Конфлікт в автобусі №35: що сталося і чим закінчилося

Конфлікт в автобусі №35: що сталося і чим закінчилося
Фото автобуса з сайту ХМР
  • У комунальному автобусі №35 виник конфлікт за участі контролерки.
  • Розповідаємо деталі. 

Вчора, 3 січня, в соцмережах стало ширитися відео з комунального автобуса №35, який обслуговує КП “Електротранс”. Він, нагадаємо, курсує за маршрутом “Озерна-Катіон”. За проїзд пасажири можуть розрахуватися як готівкою, так і за допомогою валідатора чи QR-кода. Протягом поїздки до транспорту може зайти контролер і перевірити, чи всі здійснили оплату. Так було і у випадку, який хмельничани зафіксували на відео. Розмістили його в спільноті Хмельницький LIVE 

Контролерка в зеленому жилеті з написом “Електротранс” вимагала пенсіонерку залишити салон автобуса. Оскільки бабця їхала безоплатно, як “пільговик”. Працівниця при цьому наголошувала: пільгові місця в автобусі вже зайняті. “Є всього 5 пільгових місць”, - казала контролерка. 

Всі ці моменти на камеру смартфона фіксували очевидці. Люди пропонували заплатити за стареньку, аби вона могла далі продовжити проїзд. Однак контролерка “Електротрансу” повторила: “Ми не говоримо про гроші, просто в нас має бути порядок”. 

Відео дня

Крім того, люди стали просити працівницю “Електротрансу” повернути літній жінці мобільний телефон. Його контролерка з незрозумілих причин, як йдеться на відео, забрала в пенсіонерки. 

У коментарях до відео в спільноті Хмельницький LIVE люди стали обурюватися ситуацією. Деякі зауважили, що неодноразово бачили цю саму контролерку. Мовляв, вона поводилася дуже зухвало. 

 

В “Електротрансі” вже відреагували на дану подію. На офіційній сторінці комунального підприємства у Facebook повідомили: проведено службове розслідування. В результаті було з’ясовано, що опубліковане в мережі відео не повністю відображає сутність ситуації, що сталася. За роз’ясненням щодо цього журналістка vsim.ua звернулася до керівника “Електротрансу” Сергія Бобуха. Однак отримати відповіді на запитання поки не вдалося. Коли вони з’являться, їх буде опубліковано на сайті. 

Також у підприємстві додали, що після інциденту та сама контролерка звільнилася за власним бажанням. 

- ХКП «Електротранс» завжди відкрите до спілкування, об’єктивно реагує на критику і завжди намагається покращити надання послуг. Ми підходимо з розумінням як до пасажирів, так і до наших працівників, - зазначають на сторінці у Facebook.

Нагадаємо, раніше ми розповідали вам, як в маршрутці сперечалися хмельничани і харків’янка. Остання спілкувалася російською мовою, що й спричинило конфліктну ситуацію. Більше про той випадок дізнавайтеся в матеріалі - Через російську мову в хмельницькій маршрутці стався конфлікт: розповідаємо подробиці.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (76)
  • Читач97

    Прочитав коментарі і задумався над тим, чому в людей стільки злості і ненависті один до одного.  Так, дійсно Конституції України ніхто не відміняв і  право у пенсіонерів користуватись комунальним транпортом ніхто не може заборонити.  Але, дівчина молода, 22 роки,  вона ще немає великого життєвого досвіду, помилилась, так іноді буває.  Невже не було варіантів якось по іншому з нею поступити, принаймі не звільняти її з роботи.  Якось це не полюдські.  Навіть зекам дають шанси виправитись. Зараз іде війна, роботу знайти дуже важко, дівчина з села і вона абсолютно одна.
  • Олександр Терлецький

    А що, тролейбуси не влаштовують наших пільговиків, вони цілий день кудись спішать.? Я рахую що пільговий проїзд з автобусі та маршруток потрібно взагалі зняти.В інших містах тролейбусів немає а в автобусах іздять в окремі часи,а у нас тролейбуси цілий день забиті і ще потрібно в автобусах і маршрутках скандали піднімати тому що нашим пільговикам винні всі і весь світ,бо вони колись працювали,а ми що?
  • Читач23

    Потрібно всім пільговикам просто видавати суму в розмірі проїзного, а вони самі хай вирішують, чи витрачати їх на проїзд і кому. Але пільговики в цій ситуації не праві - треба мати совість, інші перевізники їх взагалі не пускають, тут пускають але з обмеженнями, то треба розуміти а не нахабніти, а то якщо ці автобуси будуть їздити без платних пасажирів, то їх знов не стане і не буде нікому - не їм не іншим. Транспорт має мати виручку, а звичайні пасажири в набиті пільговиками автобуси теж не дуже захочуть сідати і платити, тому ліміт потрібен

    PutnickFree reply Читач23

    Ще раз - На державному рівні встановлено безоплатний проїзд для певних пільгових категорій. Покажіть закон, саме закон, який дозволяє відмовляти в праві проїзду у громадському транспорті, якщо пільговик третій п'ятий чи десятий, та хоч повний автобус пільговиків!

    Якщо не пускають, виганяють, ображають треба викликати наряд поліції для складання протокола!

    Андрей Гришнюк reply Читач23

    Ви зараз так говорите,бо немає пільги

    А були б у вас,говорилиб зовсім по іншому!

    Перевізники також є різні і деякі аж занадто нахабніють особливо по відношенню до атошників,чи тих хто зараз воює!

    Тай так можуть говорити що пільгові місця зайняті,хоча немає жодного пільговика
  • Ірина Антонюк

    Закінчилось тим чим мало закінчитись

keyboard_arrow_up