Міськраду насварили через дискримінацію перевізників. Заступник Симчишина назвав претензії абсурдними

Міськраду насварили через дискримінацію перевізників. Заступник Симчишина назвав претензії абсурдними
Ілюстративне фото
  • Умови конкурсу перевізників вимагають наявність бази на відстані не більше 20 кілометрів.

  • Антимонопольники вважають це дискримінацією.

  • У міськраді обіцяють відрегувати, але не зовсім погоджуються з претензіями.

У Хмельницькому є два види міського громадського транспорту, за кожним із яких закріплені фірми-перевізники. Вони й займаються перевезенням пасажирів. Для тролейбусів перевізником за замовчуванням є КП «Електротранс». Для автобусного транспорту перевізники час від часу змінюються.

Нову фірму-перевізника міська рада шукає за конкурсом. У правилах проведення таких конкурсів вказано, яким вимогам має відповідати підприємство, аби мати можливість возити хмельничан. Одним із таких критеріїв є наявність виробничо-технічної бази. Вона може бути власною або орендованою, і повинна розташовуватися не більше, ніж за 20 кілометрів від місця формування рейсу.

Довідка. На виробничо-технічній базі забезпечується проведення медичного огляду водіїв, їх стажування та інструктажі, а також огляд технічного стану автобусів та їх зберігання.

У Хмельницькому відділенні антимонопольного комітету вважають, що така вимога є дискримінаційною. А фірми-перевізники мають бути допущені до конкурсу незалежно від того, де розташована їхня виробничо-технічна база. Таке повідомлення розміщене на сайті відділення сьогодні, 24 січня. Зазначається, що у конкурсі на визначення перевізників не можуть взяти участь підприємства з районів, що межують із містом Хмельницьким.

Крім того, у правилах не вказано, як має визначатися відстань між виробничо-технічною базою та місцем формування рейсу. Зважаючи на все це, антимонопольники рекомендували виконавчому комітету змінити правила конкурсу та дозволити брати в ньому участь перевізникам незалежно від розташування виробничо-технічної бази.

За поясненнями щодо цієї ситуації ми звернулися до заступника міського голови Хмельницького Андрія Бондаренка. Він розповів, що на рекомендацію відділення Антимонопольного комітету обов’язково будуть реагувати.

— Така рекомендація мені, як керівнику конкурсного комітету, здається абсурдною. Яким чином може працювати перевізник в місті Хмельницькому, якщо в нього немає бази, або вона в нього знаходиться десь у Вінниці чи в Одесі? Ми вже мали випадок у 2016 році, коли проводили конкурс. Ми перевіряли бази, і в перевізника, який подався більш ніж на половину маршрутів, база була на папері, а фактично її не було. Уявіть собі, якби ми не виставляли таку вимогу, які перевізники до нас в місто б заходили, — сказав чиновник.

За словами Андрія Бондаренка, чинні умови конкурсу є оптимальними. Також заступник визнав, що в умовах не вказано, як визначати відстань від бази до місця формування рейсу. На його думку, в цьому питанні антимонопольники можуть бути праві, і в умовах дійсно варто вказати, як визначати цю відстань.

Опитування

Чи погоджуєтеся ви з рекомендацією антимонопольників?

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.

Коментарі (7)
  • Андрей Шпулак

    Де матеріально-технічна база в Мішина? Хіба не в тролейбусному депо?
    То чому іншим не можна дати право запустити якісні послуги, по суті дававши в оренду транспорт з водіями?
  • Анатолій Приймак

    Напевно більш доцільно було б вибирати з тих які надають якісні послуги і в добротних а не обшарпаних автомобілях  , а буси це чи комунальні автобуси різниці немає - ціна однакова 5гр. тож нехай конкурують , а от увагу слід було б надати тролейбусам та докупити і збільшити їх кількість на маршрутах....!!!
  • Анатолий Чекановский

    У всій Європі у містах перевізник у комунальній власності. Які приватники. Тільки комунальна власність.
  • Василий Антонец

    Давно пора відказати всім перевізникам бусам, пижикам, до конкурсу допускати всіх якого великі автобуси від 45 і більше місць.

    Віталій Шевченко reply Василий Антонец

    Ігор Олійник таких маршрутів пару штук не більше. Основна маса це місто

    Ігор Олійник reply Василий Антонец

    Василий Антонец а як бути з віддаленими районами де автобусу буде важко проїхати, де дороги наприклад не призначені для великогабаритного транспорту? Ті ж самі Книжківці?
    І як пускати великий автобус де пасажирів небагато? Працювати в убиток?
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Хмельницького за сьогодні

11:53 Уряд пропонує щомісяця доплачувати українцям за більш пізній вихід на пенсію 11:22 На старт, увага, руш! У Хмельницькому вперше проведуть напівмарафон Нової Пошти 10:51 У Хмельницькому автомобіль збив 18-річну дівчину. Водій втік 10:36 Мама року 2020: В Україні стартувала національна премія для найкращих мам (Новини компаній) Від читача 08:16 Підсумки відбору будівельної премії в регіонах України 10:25 Тіло на Прибузькій: поліція надала офіційний коментар photo_camera 10:12 Багато диму. У Хмельницькому через підгорілу їжу довелось викликати рятувальників photo_camera 09:49 У Хмельницькому накрили одразу чотири гральні зали 09:00 Долар стрімко зростає: свіжий курс валют на 27 лютого 08:00 27 лютого – яке сьогодні свято та що не слід робити 22:36 На Прибузькій труп і купа поліції. Очевидці чули постріли play_circle_filled photo_camera 20:02 Чи готовий Хмельницький до коронавірусу (ВІДЕО) play_circle_filled stars 19:04 Такого ще не було в Україні. Як утилізували 14 тонн підробленої горілки з Хмельниччини (ВІДЕО) 18:00 Атмосферний фронт принесе до України дощі: погода 27 лютого 17:40 Слухайте радіостанцію "ОКЕЙ ФМ" та отримуйте подарунки для коханої 17:02 12 вулиць у Хмельницькому залишаться без світла 27 лютого (АДРЕСИ) 16:28 На Хмельниччині автомобіль збив пішохода 15:46 Хвороба уже забрала тата: хмельничанка Ілона благає допомогти врятувати маму 15:00 "Укрпошта" відновила прийом посилок до Китаю 14:30 Хмельницька школа встановила новий рекорд України
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
keyboard_arrow_up