Умови конкурсу перевізників вимагають наявність бази на відстані не більше 20 кілометрів.
Антимонопольники вважають це дискримінацією.
У міськраді обіцяють відрегувати, але не зовсім погоджуються з претензіями.
У Хмельницькому є два види міського громадського транспорту, за кожним із яких закріплені фірми-перевізники. Вони й займаються перевезенням пасажирів. Для тролейбусів перевізником за замовчуванням є КП «Електротранс». Для автобусного транспорту перевізники час від часу змінюються.
Нову фірму-перевізника міська рада шукає за конкурсом. У правилах проведення таких конкурсів вказано, яким вимогам має відповідати підприємство, аби мати можливість возити хмельничан. Одним із таких критеріїв є наявність виробничо-технічної бази. Вона може бути власною або орендованою, і повинна розташовуватися не більше, ніж за 20 кілометрів від місця формування рейсу.
Довідка. На виробничо-технічній базі забезпечується проведення медичного огляду водіїв, їх стажування та інструктажі, а також огляд технічного стану автобусів та їх зберігання.
У Хмельницькому відділенні антимонопольного комітету вважають, що така вимога є дискримінаційною. А фірми-перевізники мають бути допущені до конкурсу незалежно від того, де розташована їхня виробничо-технічна база. Таке повідомлення розміщене на сайті відділення сьогодні, 24 січня. Зазначається, що у конкурсі на визначення перевізників не можуть взяти участь підприємства з районів, що межують із містом Хмельницьким.
Крім того, у правилах не вказано, як має визначатися відстань між виробничо-технічною базою та місцем формування рейсу. Зважаючи на все це, антимонопольники рекомендували виконавчому комітету змінити правила конкурсу та дозволити брати в ньому участь перевізникам незалежно від розташування виробничо-технічної бази.
За поясненнями щодо цієї ситуації ми звернулися до заступника міського голови Хмельницького Андрія Бондаренка. Він розповів, що на рекомендацію відділення Антимонопольного комітету обов’язково будуть реагувати.
— Така рекомендація мені, як керівнику конкурсного комітету, здається абсурдною. Яким чином може працювати перевізник в місті Хмельницькому, якщо в нього немає бази, або вона в нього знаходиться десь у Вінниці чи в Одесі? Ми вже мали випадок у 2016 році, коли проводили конкурс. Ми перевіряли бази, і в перевізника, який подався більш ніж на половину маршрутів, база була на папері, а фактично її не було. Уявіть собі, якби ми не виставляли таку вимогу, які перевізники до нас в місто б заходили, — сказав чиновник.
За словами Андрія Бондаренка, чинні умови конкурсу є оптимальними. Також заступник визнав, що в умовах не вказано, як визначати відстань від бази до місця формування рейсу. На його думку, в цьому питанні антимонопольники можуть бути праві, і в умовах дійсно варто вказати, як визначати цю відстань.
Чи погоджуєтеся ви з рекомендацією антимонопольників?
Читайте також:
Пільговий «е-квиток» у Хмельницькому: де і коли можна його отримати (АДРЕСИ)
Електронне табло з графіком прибуття транспорту увімкнули біля «Ощадбанку» (ФОТО, ВІДЕО)
Перевізників в Україні будуть перевіряти по-новому: що зміниться
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
То чому іншим не можна дати право запустити якісні послуги, по суті дававши в оренду транспорт з водіями?
І як пускати великий автобус де пасажирів небагато? Працювати в убиток?