Міськраду насварили через дискримінацію перевізників. Заступник Симчишина назвав претензії абсурдними

Міськраду насварили через дискримінацію перевізників. Заступник Симчишина назвав претензії абсурдними
Ілюстративне фото
  • Умови конкурсу перевізників вимагають наявність бази на відстані не більше 20 кілометрів.

  • Антимонопольники вважають це дискримінацією.

  • У міськраді обіцяють відрегувати, але не зовсім погоджуються з претензіями.

У Хмельницькому є два види міського громадського транспорту, за кожним із яких закріплені фірми-перевізники. Вони й займаються перевезенням пасажирів. Для тролейбусів перевізником за замовчуванням є КП «Електротранс». Для автобусного транспорту перевізники час від часу змінюються.

Нову фірму-перевізника міська рада шукає за конкурсом. У правилах проведення таких конкурсів вказано, яким вимогам має відповідати підприємство, аби мати можливість возити хмельничан. Одним із таких критеріїв є наявність виробничо-технічної бази. Вона може бути власною або орендованою, і повинна розташовуватися не більше, ніж за 20 кілометрів від місця формування рейсу.

Довідка. На виробничо-технічній базі забезпечується проведення медичного огляду водіїв, їх стажування та інструктажі, а також огляд технічного стану автобусів та їх зберігання.

У Хмельницькому відділенні антимонопольного комітету вважають, що така вимога є дискримінаційною. А фірми-перевізники мають бути допущені до конкурсу незалежно від того, де розташована їхня виробничо-технічна база. Таке повідомлення розміщене на сайті відділення сьогодні, 24 січня. Зазначається, що у конкурсі на визначення перевізників не можуть взяти участь підприємства з районів, що межують із містом Хмельницьким.

Крім того, у правилах не вказано, як має визначатися відстань між виробничо-технічною базою та місцем формування рейсу. Зважаючи на все це, антимонопольники рекомендували виконавчому комітету змінити правила конкурсу та дозволити брати в ньому участь перевізникам незалежно від розташування виробничо-технічної бази.

За поясненнями щодо цієї ситуації ми звернулися до заступника міського голови Хмельницького Андрія Бондаренка. Він розповів, що на рекомендацію відділення Антимонопольного комітету обов’язково будуть реагувати.

— Така рекомендація мені, як керівнику конкурсного комітету, здається абсурдною. Яким чином може працювати перевізник в місті Хмельницькому, якщо в нього немає бази, або вона в нього знаходиться десь у Вінниці чи в Одесі? Ми вже мали випадок у 2016 році, коли проводили конкурс. Ми перевіряли бази, і в перевізника, який подався більш ніж на половину маршрутів, база була на папері, а фактично її не було. Уявіть собі, якби ми не виставляли таку вимогу, які перевізники до нас в місто б заходили, — сказав чиновник.

За словами Андрія Бондаренка, чинні умови конкурсу є оптимальними. Також заступник визнав, що в умовах не вказано, як визначати відстань від бази до місця формування рейсу. На його думку, в цьому питанні антимонопольники можуть бути праві, і в умовах дійсно варто вказати, як визначати цю відстань.

Опитування

Чи погоджуєтеся ви з рекомендацією антимонопольників?

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.

Коментарі (7)
  • Андрей Шпулак

    Де матеріально-технічна база в Мішина? Хіба не в тролейбусному депо?
    То чому іншим не можна дати право запустити якісні послуги, по суті дававши в оренду транспорт з водіями?
  • Анатолій Приймак

    Напевно більш доцільно було б вибирати з тих які надають якісні послуги і в добротних а не обшарпаних автомобілях  , а буси це чи комунальні автобуси різниці немає - ціна однакова 5гр. тож нехай конкурують , а от увагу слід було б надати тролейбусам та докупити і збільшити їх кількість на маршрутах....!!!
  • Анатолий Чекановский

    У всій Європі у містах перевізник у комунальній власності. Які приватники. Тільки комунальна власність.
  • Василий Антонец

    Давно пора відказати всім перевізникам бусам, пижикам, до конкурсу допускати всіх якого великі автобуси від 45 і більше місць.

    Віталій Шевченко reply Василий Антонец

    Ігор Олійник таких маршрутів пару штук не більше. Основна маса це місто

    Ігор Олійник reply Василий Антонец

    Василий Антонец а як бути з віддаленими районами де автобусу буде важко проїхати, де дороги наприклад не призначені для великогабаритного транспорту? Ті ж самі Книжківці?
    І як пускати великий автобус де пасажирів небагато? Працювати в убиток?
Найчастіше Найчастіше
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up