Гроші, пасажири та кілометри. Показники роботи хмельницького «Електротрансу»

Гроші, пасажири та кілометри. Показники роботи хмельницького «Електротрансу»
Фото з архіву редакції
  • Виторгом від продажу квитків комунальний перевізник перекриває тільки 16,6% витрат.

Корпорація «Укрелектротранс», до якої входить хмельницький «Електротранс», опублікувала основні показники роботи підприємств міського електротранспорту України. Дані охоплюють перші дев’ять місяців цього року, а також містять порівняння показників за аналогічний період минулого року. Оприлюднена інформація на сайті «Укрелектротрансу».

Згідно з опублікованими даними, протягом січня-вересня цього року хмельницький «Електротранс» перевіз 10 119 000 пасажирів. Порівняно з тим же періодом попереднього року відбулося зниження на 13,5%. Для порівняння, 2019 року пасажиропотік складав 41 957 600 пасажирів.

Зниження зазнав не тільки пасажиропотік, а й обсяг транспортної роботи. За дев’ять місяців хмельницькі тролейбуси «намотали» 2 353 200 кілометрів. Це на 9,8% менше, ніж за той же період минулого року. Тим часом за весь 2019 рік обсяг транспортної роботи склав 3 970 700 кілометрів.

Відео дня

Витрати «Електротрансу» у проаналізований період склали 152 891 800 гривень. Доходи тим часом склали 161 709 000 гривень. Таким чином всі витрати комунального підприємства були перекриті, втім, лише частково завдяки продажу квитків. Частка цього виду заробітку склала тільки 16,6%.

Загалом джерела фінансування «Електротрансу» були такими:

  • оплата транспортної роботи за договором — 100 185 800 гривень
  • фінансування з місцевого бюджету — 35 688 300 гривень
  • реалізація квитків — 25 434 600 гривень
  • чистий дохід від інших видів діяльності — 400 300 гривень

Перші два джерела доходів фактично походять з міського бюджету. Таким чином комунальне підприємство приблизно на 84% утримується коштом платників податків.

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (109)
  • Читач84

    Треба перейти від безкоштовного проїзда до видачі коштів в розмірі проїздного, стане все ефективніше
  • Олена Миколаївна Дехтярук

    Соціальний транспорт використовує видатки які кожен рік затверджує сесія міської ради. Тут комплексне питання. Но більше до керівників транспортних осередків. І до речі в Харкові взагалі транспорт безкоштовний, і жодного разу публікацій про нестачу в бюджет міста не відбувається. Давайте згадаємо що відбувається в Харькове.
  • Dimon Ogorodnijchuk

    При такому управлінні премії за що отримують? За які такі успіхи...
  • Сергей Попов

    Згоден, тільки військові у яких є УБД повинні їхати безкоштовно.

keyboard_arrow_up