“ДомКом” у Хмельницькому підбиває підсумки 2022 року (новини компаній)

“ДомКом” у Хмельницькому підбиває підсумки 2022 року (новини компаній)

Надавати послуги з управління під час війни - реалії роботи керуюча компанія “ДомКом Хмельницький” у 2022 році. З початку повномасштабного вторгнення працівники компанії не полишали робочі місця та надавали послуги з управління багатоквартирними будинками у Хмельницькому. Компанія працювала у штатному режимі та дбала, щоб у хмельничан було світло, вода, тепло, справно працювала каналізація та ліфти.

За рік керуюча компанія “ДомКом” закрила 4974  заявок, із них 1473 були аварійні та закриті впродовж 2 годин відповідно до стандартів компанії. Фахівці обстежували та ремонтували інженерні мережі, прибирали, виконували поточні ремонти.

За 2022 рік в Хмельницькому відремонтували понад 2600 кв.м. м'якої покрівлі. Зауважимо, що компанія не виконує капітальний ремонт дахів, бо  у тарифі це не закладено, тому ми виконуємо лише поточний, який передбачає ремонт покрівлі на одному будинку до 250 кв.м.

Співробітники замінили 280 м.п. каналізаційних труб та 440 м.п. водопровідних труб, відремонтували вісім під’їздів, засклили 30 кв.м. вікон на сходових клітинах, відремонтували 16 вхідних та підвальних дверей, ремонтували та фарбували дитячі майданчики.

Всі ці роботи виконувалися за накопичені на будинку кошти. Тому ті містяни, які продовжували оплачувати комірне, змогли використати їх на покращення стану свого будинку.

Найвідповідальнішим завданням для компанії стала підготовка будинків до зими, оскільки передбачалось, що опалювальний сезон буде найскладнішим за часи Незалежності. Готувались ретельно: замінювали аварійні ділянки системи центрального опалення, проводили ревізію вентилів, засувок. З 2 листопада в Хмельницькому розпочався опалювальний сезон, фахівці керуючої компанії підключили до системи центрального опалення будинки, що знаходяться в нашому управлінні. Однак обстріли росією об’єктів енергетичної інфраструктури та аварійні відключення світла вплинули на наявність тепло- та водопостачання у будинках. Через це до компанії у листопаді-грудні надходило багато заявок з питань теплопостачання: заповітрення системи та відсутність опалення в будинках.

Весною та восени чистили ринви та водостічні труби від бруду та засмічень – це потрібно для того, щоб водостічна система служила надійно і довго. Також у ці періоди року спеціалісти за потреби виконують омолодження дерев та кущів. Цей вид робіт входять до тарифу з управління багатоквартирними будинками.

Клінігова служба турбувалася про чистоту і охайність на прибудинкових територіях щодня. Виконували сезонні роботи: так взимку розчищали сніг та посипали тротуари протиожеледною сумішшю, збивали бурульки; весною загрібали, замітали, вивозили сміття; влітку косили рослинність; восени загрібали опале листя та вивозили його. Також прибирали та проводили дезінсекцію у підвальних приміщеннях багатоповерхівок.

На початку року, коли всі ще не отямилися від шоку початку війни, платежі за обслуговування багатоповерхівок відчутно знизилися. Проте через деякий час рівень оплат нормалізувався. Керуюча компанія дякує всім клієнтам, які оплачують послугу з управління повністю або частково. Кожна сплачена платіжка – це підтримка нашої компанії, яка забезпечує містян життєво необхідними послугами, навіть попри можливі ризики.

Довідково:

Подати заявку, отримати консультацію чи залишити зауваження можна звернувшись до керуючої компанії за номером колл-центру “ДомКом” у Хмельницькому: 068 115 68 60 або 096 920 55 40. Аварійна служба працює цілодобово і готова допомогти навіть у комендантську годину.

Також ви можете завітати до нашого офісу для вирішення власних питань: прийом відвідувачів проходить з 8:00 до 17:00.

keyboard_arrow_up