170 мільйонів готові дати хмельницькому «Електротрансу» на роботу в 2025 році

170 мільйонів готові дати хмельницькому «Електротрансу» на роботу в 2025 році
Фото з архіву редакції
  • Вартість одного кілометра пробігу тролейбуса попередньо складе 53,27 гривні.

Комунальне підприємство «Електротранс» обслуговує всі тролейбусні маршрути Хмельницького, а також частину автобусних. Витрати підприємства включають виплату зарплат, оплату електроенергії, купівлю запчастин тощо. Раніше ми вже розповідали вам про те, що тільки частину своїх витрат «Електротранс» покриває продажем квитків. Більшу частину грошей підприємство отримує з міського бюджету. До прикладу, за січень-вересень цього року показник бюджетного фінансування складав близько 84%.

Один зі способів профінансувати «Електротранс» коштом міського бюджету — замовити транспортну роботу. Це відбувається щороку з середини 2021-го. Замовником послуг з транспортної роботи є управління транспорту міськради. Інформацію про такі закупівлі публікують у системі електронних закупівель «Prozorro».

Цього тижня, 19 грудня, у «Prozorro» опублікували замовлення на транспортну роботу на 2025 рік. Формально підрядник ще не відомий, проте «Електротранс» є єдиним підприємством у Хмельницькому, яке може надавати послуги перевезення тролейбусами.

Відео дня

Вартість транспортної роботи оцінюється у 170 мільйонів гривень, а обсяг складає 3 191 584 кілометри. Таким чином вартість одного кілометра пробігу тролейбуса складає приблизно 53,27 гривні. Згідно з тендерною документацією, «Електротранс» повинен буде забезпечувати роботу 24 тролейбусних маршрутів.

Нижче у таблиці переглядайте вартість виконання транспортної роботи «Електротрансом» за роками. Для 2021-2023 років вказана остаточна вартість договору, для 2024 року — поточна вартість договору, для 2025 року — очікувана вартість. Суми округлені до гривень.

Рік

Сума, ₴

2025

170 000 000

2024

151 999 381

2023

121 849 537

2022

97 174 000

2021 (серпень-грудень)

32 556 843

РАЗОМ

573 579 761

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (12)
  • Ruslan Koval
    А не краще іх тоді здати на брухт і доложити кошти які відмиваються і купити автобуси з європи????
    reply Ruslan Koval
    Ruslan Koval напевно можна. Нащо ті тролейбуси?? Світла не буде. Маршруток толком не має,не має кому їздити. А так хоть грошенят наберуть в кишеню. Усе для себе роблять🤷
  • Валері
    А чому нічого не сказано про прибутки електротранск ?   А усі прибутки, по перевезенню містян, отримують автобусні маршрути. Хтось, без усіляких інвестицій, накупив вмістких автобусних лайнерів і заробляє, бо там танцюють усі, чомусь, бо то не таксі !  Просто комусь дуже не вигідно, аби розвивався комунальний транспорт, а усі гріхи списують на пенсіонерів !!!
  • Читач90
    А як не дати, і тролейбуси стануть, скільки галасу піднімиться від тих же коментаторів↓↓↓
  • Олександр Ковальчук
    Ото вже найобщики

keyboard_arrow_up