Хмельницький отримав новий тролейбус

- В місто прибув перший із партій 44 тролейбусів.
- На оновлення Електротрансу всього піде 16,5 млн євро.
Хмельницький отримав перший тролейбус із партії із 44, які замовлені для комунального підприємства Електротранс. Фото із прибувшим до міста транспортом опублікували на спеціалізованому сервісі alltransua. На ньому видно, що тролейбус розфарбований під бренд Хмельницького.
Виготовляє тролейбуси для Хмельницького підприємство у Чернігові. У березні цього року воно зазнало пошкодження внаслідок російської атаки.
Більша частина тролейбусів матиме акумулятори для аварійного автономного живлення на відстань до 2 км, тоді як орієнтовно 8 машин будуть обладнані акумуляторами більшої місткості що дозволить їм рухатись без контактної мережі до 20 км.
Додамо, що на їх закупівлю та оновлення інфраструктури підприємства загалом піде 16,5 мільйона євро. Із цієї суми 10,6 млн. — кредитні кошти ЄБРР, а 4,45 млн. — грантові кошти від структур ЄС та США. До 1,5 млн. з місцевого бюджету має бути використано для модернізації тролейбусних зупинок, тягових підстанцій та тролейбусного депо.
Читайте також:
Гроші, пасажири та кілометри. Показники роботи хмельницького «Електротрансу»
Хмельницький «Електротранс» шукає працівників: які вакансії та зарплати
У хмельницьких автобусах почали встановлювати валідатори
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Людей стало менше в два рази а депутатів всюди так як було в 91 році, комунальний транспорт збільшився в 2 рази , поїзди куплЯють нові також а про транспорт для поліції мовчу , бо це потрібна техніка для придушення повстань проти влади так само як і техніка найкраща має має для прикордонної служби з боку ЄС- ну всяке може бути і європейці нападуть на нас .
Закупівлі проводять не на сумнівних Prozorro, а на порталі Європейського банку реконструкції та розвитку
Коли наявні тролейбуси розвалюються прямо на лінії, а тролейбусів меншає, тут ви виправдовували мера, тобто вас це так само стосується
Замість звинувачень, краще б подумали, для чого існує громадський транспорт і яка його роль для міст, що буде, якщо його ліквідувати, як це пропонуєте робити ви відсутністю заміни зношеному транспорту. Вам з автівки вигідніше розказувати байки і судити, що хтось там краде на закупівлях, на громадському транспорті, видно, що ви не їздите, так що ви від чиновників нічим не відрізняєтеся.
Громадський транспорт має БАНАЛЬНО свій експлуатації – якщо війна триватиме ще 5-6 років і нічого не оновлювати, навіть наявна нова техніка, куплена в 2019, стане дуже старою і дійде до ручки рано чи пізно, про тролейбуси, яким вже за 30 років, і які вже НЕБЕЗПЕЧНО експлуатувати, я вже мовчу.
Громадський транспорт – ЖИТТЄВО НЕОБХІДНА для будь-якого міста річ, без якої місто буде паралізовано (не розуміти, як це може зіграти злий жарт проти міста і як це шкодить всьому місту загалом, може лише хворий на голову ідіот), і це не залежить від того, хочеться вам визнати це чи ні. Це елементарні речі.
Якщо ви думаєте, що нічого поганого не станеться, жодних негативних наслідків не буде, якщо громадського транспорту не стане, і людям не буде чим добиратися, і що це жодним чином не позначиться для міста та на спроможності міста фінансувати армію, то вибачте, тут вам навіть санітари не допоможуть.
Може вони теж встануть і будуть їздити з вами ?
Фронту допомагати треба, але пора вже зрозуміти, що фронт існує завдяки тилу. Якщо занепаде тил, впаде НЕМИНУЧЕ і фронт, бо тил і фронт залежать одне від одного. Щоб людям було з чого отримувати зарплату і віддавати її частину на дрони, їм треба мати змогу нормально добратися на роботу
Чим людям пропонуєте добиратися, коли наявних тролейбусів не стане? Не думайте, що всі будуть пішки йти 5-10-15 км, так не працює в реальності, як ви собі це в мізках намалювали, самі спробуйте щодня 5-10-15 км йти пішки, навіть в дощ/спеку/мороз/сильний вітер/ожеледицю. І на автівках й таксі щодня їздити не всі мають змогу.
Справді ж, нащо місту громадський транспорт?
Пора вже зрозуміти, що громадський транспорт – це обов'язковий інструмент здорового функціонування міста, без якого місто не зможе нормально працювати. Якщо ви досі цього не зрозуміли, то вам краще в палаті бути, хоча в такому випадку вам не допоможуть навіть санітари.
Словом популізм тепер прикриваються навіть бомжі .
Але текст ,,Додамо, що на їх закупівлю та оновлення інфраструктури підприємства загалом піде 16,5 мільйона євро. Із цієї суми 10,6 млн. — кредитні кошти ЄБРР, а 4,45 млн. — грантові кошти від структур ЄС та США. До 1,5 млн. з місцевого бюджету має бути використано для модернізації тролейбусних зупинок, тягових підстанцій та тролейбусного депо "- вказує на те , що 10,6 млн євро це кредити , які має віддавати вся Україна , тобто і я і ви в тому числі .
Плюс 1,5 млн ще з бюджету .
Ті, хто придумали цей бізнес, мають відкат 60 % , які підуть не на спасіння тих , хто захищає ці тролейбуси і тих, хто і них їздите а своїм діткам ,які жирують за кордоном. Назвіть хоча б одного з чиновників ,яких ви знаєте, хто з їх родини загинув на війні. Але не розказуйте про тих , які служать на ,,передовій" в суміжних областях або тцк .
Які можуть бути цільові фонди крім фонду на воєнні потреби?
Зразу видно, що ви популістів читаєте, і не розумієте, як і на чому працює економіка, як влаштовані процеси, і що громадський транспорт є її невід'ємною частиною.
Повторюю ще раз: кошти дають ІНОЗЕМНІ ПАРТНЕРИ, з бюджету ні копійки, плюс підтримка вітчизняного виробника і гроші поповнюють бюджет країни, який і спрямовується на потреби армії. Читати нарешті навчіться, а не як зомбі торочити популізм
Може трохи на бісіклеті поїздите?
Чому не міняли транспорт раніше або чому не можна обміняти після війни ? Зараз вигідніше. То знайте, що ви їздитиме як на катавфалці, бо кожен транспорт , це сотні життів , яких не повернути і це знищення навіть цілих родин
Дивіться, щоб вам не снилися мертві душі
Можете і на бісіклеті поїздити, це корисно ,якщо боїтеся старого транспорту , який чомусь не оновлювали до війни, зате зараз якраз на часі . Вас це не дивує, бо це ваш комфорт .
Тролейбуси купляли за кошти ЄВРОПАРТНЕРІВ, не бюджетні, читати вчіться новини. Ці кошти цільові, а нецільове використання означає, що ЄБРР припинить допомагати в усіх галузях. ЄБРР коштів на військові цілі не дає, зрозумійте це нарешті.