Номери «Київстар» починатимуться з коду 077

Номери  «Київстар» починатимуться з коду 077
  • Новий код отримали, щоб не мати дефіциту вільних номерів.
  • Дізнавайтесь, як це вплине на вже діючі.

Український мобільний оператор "Київстар" отримав дозвіл на користування кодом мережі 77 (+380 77). Тобто номери оператора будуть починатися, також, з 077. При цьому на номери, що вже діють, новація не вплине.

Про новий код повідомили у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК).

 Там зазначили:

Відео дня
  • дозвіл видано на 5 років;
  • він дозволить "Київстару" підключити до мережі 10 млн нових номерів.

"НКЕК ухвалила рішення видати приватному акціонерному товариству "Київстар" дозвіл на користування кодом мережі призначення "77" для мобільного зв'язку з абонентською ємністю 10 млн негеографічних номерів для надання електронних комунікаційних послуг на території України терміном на 5 років", – йдеться у повідомленні.

У "Київстарі" зазначають, що додатковий код дозволить йому не допустити виникнення дефіциту вільних номерів. Крім того, це, стверджується:

  • збереже можливість подальшого сталого розвитку існуючих послуг;
  • дозволить встановити достатній карантинний період для наявного ресурсу нумерації для зменшення кількості скарг від абонентів;
  • створить ресурс у разі поломки у мережі одного з операторів зв'язку.

Зараз «Київстар» використовує п’ять національних кодів мережі мобільного зв’язку: 67, 68, 96, 97 і 98. Ємність кожного з кодів становить 10 мільйонів номерів.

"Вільного номерного ресурсу, що залишився, недостатньо для задоволення потреб абонентів «Київстар» у перспективі найближчих двох років", — сказано в тексті листа компанії.

Також компанія повідомила, що постійно проводить ревізію абонентської бази, в результаті якої звільнені абонентами номери використовуються повторно.

«Строк, після завершення якого виготовляються картки для повторного задіяння звільнених номерів, було зменшено з одного року до мінімально допустимого терміну — місяць для передплачених форм обслуговування. Це призводить до численних скарг абонентів, які придбали стартові пакети з номерами, які нещодавно використовували інші користувачі», — зазначили в "Київстар".

Читайте також:

Коментарі (3)
  • Михайло Михайло

    хто знає як відключитися, підключився через дію номер, кожен день знімає гроші і якщо немає на рахунку снімає в мінус?

    Tereshenko reply Михайло Михайло

    то в київстар пішить в техпідтримку і поясніть свою ситуацію
  • Ігор Ковальчук

    Пішов той кихвстар накуй з ххніми цінами і лайновим обслуговуванням а ще з шахрайством по з інтернетом.

keyboard_arrow_up