Робота в Агенції регіонального розвитку: які вимоги та вакансії

- Агенція регіонального розвитку розширює команду.
- Дізнайтесь, які є вакансії у Хмельницькому.
Хто це?
Агенція регіонального розвитку Хмельницької області (далі – Агенція) – неприбуткова установа, утворена з метою ефективної реалізації державної регіональної політики в Хмельницькій області.
Агенція у співпраці з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, університетами та дослідницькими організаціями, бізнес середовищем, професійними та громадськими організаціями ініціює, розробляє та реалізовує проєкти регіонального та місцевого розвитку, які покращують якість життя мешканців Хмельниччини та посилюють економічний потенціал регіону.
У зв’язку з підписанням угоди на отримання гранту зі швейцарсько-українським проєктом «Згуртованість та регіональний розвиток України», Агенція регіонального розвитку Хмельницької області (UCORD) оголосила про відкриття вакансій:
Координатор(-ка) з міжнародного співробітництва
Вимоги:
- вища освіта в галузі соціальних комунікацій, медіа, економіки, права або суміжних галузях;
- принаймні 3 роки досвіду координації/реалізації міжнародних інвестиційних проєктів та програм, проєктів міжнародної технічної допомоги або ін. проєктів;
- досвід роботи з міжнародними організаціями, включаючи міжнародні фінансові організації, проєктами міжнародної технічної допомоги або для них;
- знання законодавчої бази України щодо управління інвестиційними проєктами, проєктами міжнародної технічної допомоги тощо;
- розуміння потреб Хмельницької області у залученні міжнародної допомоги;
- розуміння процесів, пов’язаних з європейською інтеграцією, та аспектів співпраці органів державної влади, органів місцевого самоврядування із суб’єктами міжнародних відносин;
- обізнаність з регіональною політикою та економікою, включаючи знання відповідних ключових інституцій, які працюють в Хмельницькій області;
- грамотна письмова та усна українська та англійська мови;
- упевнений користувач ПК – Word, Excel, PowerPoint, Outlook та інші спеціалізовані програми;
- сильні комунікативні та презентаційні навички.
Детальніше ознайомитись з вакансією можна тут.
Координатор(-ка) з підтримки бізнесу
Вимоги:
- вища освіта в галузі економіки, банківської справи, права або суміжних галузях;
- принаймні 2 роки досвіду роботи у сфері фінансів та інвестицій, або у приватному секторі;
- розуміння інвестиційної діяльності;
- знання законодавчої бази України щодо підтримки підприємництва та інвестиційної діяльності;
- розуміння потреб Хмельницької області у підтримці бізнесу;
- обізнаність з регіональною політикою та економікою, включаючи знання відповідних ключових інституцій, які працюють в Хмельницькій області;
- грамотна письмова та усна українська мова, володіння англійською мовою буде перевагою;
- упевнений користувач ПК – Word, Excel, PowerPoint, Outlook та інші спеціалізовані програми;
- сильні комунікативні та презентаційні навички.
Детальніше ознайомитись з вакансією можна тут.
Консультант(-ка) з юридичних питань/Юрисконсульт
Вимоги:
- вища освіта юридична;
- досвід роботи від 1 року на посаді юриста;
- знання господарського, цивільного, земельного, трудового, податкового права;
- юридична та лінгвістична грамотність;
- уважність, уміння одночасно вести кілька проектів;
- упевнений користувач ПК — Word, Excel;
- володіння англійською мовою буде вважатися перевагою.
Детальніше ознайомитись з вакансією можна тут.
Експерт(-ка) з комунікацій
Вимоги:
- вища освіта (рівень магістра/бакалавра – журналістика, PR, філологія або інші дотичні галузі);
- досвід принаймні 1-2 років роботи на посаді журналіста, прес-секретаря, PR-менеджера, SMM-менеджера, спеціаліста з комунікацій в соціальних проектах або схожих позиціях, а також відповідні навички з написання текстів, коректури, редагування, а також розробки та координації розробки візуального контенту;
- грамотна письмова та усна українська мова, володіння англійською мовою буде перевагою;
- знання та дотримання законодавства, яке регулює питання поширення інформації;
- навички ведення комунікації в соціальних мережах, групах, месенджерах, у відповідності до поставлених задач;
- здатність працювати самостійно з мінімальним наглядом, визначати пріоритетність кількох завдань із виконанням термінів, дотримуватись термінів;
- упевнений користувач ПК – Word, Excel, PowerPoint, Outlook та інші спеціалізовані програми;
- досвід роботи в міжнародному середовищі буде перевагою.
Детальніше ознайомитись з вакансією можна тут.
Координатор(-ка) з управління проєктами
Вимоги:
- вища освіта в галузі соціальних комунікацій, медіа, економіки, права або суміжних галузях;
- принаймні 2 роки досвіду координації проєктів, досвід роботи в громадському секторі;
- підтверджений досвід написання грантових пропозицій, бюджетування та звітності;
- знання інструментів і методологій управління проєктами;
- знання англійської мови (не нижче рівня Pre-Intermediate – буде перевагою), навички письмового та усного спілкування англійською та українською мовами;
- здатність працювати самостійно та в команді;
- упевнений користувач ПК – Word, Excel, PowerPoint, Outlook та інші спеціалізовані програми.
Детальніше ознайомитись з вакансією можна тут.
Фінансовий/а менеджер/ка / Бухгалтер/ка
Вимоги:
- повна вища освіта відповідного напряму підготовки (облік і аудит, або фінанси);
- принаймні 2 роки професійного досвіду;
- знання щодо організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (бюджетні кошти, власні доходи неприбуткової організації, грантові кошти та ін.);
- досвід роботи фінансовим менеджером або бухгалтером в міжнародних проектах буде вважатися перевагою;
- упевнений користувач ПК – Word, Excel, PowerPoint, Outlook та інші спеціалізовані програми ведення бухгалтерського обліку;
- володіння системами інтернет-банкінгу та інших систем безготівкового розрахунку,
- володіння англійською мовою буде вважатися перевагою.
Детальніше ознайомитись з вакансією можна тут.
Асистент/ка проєкту / Менеджер/ка з адміністративної діяльності
Вимоги:
- досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді/мінімальний досвід;
- відмінне володіння українською мовою, письмова і усна грамотність;
- знання англійської мови (не нижче рівня Pre-Intermediate – буде перевагою);
- уміння працювати з документами;
- впевнений користувач ПК;
- навички роботи з офісною технікою.
Детальніше ознайомитись з вакансією можна тут.
Читайте далі: Робота у Хмельницькому: є 393 вакансії