На дорогах Хмельниччини проводять техобслуговування WIM-комплексів. З якої причини?

-
Днями в сусідній області невідомі вирвали датчики WIM з дорожнього покриття.
-
З цієї причини дорожники почали перевіряти вагові комплекси в Хмельницькій області.
З 1 жовтня 2021 року в Україні працює автоматична система штрафування перевантаженого транспорту. Це відбувається за допомогою спеціальних WIM-комплексів, через які проїжджають автівки. В Укравтодорі кажуть, що така автоматизація збору даних мінімізує корупційні ризики та усуває вибіркове зважування автомобілів.
Нещодавно на Житомирщині пошкодили один із таких комплексів. Це сталося на трасі М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський поблизу села Сінгури. Невідомі вирвали датчики WIM з асфальту. Вандали завдали державі багатомільйонні збитки та вивели з ладу майданчик, повідомляють дорожники.

Після цього в Хмельницькій області почали оглядали WIM-комплекси. Згідно даних Укртрансбезпеки, на сьогодні в регіоні є 5 таких систем. Вони розташовані на трасах Н-03, М-30 та Н-25.
В Службі автодоріг кажуть, що техобслуговування проводять на тлі нещодавніх повідомлень про умисне пошкодження елементів системи Weight-in-motion на Житомирщині та в зв’язку із планом експлуатаційного утримання цього обладнання.
Обслуговує ці комплекси підрядник «Вінком Україна». Вони перевіряють цілісність та справність систем габаритно-візуального зчитування вантажівок та відновлюють належний експлуатаційний стан датчиків вагового контролю системи WIM-50. Вона знаходиться на 277+427 кілометрах траси М-30 сполученням Стрий — Ізварине. Наразі, кажуть, даний комплекс працює в штатному режимі.

Що таке WIM?
Система зважування в русі Weigh-in-motion (WIM) – це розумна система, яка збирає інформацію про транспортні засоби, які рухаються автошляхами. Під час проїзду автівки через рамку відбувається фіксація: дати та часу проїзду, температури повітря та дорожнього покриття, смуги та напрямку руху, швидкість руху та державний номерний знак, загальну масу транспортного засобу та її розподіл по осях.
WIM-системи є «ворогом» для перевантажених фур, адже за порушення габаритних норм доводиться сплачувати штрафи. Система працює безконтактно і, кажуть, унеможливлює корупцію, а зібрані дані автоматично передають в програмний Центр обробки інформації.
За структурою, майданчик WIM є своєрідним апаратним комплексом, який складається з датчиків, вбудованих у дорожнє покриття, камери для автоматичного розпізнавання номерних знаків, камер загального огляду та лазерних сканерів.
Також додамо, що нині на дорогах країни працюють 40 WIM-майданчиків. В Хмельницькій області вони розташовані на таких автошляхах:
-
Н-03 (WIM 14, WIM 47)
-
М-30 (WIM 23, WIM 50)
-
Н-25 (WIM 48)
Штрафи за порушення вагових норм
Нагадуємо, що штрафи за порушення габаритно-вагових норм складають:
-
від 5 % до 10 % – 8 500 гривень
-
від 10 % до 20 % – 17 000 гривень
-
від 20% до 30 % – 34 000 гривень
-
понад 30 % встановленої норми – 51 000 гривень.
— Закликаємо учасників дорожнього руху дбайливо та відповідально ставитися до обладнання, що встановлене на дорогах державного значення, адже воно утримується та ремонтується, як і власне, дороги, за кошти платників податків-водіїв, — додають в Службі автодоріг області.
Також на дорогах області працює цілодобова гаряча лінія Укравтодору +38 067 400 60 80. Водіїв просять бути уважними та обережними в місцях проведення дорожніх робіт. Особливо поблизу техніки та персоналу.
Читайте також:
-
До кінця року у всіх потягах Інтерсіті мають встановити wi-fi від Starlink: подробиці
-
Хмельничанин їздив Тернопільщиною без водійського посвідчення та пропонував копам хабар
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
-
Віктор ОседцяПотрібно охорону.
-
Василий РозуманРуки вирвати йому
-
Віталій ШмигаПоставити камери
-
Romeo GasilioНевідомі ссикливі підараси, думаю, так буде краще опис тих недоносків💁🏻♂️🤣