Розробка програмного забезпечення для системи майже завершена.
Управління соцзахисту готується підписати з розробником системи договір про передачу даних пільговиків.
Про впровадження у Хмельницькому «Електронного квитка» почали говорити ще влітку 2018 року. Тоді депутати міської ради вирішили, що потрібно почати розробляти систему безготівкової оплати за проїзд. Вона передбачає можливість придбати поїздку в громадському транспорті за допомогою спеціальної пластикової картки.
Перший конкретний крок до впровадження системи зробили восени. Конкурсна комісія обрала фірму, яка впроваджуватиме «Електронний квиток». Нею стало ТОВ «Фінансова компанія „Герц“» з Одеси. Планувалося, що розгортання системи триватиме до 600 днів. Цей час буде розподілений на 4 етапи.
Журналісти vsim.ua вирішили дізнатися, якою зараз є ситуація з впровадженням «Електронного квитка». Ми звернулися до виконуючого обов’язки начальника управління транспорту та зв’язку Хмельницької міської ради Сергія Шепурєва. Він розповів, що невдовзі фахівці «Герцу» мають створити електронний кабінет для Хмельницького. Після цього підприємству кількома партіями передадуть закуплені раніше валідатори. На них встановлять спеціальне програмне забезпечення, розробку якого вже завершують.
Тим часом управління праці та соціального захисту населення готується підписати з «Герцом» договір. Він передбачає передачу інформації про хмельничан, які мають пільги на проїзд у громадському транспорті. Дані пасажирів використовуватимуть для виготовлення іменних пластикових карток. Управління також готує положення про відшкодування проїзду для пільгових категорій населення. Зараз рішення проходить юридичну експертизу і найближчим часом його мають затвердити. Скільки саме поїздок матимуть щомісяця хмельницькі пільговики, наразі точно не відомо.
Триває також розробка дизайну пластикових карток. Цим займається комунальна установа «Агенція розвитку Хмельницького». За словами її директора Лесі Герасимчук, робота над дизайном триває вже близько місяця. За цей час вже розробили варіанти, однак остаточного результату ще немає. Для завершення потрібно, аби управління транспорту та зв’язку надало інформацію, яка буде розміщена на картках. Наприклад, визначило, чи буде на них фото власника, номер «гарячої лінії», адреса веб-сайту або ж QR-код. Леся Герасимчук говорить, що дизайнерське рішення не є складним, головне — визначити інформаційне наповнення. Директор зазначає, що у дизайні карток використають елементи брендбуку міста.
Читайте також: Як у Хмельницькому впроваджують «Електронний квиток»
Ми уважно слідкуємо за впровадженням «Електронного квитка». Дізнавайтеся про останні новини на сайті vsim.ua, а також на наших сторінках у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.