Для того, щоб сплачувати лише за використаний газ - необхідно фіксувати показання свого лічильника газу станом на 01 число та передавати їх АТ "Хмельницькгаз» з 1 по 5 щомісяця.
Адже, від того, наскільки оперативно та достовірно споживачі щомісячно надаватимуть дані свого лічильника, - настільки вони коректно та вірно будуть відображені у рахунку-платіжці. Тому в разі ненадання споживачем інформації щодо контрольних показань лічильника, обсяг використаного газу буде визначений розрахунковим (прогнозованим) способом.
Уже кілька років підряд для споживачів газу працюють близько 10 сучасних дистанційних сервісів передачі даних, тому немає потреби йти до Центрів обслуговування клієнтів чи у свої газові компанії. Адже це можна зробити через Особистий кабінет, у мобільних додатках на телефонах, вайбером та ін. Тож обирайте найзручніший для вас спосіб.
зафіксувати показання лічильника можна в Особистому кабінеті на сайті 104.ua. Для реєстрації кабінету необхідно вказати номер особового рахунку і суму останнього платежу. Детальну інструкцію про те, як зареєструватися в Особистому кабінеті, читайте на сайті 104.ua у розділі «Реєстрація»https://104.ua/ua/registration
за допомогою мобільного додатку 104Mobile. Завантажити тестову версію 104 Mobile на свій мобільний можна за посиланням Google Play. Тестова версія 104 Mobile розроблена для мобільних пристроїв, які працюють на операційній системі ОС Android (версія 4.1 або вище). Для iPhone, який працює на операційній системі iOS 11 або вище - 104 Mobile Light.
через чат-бот 7104ua у месенджері Viber. Для реєстрації потрібно відсканувати QR-код через месенджер, ввести особовий рахунок (розпочинається з 014), суму останньої оплати або номер лічильника. Зареєструватись можна за допомогою детальної інструкції - https://viber.104.ua.
за допомогою СМС на короткий номер 7104. У повідомленні необхідно вказати номер рахунку та показання лічильника у форматі: ХХХХХХХХХХ YYYYY, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку, YYYYY – показання лічильника (до 5 цифр). Між даними особового рахунку і показаннями необхідно ввести пробіл. Після відправлення повідомлення споживач автоматично отримує відповідь: «Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо». Якщо клієнт отримав відповідь «Невірний формат», це означає, що дані, які він надіслав, вказані не коректно. Йому необхідно їх перевірити та повторити спробу. Вартість СМС – залежно від оператора мобільного зв’язку.
за номером контакт-центру (067) 01 14 104, (0382) 742 104 за допомогою IVR . Користуючись підказками голосового меню, необхідно ввести номер особового рахунку та показання.
зателефонувавши в контакт-центр, який працює без вихідних з 8.00 до 20.00 год., без обідньої перерви. Телефон контакт центру (0382) 742 104, (067) 01 14 104
Також споживачам варто перевірити, чи зафіксовані передані ними показання лічильника в розрахунковій системі. Найзручніше це зробити через Особистий кабінет на сайті 104.ua.
Нагадуємо, що передані показання відобразяться в системі, не одразу. В залежності від способу передачі – на це знадобиться від кількох годин (при передачі через Особистий кабінет на сайті 104) до 5 робочих днів (через електронну пошту).
Щомісячне передавання показань лічильника газу допоможе уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом газу!