Онлайн-консультації від Toyota. Нові виклики створюють нові можливості (Новини компаній)

Онлайн-консультації від Toyota. Нові виклики створюють нові можливості (Новини компаній)

Нові виклики вимагають нових рішень. На додаток до вжитих заходів безпеки в умовах карантину Тойота Центр Хмельницький «Гранд Мотор» створює додаткові можливості для клієнтів. Ми працюємо онлайн, консультуємо онлайн щодо вибору автомобіля,  сервісного обслуговування, підбору оригінальних запчастин та продаємо онлайн.

Замовити автомобіль онлайн чи записатись на сервіс не виходячи з дому стало просто та зручно. Спробуйте.

Для отримання онлайн-консультації потрібно обрати зручний для Вас спосіб:

  • сайт дилерського центру www.grand-motor.toyota.ua/
  • фейсбук/GrandMotor 
  • інстаграм @toyota_khmelnitsky
  • чи написати нам в месенджерах viber, teltgram, whatsapp за телефоном +38 (067) 381 58 38.

Тепер, для того, щоб оглянути авто, його екстер’єр та інтер’єр - не обов’язково відвідувати дилерський центр. Залишайтесь вдома, а ми за допомогою відеотрансляції продемонструємо модель автомобіля, яка Вас цікавить.

Проте, якщо Ви все ж бажаєте завітати до Тойота Центр Хмельницький «Гранд Мотор», пам’ятайте: ми завжди турбуємось про безпеку й комфорт своїх клієнтів та співробітників, а в умовах карантину ще більше посилили заходи безпеки та гігієни. Зокрема, у дилерському центрі:

  • проводиться регулярна дезінфекція та провітрювання приміщень;
  • дилерський центр забезпечений дезінфекційними засобами;
  • співробітники дотримуєються безпечної дистанції під час спілкування та забезпечені особистими засобами захисту;
  • контролюється самопочуття співробітників та дотримання ними необхідних гігієнічних рекомендацій.

Будьте здорові та до зустрічі онлайн і офлайн в Тойота Центр Хмельницький «Гранд Мотор».

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

keyboard_arrow_up