Хмельницький отримав новий тролейбус

Хмельницький отримав новий тролейбус
Фото alltransua
  • В місто прибув перший із партій 44 тролейбусів.
  • На оновлення Електротрансу всього піде 16,5 млн євро.

Хмельницький отримав перший тролейбус із партії із 44, які замовлені для комунального підприємства Електротранс. Фото із прибувшим до міста транспортом опублікували на спеціалізованому сервісі alltransua. На ньому видно, що тролейбус розфарбований під бренд Хмельницького. 

Виготовляє тролейбуси для Хмельницького підприємство у Чернігові. У березні цього року воно зазнало пошкодження внаслідок російської атаки.

Більша частина тролейбусів матиме акумулятори для аварійного автономного живлення на відстань до 2 км, тоді як орієнтовно 8 машин будуть обладнані акумуляторами більшої місткості що дозволить їм рухатись без контактної мережі до 20 км.

Відео дня

Додамо, що на їх закупівлю та оновлення інфраструктури підприємства загалом піде 16,5 мільйона євро. Із цієї суми 10,6 млн. — кредитні кошти ЄБРР, а 4,45 млн. — грантові кошти від структур ЄС та США. До 1,5 млн. з місцевого бюджету має бути використано для модернізації тролейбусних зупинок, тягових підстанцій та тролейбусного депо.

Читайте також: 

Гроші, пасажири та кілометри. Показники роботи хмельницького «Електротрансу»

Хмельницький «Електротранс» шукає працівників: які вакансії та зарплати

У хмельницьких автобусах почали встановлювати валідатори

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (27)
  • Сергей Турчинский
    Поки приїде останні, перший вже буде треба списувати. На батареях вже не має, "гармошку" теж вже похерили. Зате кондукторів маємо. Порахувати їхню зарплату на всіх + податки які платяться за них. Зайці обійдуться в десятки, якщо не в сотню  разів дешевше.
  • Anatolij Dekaliuk
    Ну нарешті.Мабудь війні кінець?
    Kostiantyn Zawadskyi reply Anatolij Dekaliuk
    Anatolij Dekaliuk  до чого тут війна? Людям не треба мати чим добиратися? Громадський транспорт має існувати і возити людей на роботу, додому, щоб люди могли заробляти гроші і мати що відправляти на потреби армії. І якщо ви думаєте, що нічого не станеться, якщо громадського транспорту не стане, і що люди будуть по 5-10-15 км ходити пішки щодня, і що це проблема, якою можна нехтувати, то вибачте, тут навіть санітари не зарадять вам нічим
  • Unconquered Zhanna
    Під час війни , замість цього тролейбуса могла бути ракета але тролейбус важливіший . Цікаво , хто буде на них їздити ,якщо всіх переб'ють росіяни?
    Unconquered Zhanna reply Unconquered Zhanna
    Сергей Турчинский я не проти , хай їздять . Мене дивує , що під час війни роблять все що угодно крім оборони .
    Людей стало менше в два рази а депутатів всюди так як було в 91 році, комунальний транспорт збільшився в 2 рази , поїзди куплЯють нові також а про транспорт для поліції мовчу , бо це потрібна техніка для придушення повстань проти влади так само як і техніка найкраща має має для прикордонної служби з боку ЄС- ну всяке може бути і європейці нападуть на нас .
    Kostiantyn Zawadskyi reply Unconquered Zhanna
    Костянтин Вікторович до чого тут ці звинувачення?
    Закупівлі проводять не на сумнівних Prozorro, а на порталі Європейського банку реконструкції та розвитку

    Коли наявні тролейбуси розвалюються прямо на лінії, а тролейбусів меншає, тут ви виправдовували мера, тобто вас це так само стосується
    Замість звинувачень, краще б подумали, для чого існує громадський транспорт і яка його роль для міст, що буде, якщо його ліквідувати, як це пропонуєте робити ви відсутністю заміни зношеному транспорту. Вам з автівки вигідніше розказувати байки і судити, що хтось там краде на закупівлях, на громадському транспорті, видно, що ви не їздите, так що ви від чиновників нічим не відрізняєтеся.
    Константин Лентяйко reply Unconquered Zhanna
    Kostiantyn Zavadskyi пан мабуть непогано прикурює з бюджету на закупівля)
    Kostiantyn Zawadskyi reply Unconquered Zhanna
    Костянтин Вікторович  хто має тверезіти, так це ви.

    Громадський транспорт має БАНАЛЬНО свій експлуатації – якщо війна триватиме ще 5-6 років і нічого не оновлювати, навіть наявна нова техніка, куплена в 2019, стане дуже старою і дійде до ручки рано чи пізно, про тролейбуси, яким вже за 30 років, і які вже НЕБЕЗПЕЧНО експлуатувати, я вже мовчу.

    Громадський транспорт – ЖИТТЄВО НЕОБХІДНА для будь-якого міста річ, без якої місто буде паралізовано (не розуміти, як це може зіграти злий жарт проти міста і як це шкодить всьому місту загалом, може лише хворий на голову ідіот), і це не залежить від того, хочеться вам визнати це чи ні. Це елементарні речі.

    Якщо ви думаєте, що нічого поганого не станеться, жодних негативних наслідків не буде, якщо громадського транспорту не стане, і людям не буде чим добиратися, і що це жодним чином не позначиться для міста та на спроможності міста фінансувати армію, то вибачте, тут вам навіть санітари не допоможуть.
    Сергей Турчинский reply Unconquered Zhanna
    Unconquered Zhanna пенсіонери їздили і будуть. Зайди прокатайся оціни близько 95% пенсія.
    Константин Лентяйко reply Unconquered Zhanna
    Kostiantyn Zavadskyi що ти мелеш?... Трезвій
    Unconquered Zhanna reply Unconquered Zhanna
    Завтра , коли будете на цвинтарі, підійдіть до могил х прапорами і скажіть їм,,Бач , ти Лох ,лежиш тут, а я буду їздити на новому тролейбусі, бо старий небезпечний ".
    Може вони теж встануть і будуть їздити з вами ?
    Unconquered Zhanna reply Unconquered Zhanna
    Хтось собі гроші ,,збирає"
    Kostiantyn Zawadskyi reply Unconquered Zhanna
    Unconquered Zhanna то нам жити в занепаді, бо війна? Нумо не їсти, не пити, не прибирати в хаті, бо війна, серйозно? Так і до шизофренії недалеко.

    Фронту допомагати треба, але пора вже зрозуміти, що фронт існує завдяки тилу. Якщо занепаде тил, впаде НЕМИНУЧЕ і фронт, бо тил і фронт залежать одне від одного. Щоб людям було з чого отримувати зарплату і віддавати її частину на дрони, їм треба мати змогу нормально добратися на роботу

    Чим людям пропонуєте добиратися, коли наявних тролейбусів не стане? Не думайте, що всі будуть пішки йти 5-10-15 км, так не працює в реальності, як ви собі це в мізках намалювали, самі спробуйте щодня 5-10-15 км йти пішки, навіть в дощ/спеку/мороз/сильний вітер/ожеледицю. І на автівках й таксі щодня їздити не всі мають змогу.

    Справді ж, нащо місту громадський транспорт?
    Пора вже зрозуміти, що громадський транспорт – це обов'язковий інструмент здорового функціонування міста, без якого місто не зможе нормально працювати. Якщо ви досі цього не зрозуміли, то вам краще в палаті бути, хоча в такому випадку вам не допоможуть навіть санітари.
    Unconquered Zhanna reply Unconquered Zhanna
    Kostiantyn Zavadskyi
    Словом популізм тепер прикриваються навіть бомжі .
    Але текст ,,Додамо, що на їх закупівлю та оновлення інфраструктури підприємства загалом піде 16,5 мільйона євро. Із цієї суми 10,6 млн. — кредитні кошти ЄБРР, а 4,45 млн. — грантові кошти від структур ЄС та США. До 1,5 млн. з місцевого бюджету має бути використано для модернізації тролейбусних зупинок, тягових підстанцій та тролейбусного депо "- вказує на те , що 10,6 млн євро це кредити , які має віддавати вся Україна , тобто і я і ви в тому числі .
    Плюс 1,5 млн ще з бюджету .
    Ті, хто придумали цей бізнес, мають відкат 60 % , які підуть не на спасіння тих , хто захищає ці тролейбуси і тих, хто і них їздите а своїм діткам ,які жирують за кордоном. Назвіть хоча б одного з чиновників ,яких ви знаєте, хто з їх родини загинув на війні. Але не розказуйте про тих , які служать на ,,передовій" в суміжних областях або тцк .
    Unconquered Zhanna reply Unconquered Zhanna
    А ви вважаєте що люди мають донатити а влада в кожному селі в кожному місті по всій країні мають проводити афери щоб вивести кошти з бюджету ?
    Які можуть бути цільові фонди крім фонду на воєнні потреби?
    Kostiantyn Zawadskyi reply Unconquered Zhanna
    Unconquered Zhanna  так щоб не гинули люди, то будь ласка, слідкуйте за собою і донатьте, хто вам забороняє. От тільки до чого тут це все? Людям не треба мати на чому добиратися на роботу, навчання? Чим людям добиратися на роботу? Тільки не треба розповідати мені байки, що всі ходитимуть пішки, це так не працює. І авто не кожен собі може дозволити. Громадським транспортом їздять і волонтери, і військові.
    Зразу видно, що ви популістів читаєте, і не розумієте, як і на чому працює економіка, як влаштовані процеси, і що громадський транспорт є її невід'ємною частиною.

    Повторюю ще раз: кошти дають ІНОЗЕМНІ ПАРТНЕРИ, з бюджету ні копійки, плюс підтримка вітчизняного виробника і гроші поповнюють бюджет країни, який і спрямовується на потреби армії. Читати нарешті навчіться, а не як зомбі торочити популізм
    Unconquered Zhanna reply Unconquered Zhanna
    Kostiantyn Zavadskyiви боїтеся втратити комфорт а тим часом гинуть люди. Звісно то вас не хвилює, це ж не ваша родина .
    Може трохи на бісіклеті поїздите?
    Чому не міняли транспорт раніше або чому не можна обміняти після війни ? Зараз вигідніше. То знайте, що ви їздитиме як на катавфалці, бо кожен транспорт , це сотні життів , яких не повернути і це знищення навіть цілих родин
    Дивіться, щоб вам не снилися мертві душі
    Unconquered Zhanna reply Unconquered Zhanna
    Kostiantyn Zavadskyiя зрозумів, вам начхати на життя людей на фронті ,тому що ви не хочете втрачати комфорт
    Можете і на бісіклеті поїздити, це корисно ,якщо боїтеся старого транспорту , який чомусь не оновлювали до війни, зате зараз якраз на часі . Вас це не дивує, бо це ваш комфорт .
    Irina Gonta reply Unconquered Zhanna
    Kostiantyn Zavadskyi , єдине в чому я згодна з тою пані, потрібно було то ще в 2026 робити, і зараз би не стояло такої проблеми, а не фестивалити та фонтани будувати, щоб туристам було на що дивитись)
    Леонід Громишин reply Unconquered Zhanna
    1 ракета більш менш нормальна коштує як 8 вісім тролейбусів, і не факт що цих вісім тролейбусів долетять до цілі бо ППО буде працювати, нехай краще тролейбусів 8 штук буде у місті , а ракети нехай віддадуть ( майже тисячу штук)які вкрали в Українського народу в 1994 році, завдячуючи першому президенту Кравчуку, він помер але його спільники залишилися..
    Kostiantyn Zawadskyi reply Unconquered Zhanna
    Unconquered Zhanna до чого тут ракети? Людям на роботу не треба добиратися? Чим пропонуєте замінювати вбиті тролейбуси? Тісними і небезпечними маршрутками, які не вивезуть стільки людей, скільки тролейбуси? Не вам вирішувати, що всі походять пішки і будуть їздити на власних машинах, таксі та маршрутках, навіть якщо вам здається, що вам з керма видніше. Ті тролейбуси банально НЕБЕЗПЕЧНО експлуатувати. Уявляю, як би ви відмазувалися перед громадою, якщо тролейбус розвалиться чи загориться на лінії і внаслідок цього постраждають люди, і як би ви відмазувалися, якщо транспорту стане менше? Спишете все на війну? Е ні, панно, такі відмазки перед народом не пройдуть безслідно.

    Тролейбуси купляли за кошти ЄВРОПАРТНЕРІВ, не бюджетні, читати вчіться новини. Ці кошти цільові, а нецільове використання означає, що ЄБРР припинить допомагати в усіх галузях. ЄБРР коштів на військові цілі не дає, зрозумійте це нарешті.
    Irina Gonta reply Unconquered Zhanna
    Unconquered Zhanna , ви не пробували не їсти і пити? На ракету не вистачає.🤦‍♀️
  • Анастасия Дмитриева
    Надовго 😁?

keyboard_arrow_up