Конфлікт в автобусі №35: що сталося і чим закінчилося

- У комунальному автобусі №35 виник конфлікт за участі контролерки.
- Розповідаємо деталі.
Вчора, 3 січня, в соцмережах стало ширитися відео з комунального автобуса №35, який обслуговує КП “Електротранс”. Він, нагадаємо, курсує за маршрутом “Озерна-Катіон”. За проїзд пасажири можуть розрахуватися як готівкою, так і за допомогою валідатора чи QR-кода. Протягом поїздки до транспорту може зайти контролер і перевірити, чи всі здійснили оплату. Так було і у випадку, який хмельничани зафіксували на відео. Розмістили його в спільноті Хмельницький LIVE
Контролерка в зеленому жилеті з написом “Електротранс” вимагала пенсіонерку залишити салон автобуса. Оскільки бабця їхала безоплатно, як “пільговик”. Працівниця при цьому наголошувала: пільгові місця в автобусі вже зайняті. “Є всього 5 пільгових місць”, - казала контролерка.
Всі ці моменти на камеру смартфона фіксували очевидці. Люди пропонували заплатити за стареньку, аби вона могла далі продовжити проїзд. Однак контролерка “Електротрансу” повторила: “Ми не говоримо про гроші, просто в нас має бути порядок”.
Крім того, люди стали просити працівницю “Електротрансу” повернути літній жінці мобільний телефон. Його контролерка з незрозумілих причин, як йдеться на відео, забрала в пенсіонерки.
У коментарях до відео в спільноті Хмельницький LIVE люди стали обурюватися ситуацією. Деякі зауважили, що неодноразово бачили цю саму контролерку. Мовляв, вона поводилася дуже зухвало.
В “Електротрансі” вже відреагували на дану подію. На офіційній сторінці комунального підприємства у Facebook повідомили: проведено службове розслідування. В результаті було з’ясовано, що опубліковане в мережі відео не повністю відображає сутність ситуації, що сталася. За роз’ясненням щодо цього журналістка vsim.ua звернулася до керівника “Електротрансу” Сергія Бобуха. Однак отримати відповіді на запитання поки не вдалося. Коли вони з’являться, їх буде опубліковано на сайті.
Також у підприємстві додали, що після інциденту та сама контролерка звільнилася за власним бажанням.
- ХКП «Електротранс» завжди відкрите до спілкування, об’єктивно реагує на критику і завжди намагається покращити надання послуг. Ми підходимо з розумінням як до пасажирів, так і до наших працівників, - зазначають на сторінці у Facebook.
Нагадаємо, раніше ми розповідали вам, як в маршрутці сперечалися хмельничани і харків’янка. Остання спілкувалася російською мовою, що й спричинило конфліктну ситуацію. Більше про той випадок дізнавайтеся в матеріалі - Через російську мову в хмельницькій маршрутці стався конфлікт: розповідаємо подробиці.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Якщо не пускають, виганяють, ображають треба викликати наряд поліції для складання протокола!
А були б у вас,говорилиб зовсім по іншому!
Перевізники також є різні і деякі аж занадто нахабніють особливо по відношенню до атошників,чи тих хто зараз воює!
Тай так можуть говорити що пільгові місця зайняті,хоча немає жодного пільговика