У Хмельницькому на базі «Електротрансу» капітально відремонтували перший тролейбус

- Тролейбус оновили на понад 90%.
- Витратили у 7-9 разів менше, ніж обійшовся б новий.
- Планують відремонтувати ще три «рогатих».
У Хмельницькому капітально відремонтували перший тролейбус на базі навчально-виробничої дільниці «Електротрансу».
Про це інформують у мерії.
«Рогатому» вже 33 роки. На ходу він з 90-х. Мав 1,5 млн км пробігу та нагадував металобрухт на колесах.
Друге життя в тролейбус вдихнули працівники «Електротрансу», котрі працюють на навчально-виробничій дільниці, та студенти ВПУ №11, які проходять там навчально-виробничу практику.
За 6 місяців вони
- повністю переробили кузов, салон з використанням сучасних ізоляційних матеріалів,
- оновили тяговий двигун,
- пневмосистему замінили на сучасну,
- встановили інформаційну систему з табло, яка за сигналом GPS буде оголошувати зупинки тролейбуса.
«Ступінь оновленості - понад 90%. По-суті, це новий тролейбус, - констатував у соцмережах міський голова Хмельницького Олександр Симчишин. - Витратили – 900 тис. грн. Це у 7-9 разів менше, ніж вартість нового тролейбуса!»
Економія для міста - значна, адже раніше старі тролейбуси ремонтували підрядні компанії за більше ніж 1 млн 200 тис. грн
Тож, у 2023-му навчально-виробнича дільниця, створена в 2022-му, має завдання відновити ще 3 таких тролейбуси.
Адже нові – задоволення не з дешевих. Коштують вони не менше 6 млн грн. Тому паралельно до закупівлі нового транспорту, місто здійснює ремонт і підтримка існуючого.
«Станом на сьогодні ми купили 32 нових тролейбуси і 7 капітально відремонтували, - резюмував Олександр Симчишин. - Найближчими днями чекаємо позитивних новин щодо нових тролейбусів за кошти Європейського Союзу».
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
-
Ирина ЛихачёваWhen you do something noble and beautiful and nobody noticed, do not be sad. For the sun every morning is a beautiful
-
Олександр Ковальчук21 століття а по Хмельницькому досі їзде мотлох
-
Василь ЗозуляА вкрали скільки?
-
Читач59Питання до журналістів: навіщо щораз просувати ту недолугу петицію про заборону тролейбусів? Хіба ви самі не бачите, наскільки там аргументи за вуха натягнуті, і що писав її черговий «мажор» на своїй "елітній" автівці? Для чого популяризувати її? Щоб набрала необхідну кількість підписів і тролейбусний рух закрили?