На сім нових тролейбусів з бюджету виділили 34,8 мільйона гривень. КП «Електротранс» оголосило тендер на закупівлю і провело аукціон 2 жовтня. Найменшу суму запропонувало луцьке ТОВ «БКМ-Україна». Протягом п’яти днів із ним мали заключити договір. Але на підприємстві вирішили відхилити пропозицію дилера білоруського виробника «Белкоммунмаш». Про причини такого рішення дізнавалися vsim.ua.
- Ми послали делегацію в складі трьох чоловік на «БКМ-Україна». Вони там не побачили жодного тролейбуса, запасної частини чи комплектуючого. Насторожило, що товариство зареєстровано в травні цього року і має статутний капітал 10 тисяч. Дати сьогодні 10 мільйонів авансу, а завтра шукати те товариство? Теж є насторога. Ще одна дуже серйозна річ. Вони коли йшли на конкурс, то вказали, що в них 26 посадочних місць. Потім різко дали, що в них 30 посадочних місць. При цьому не дали формулу розрахунку загальної кількості пасажирів. Вона повинна бути не менше, як 100. Вони можуть оскаржити рішення про відхилення пропозиції в антимонопольному комітеті, - каже КП “Електротранс” Віктор Паламарчук.
У ТОВ «БКМ-Україна» є 20 днів на оскарження відмови в Антимонопольному комітеті України. У випадку, якщо товариство цього не зробить чи комітет не задовольнить скарги, то договір автоматично заключать із “Богдан Моторс”. Слідкуйте за оновленнями і життям міст ана vsim.ua.
Довідка:
ТОВ “БКМ-Україна” була зареєстрована 29 травня 2017 року в Луцьку. Статутний капітал - 10 000 гривень. Керівник - Руслан Спірін. Він також є керівниклом фірми, яка займається торгівлею м’ясом. “БКМ-Україна” є дилером білоруського “Белкоммунмаш”.
ПАТ "Автомобільна компанія “Богдан Моторс" було засноване 7 червня 1993 року. Статутний капітал - 1,1 мільярда гривень. Керівник - Віталій Старосуд.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.