Чому тролейбуси у Хмельницькому не їдуть в депо: запитали в «Електротрансі»

-
Хмельничани скаржаться на обмеження видимості на дорогах через припарковані тролейбуси.
-
Дізналися, чому вони не їдуть в депо.
Ввечері, вздовж проїжджої частини, на багатьох вулицях міста, хмельничани помічають припарковані тролейбуси. Зокрема – на Кам’янецькій, поблизу міськрайонного суду. А також біля міської лікарні.
По місту стоїть 48 тролейбусів
Як розповіли читачі редакції ВСІМ, тролейбуси частково обмежують видимість на дорозі. Бо ж стоять поблизу пішохідних переходів. Таким чином створюють аварійну ситуацію, – повідомляють містяни.
Чому тролейбуси не їдуть в депо – запитали в керівника «Електротрансу» Сергія Бобуха. Він розповів, що така ситуація виникла через обстріл 26 серпня. Тоді, нагадаємо, на Хмельниччині збили 8 ворожих цілей.
Внаслідок атаки в Південно-Західному мікрорайоні міста встановили ліміт на споживання електроенергії. Тож тролейбусне депо, каже Сергій Бобух, зараз не має змоги працювати повноцінно. Додав, що через цю ситуацію з електроенергією, по місту стоїть в середньому 48 тролейбусів.
- Зараз депо працює лише фактично над тим, щоб ремонтувати окремі тролейбуси. По одному вони туди заїжджають. Немає змоги працювати повноцінно. Коли ситуація зміниться – ми не знаємо. Потужності розподіляє «Укренерго», – говорить Сергій Бобух.
Також раніше в комунальному підприємстві розповідали, що наразі є обмежена кількість випущених тролейбусів на маршрути. Причина – теж через ситуацію в енергосистемі.
Що буде з електроенергією далі
Як розповів журналістам BBC керівник «Укренерго» Володимир Кудрицький, в Україні, станом на кінець літа, активно відновлювати пошкоджені росіянами електростанції. Попри це, стабілізувати ситуацію повністю до зими буде неможливо, – додавав він. Тож зберігатиметься певне зниження обсягу генерації.
- Не можу розкрити інформацію конкретну, який відсоток, або скільки мегават генерації вже відновили і скільки відновлять на зиму. Тому що ця інформація досить чутлива і може дати ворогові якісь можливості прораховувати свої майбутні атаки. Треба чітко розуміти дві речі. Перше - всі ці 9 ГВт, які у нас вибули, відновити до зими буде неможливо. Ті плани з відновлення електростанцій, які були складені, вони зараз плюс-мінус виконуються, і електростанції йдуть плюс-мінус в графіку. Скільки ми, наприклад, очікували мати атомної, теплової чи гідрогенерації, станом на кінець серпня, плюс-мінус ми цими обсягами і оперуємо, – сказав Володимир Кудрицький.
- У нас наступної зими додасться важливий фактор, якого не було в попередню зиму – це імпорт електроенергії. Він був практично нульовий всю минулу зиму. У нас відключень минулої зими не було, але часто доводилося залучати аварійну допомогу нам як оператору з європейських країн. Це вже інструмент, так би мовити, останньої надії, – розповів він.
Нагадаємо – нерідко під час повітряної тривоги, а інколи й вибухів, чутно звуки комунальної техніки. У «Спецкомунтрансі» відповіли на скарги хмельничан і пояснили, чому працюють вночі.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Там і так прильоти часті,а ще й як криворукі рашисти схиблять,то витовчуть всі траліки,зовсім лишимось без комунального транспорту.Я,як водій,стараюсь відноситись з розумінням,трохи терпіння і дай Бог переживем це все страхіття.Тримаймось❗
Поналагоджують на підстанції все та й заїдуть в депо
Тут взагалі то загальне обговорення якщо що,то ж майте повагу!
Те що ви зазначили по-третє,це і є дорожня обстановка!!!
То в чому ваше обурення!?
Електротранс (кончене ДЕБІЛЬНЕ і ТУПЕ підприємство... "керовніки" такі ж самі... водії і кондуктори то окрема каста - ДЕБІЛОЇДІВ - готові розірвати людину на шматки).
У мене питання ? Чому в напрямку Пр. Мира до вул. Шевченка, Чорновола зранку починаючи з 06.10 до 07.30 год., відсутні тролейбуси №3, №10, "№2 "а" ??? Тільки одні великі автобуси №29, №29 а, №19. Ви, там - не ОХУЇЛИ ДЕБІЛИ КОНЧЕНІ ??? ЧИ ви думаєте, що у простих людей зарплата по 50 - 70 тис. грн., щоб заплатити у вашому смердючому автотранспорті... Складається таке враження, що в напрямку до центра їздить тільки "еліта" і пенсія (в основному на ринок), а до міської лікарні - "не люди"... ГОРІТЬ в АДУ - ДЕБІЛИ з Електротрансу...