркетів) вдягає замість традиційної уніформи національні костюми.

Та буремний 2022-й стане особливим ще й тому, що виповнюється 300 років від дня народження мислителя, поета, письменника, богослова та філософа Григорія Сковороди — однієї з найбільш знакових постатей нашої культури. Дату ювілею видатного митця, якого свого часу називали українським Сократом, було внесено до переліку ювілейних дат ЮНЕСКО.

Щоб вшанувати цю визначну постать, максимально залучити громадян до нового осмислення його спадку, а також допомогти нарешті позбутися насадженого радянською владою стереотипного сприйняття Григорія Савича Сковороди як лише «філософа з торбиною», «АТБ» долучається до наймасштабнішої за часи нашої незалежності національної кампанії.

Протягом двох тижнів відвідувачі магазинів «АТБ» у  всіх регіонах країни зможуть почути аудіооповідання Григорія Сковороди. Голосом великого митця став актор Національного театру ім. Івана Франка Віталій Ажнов. Окрім того, на кожному з чеків, які покупці отримують на численних касах магазинів мережі, буде надрукована  цитата знакового для нашої держави філософа.

«Це не перший культурний і просвітницький проєкт, який підтримує та реалізує наша компанія як соціально відповідальний і патріотичний бізнес. Свого часу ми впроваджували у нашій мережі цілу низку проєктів такого спрямування, які завжди мали  відгук з боку наших покупців. Проте цей проєкт особливий. Й не тільки тому, що він проходить у такі складні та випробувальні часи для нашої країни, але й тому, що саме через такі проєкти, через наше усвідомлення національного культурного спадку ми формуємо успішне, заможне та культурне майбутнє нашої нації та країни» — зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».

«Світ Сковороди» — це спільний проєкт Міністерства культури та інформаційної політики, Державної агенції України з питань мистецтв та мистецької освіти з мережею магазинів «АТБ» (ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»).

«Приємно відзначити, що до святкування цьогорічного ювілею видатного українського філософа та письменника долучилися не лише державні та культурні інституції, але й представники бізнесу, які розуміють вагу та значення української культури для сьогоднішнього суспільства. Така підтримка надає потужний поштовх до формування в майбутньому єдиної цілісної культурної сфери у нашому суспільстві, коли просвітництвом займатимуться абсолютно всі напрямки діяльності, бо це стане необхідною складовою для успішного розвитку нашої країни»  — говорить  Галина Григоренко, заступниця міністра культури та інформаційної політики України.

У Держагенції з питань мистецтв та мистецької освіти також нагадали, що саме роботи Григорія Сковороди багато в чому визначили напрямок становлення української ідентичності. Допомогли  багатьом поколінням почути та зрозуміти себе, свої почуття, переживання, думки, осягнути свою українську душу, сенс та істинну цінність людського життя...

«Нам пора викарбувати в собі одне просте поняття — ми невідривні від нашої історії, культури та мистецтва. Чим більше суспільство знатиме про видатних українських діячів, тим краще відчуватиме свій зв'язок з цією країною і розумітиме процеси, які сприяли формуванню та становленню української свідомості та нації» — зазначає Ольга Россошанська, виконувачка обов’язків голови Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти.

Айдентику проєкту «Світ Сковороди» розробив переможець мистецького конкурсу МКІП ― комунікаційна агенція Postmen у партнерстві з літературним критиком Євгенієм Стасіневичем. Брендбук доступний на сайті МКІП та Держмистецтв для використання державними та приватними ініціативами, що присвячені 300-річчю філософа. 

 

Автор: Остап Павелко

keyboard_arrow_up