Чи потрібен Хмельницькому новий ТРЦ? (новини компаній)

Чи потрібен Хмельницькому новий ТРЦ? (новини компаній)

Виділяємо три причини того, чому новий торгово-розважальний центр місту точно не буде зайвим.

Хмельницький в багатьох асоціюється із речовим ринком. Але часи, коли місцеві та люди з різних куточків України приїжджали сюди закупитися, минули. Покупці все більше віддають перевагу кращому комфорту, який є в магазинах. Там не потрібно міряти взуття на картонці чи перевдягатися на холоді. 

А ще в магазинах можна знайти на порядок якісніші речі за адекватні ціни. І дійсно брендові, а не зшиті у підпільних цехах із наліпкою “Abidas” чи “Nike”. 

Потреба в комфорті вже давно зумовила необхідність альтернативи. Місце, де все необхідне можна знайти в одному місці. Такими стали торгові центри, яких в місті постійно стає все більше. Та чи вистачає їх? Багато хто може сказати, що їх й так забагато. Але це не зовсім так. Пояснюємо чому.

Перша причина - конкуренція. Без неї не буде розвитку. Чим більше гравців є на ринку, тим кращими стають умови, які вони пропонують клієнту, аби заволікати того до себе. Найпростіший приклад для покупця - різноманітні акції та знижки.

Друга - місто розростається та розвивається. Простий приклад - кількість населення. Лише за останніми офіційними даними від обласного управління статистики, в Хмельницькому проживає 275 тисяч. До прикладу, ще десять років тому ця цифра була на рівні 260 тисяч. А це на 15 тисяч більше покупців.

Третій аргумент похідний від попереднього. Розвиток міста бачать торгові бренди. Й вони хочуть бути представлені в Хмельницькому. Але вони стикаються із проблемою - де розміститися. Тривалий час це зупиняло, до прикладу, МакДональдс. Зупиняє й інших. Досі в місті немає таких брендів, як H&M, NewYorker, Rezerved та інші. За такими речами багато хмельничан вирушають в сусідні обласні центри, де є більше великих ТЦ й представлення відомих брендів там краще.

Як бачимо, поки що відвідування ТЦ далеко не завжди задовольняє потреби покупців. Часто доводиться відвідати кілька торгових центрів, їхати в різні райони міста, щоб придбати певні товари чи отримати певну послугу, як от, наприклад не в кожному ТЦ є кінотеатр, а якщо є, то може не бути спортзалу чи дитячого розважального центру. Про відсутність брендів вже згадували вище.

Які ж перспективи? Діючі торгові центри заповнені, невеликі або просто не зовсім відповідають сучасним вимогам. Підвищити конкуренцію та надати достатню наповненість як брендовими магазинами, так і якісними послугами для всієї родини може великий за площею та універсальний за європейським зразком торгово-розважальний комплекс. Звичайно бажано ще й хороша локація. Вказаний набір послуг безумовно зробить його базовим, найбільш відвідуваним місцем Хмельницького, наприклад базові ТРЦ наших сусідів Тернополя, Житомира, Вінниці. 

Зараз в Хмельницькому задекларовано будівництво кількох великих ТРЦ. Серед того, що будується чи заплановано, найближчим до завершення є Спорт-Сіті. Приємно, що навіть у такий складний для нас час забудовники змогли відновити будівництво та досить активно  його ведуть.  І за площею він цілком може задовольнити потреби відомих брендів та за наявною інформацією вже має попередні договори щодо розміщення як мінімум кількох з них. Додатковою перевагою є вигідна локація в центральній частині міста. 

В світлі перспективи економічного вибуху після Перемоги, яка обов’язково настане, інвестиційна привабливість подібних об’єктів має бути досить і досить високою, що чудово розуміють як українські, так і закордонні інвестори та вже готові до співпраці.

Тому однозначною відповіддю на питання, поставлене в заголовку може бути лише «так». Новий завод, новий будинок, нова лікарня, нова школа, новий ТРЦ – все це нові можливості, нові робочі місця, нові інвестиції в економіку та розвиток нової мирної та процвітаючої України!

keyboard_arrow_up