Чому тролейбуси у Хмельницькому не їдуть в депо: запитали в «Електротрансі»

Чому тролейбуси у Хмельницькому не їдуть в депо: запитали в «Електротрансі»
  • Хмельничани скаржаться на обмеження видимості на дорогах через припарковані тролейбуси.

  • Дізналися, чому вони не їдуть в депо.

Ввечері, вздовж проїжджої частини, на багатьох вулицях міста, хмельничани помічають припарковані тролейбуси. Зокрема – на Кам’янецькій, поблизу міськрайонного суду. А також біля міської лікарні. 

По місту стоїть 48 тролейбусів

Як розповіли читачі редакції ВСІМ, тролейбуси частково обмежують видимість на дорозі. Бо ж стоять поблизу пішохідних переходів. Таким чином створюють аварійну ситуацію, – повідомляють містяни.

Чому тролейбуси не їдуть в депо – запитали в керівника «Електротрансу» Сергія Бобуха. Він розповів, що така ситуація виникла через обстріл 26 серпня. Тоді, нагадаємо, на Хмельниччині збили 8 ворожих цілей.

Відео дня

Внаслідок атаки в Південно-Західному мікрорайоні міста встановили ліміт на споживання електроенергії. Тож тролейбусне депо, каже Сергій Бобух, зараз не має змоги працювати повноцінно. Додав, що через цю ситуацію з електроенергією, по місту стоїть в середньому 48 тролейбусів.

Також раніше в комунальному підприємстві розповідали, що наразі є обмежена кількість випущених тролейбусів на маршрути. Причина – теж через ситуацію в енергосистемі.

Що буде з електроенергією далі 

Як розповів журналістам BBC керівник «Укренерго» Володимир Кудрицький, в Україні, станом на кінець літа, активно відновлювати пошкоджені росіянами електростанції. Попри це, стабілізувати ситуацію повністю до зими буде неможливо, – додавав він. Тож зберігатиметься певне зниження обсягу генерації.

- Не можу розкрити інформацію конкретну, який відсоток, або скільки мегават генерації вже відновили і скільки відновлять на зиму. Тому що ця інформація досить чутлива і може дати ворогові якісь можливості прораховувати свої майбутні атаки. Треба чітко розуміти дві речі. Перше - всі ці 9 ГВт, які у нас вибули, відновити до зими буде неможливо. Ті плани з відновлення електростанцій, які були складені, вони зараз плюс-мінус виконуються, і електростанції йдуть плюс-мінус в графіку. Скільки ми, наприклад, очікували мати атомної, теплової чи гідрогенерації, станом на кінець серпня, плюс-мінус ми цими обсягами і оперуємо, – сказав Володимир Кудрицький.

- У нас наступної зими додасться важливий фактор, якого не було в попередню зиму – це імпорт електроенергії. Він був практично нульовий всю минулу зиму. У нас відключень минулої зими не було, але часто доводилося залучати аварійну допомогу нам як оператору з європейських країн. Це вже інструмент, так би мовити, останньої надії, – розповів він. 

Нагадаємо – нерідко під час повітряної тривоги, а інколи й вибухів, чутно звуки комунальної техніки. У «Спецкомунтрансі» відповіли на скарги хмельничан і пояснили, чому працюють вночі.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (20)
  • NatA
    А може так і безпечніше,для збереження автопарку,роззосередженні по місту.

    Там і так прильоти часті,а ще й як криворукі рашисти схиблять,то витовчуть всі траліки,зовсім лишимось без комунального транспорту.Я,як водій,стараюсь відноситись з розумінням,трохи терпіння і дай Бог переживем це все страхіття.Тримаймось❗
  • Sabrina
    А кому вони заважають? Тролейбуси паркуються вночі і стоять в коменданту годину, коли фактично їздити в місті забороняється, то у чому проблема?
    Поналагоджують на підстанції все та й заїдуть в депо
    Читач05 reply Sabrina
    Ви, напевно не водій авто...Тролейбуси і вдень стоять (де захотіли там і зупилилися), і не тільки вночі. Проїдьте по вул. Кам’янецька, Шевченка, пр. Миру, і погляньте на ці припарковані "гроби"...
    Елена Фененко reply Читач05
    Щось в мене телефон глючить, вибачте. Хотіла написати, що не побачив водій автівки на переході на Шевченка. Хоча й він, і ми з дитиною були обережними. Але водій навіть з вікна визирав, щоб щось побачити. Все обійшлося, ми встигли крок назад зробити, але...
    Елена Фененко reply Читач05
    Згідна з Вами. На Шевченка через тролейбус стоячий
    NatA reply Читач05
    Я водій! а ви напевне забули пане водій якщо обрати безпечну швидкісь,і пригальмовувати перед пішохідними(як на те годиться),та враховувати як в даному випадку дорожню обстановку то можна запобігти ДТПригоді❗❗❗
    Читач05 reply NatA
    Перепрошую ?! По-перше ? Відповідь була адресована даній особі. По-друге ? Мова йде про припарковані обабіч дороги тролейбуси (як у ночі так і вдень)... По-третє ? Мова, не йде про "обрати безпечну швидкість, і пригальмувати"... І на останок - не суньте свого носа, куди вас не запрошують. А, водійський стаж у мене більше 40 років, і Я завжди дотримуюся ПДР.
    NatA reply Читач05
    Моя відповідь адресована теж конкретній особі!

    Тут взагалі то загальне обговорення якщо що,то ж майте повагу!

    Те що ви зазначили по-третє,це і є дорожня обстановка!!!

    То в чому ваше обурення!?
  • Buzhok
    Подякуємо працівникам тролейбусного парку що вони є у нас,  це нелегка робота , вставати вночі щоб з п'яти ранку почати їздити, і потім до  вечора їздити, не кожен так зможе, це  Вам не легковий автомобіль, це величезний таксобус, + ще люди..., суцільний стрес у водія ,а ще помити тролейбуса це Вам не деу ланоса відмити, не буде таких людей будемо на конях їздити, як колись ( якщо буде чим коней кормити)
  • Читач05
    Хто проживає в м-ні Озерна, з цим явищем зустрічається кожний ранок.. у ранкову пору з першої зупинки (в напрямку до міста) в основному їздить "тралік" №20 - через кожних 10 хв., далі  за ним слідує  або №8 "а", або ж №11, №12 - рідко... Окрім того їздить багато автобусів та вбитих маршруток (бусики) - №38, №35, №30, №49, №27, №22, №19, №3, №8. Нахрина через кожних 10-15 хв., курсує тролейбус №20 ? Є, така потреба - перевозити "воздух" ?

    Електротранс (кончене ДЕБІЛЬНЕ і ТУПЕ підприємство... "керовніки" такі ж самі... водії і кондуктори то окрема каста - ДЕБІЛОЇДІВ - готові розірвати людину на шматки).

    У мене питання ? Чому в напрямку Пр. Мира до вул. Шевченка, Чорновола зранку починаючи  з 06.10 до 07.30 год., відсутні тролейбуси №3, №10, "№2 "а" ??? Тільки одні великі автобуси №29, №29 а, №19. Ви, там - не ОХУЇЛИ ДЕБІЛИ КОНЧЕНІ ??? ЧИ ви думаєте, що у простих людей зарплата по 50 - 70 тис. грн., щоб заплатити у вашому смердючому автотранспорті... Складається таке враження, що в напрямку до центра їздить тільки "еліта" і пенсія (в основному на ринок), а до міської лікарні - "не люди"... ГОРІТЬ в АДУ - ДЕБІЛИ з Електротрансу...

keyboard_arrow_up