Тарифи на проїзд: чи буде подорожчання у Хмельницькому?

Тарифи на проїзд: чи буде подорожчання у Хмельницькому?
  • Цього місяця українці гостро відчули проблему з браком пального. 
  • У деяких містах вже здорожчав проїзд у громадському транспорті. 
  • Дізнавалися, яка ситуація у Хмельницькому і чи очікувати підвищення тарифів. 

Ситуація з пальним в Україні залишається складною. Хмельницький - не виключення. На багатьох заправках - дефіцит, кілометрові черги і ліміт на продаж. В уряді зазначили, що “перший шок вже пройдено”, однак на АЗС досі спостерігається напруження. Все це впливає і на ціни. Особливо відчутною є ситуація для перевізників. Детальніше - далі. 

Проїзд дорожчає через дефіцит

Через тимчасовий дефіцит пального “страждають” перевізники. До прикладу, у Хмельницькому вже мітингували таксисти. Десятки водіїв вийшли на протест, нарікаючи на те, що працюють собі у збиток. Всі виступили “за” підняття вартості посадки і кілометражу. В іншому випадку, навіть пригрозили не виїжджати на роботу.

Відео дня

Про критичність нинішньої ситуації говорять і хмельницькі перевізники. Вони переконують, ціни на проїзд у громадському транспорті потрібно піднімати. До речі, так вже зробили у кількох містах Хмельниччини. В деяких тарифи зросли майже вдвічі. 

Наприклад, у Волочиській громаді підняли вартість перевезення на міських автобусних маршрутах до 10 гривень в межах міста. Влада каже, рішення прийняли враховуючи підвищення цін на запчастини та паливно-мастильні матеріали.  Також до 10 гривень зріс тариф на проїзд у Старокостянтинові. А у Шепетівці взагалі вирішили зупинити роботу громадського транспорту. Причина аналогічна - дефіцит пального на АЗС. 

Яка ж ситуація у Хмельницькому? Що кажуть перевізники і чи очікувати хмельничанам здорожчання проїзду, дізнавалася журналіст vsim.ua.

Зменшили кількість транспорту

Хмельницькі перевізники вже звертались до влади з проханням переглянути діючі тарифи. Питання вже обговорювалось. Зізнаються, на маршрути змушені випускати менше транспорту, ніж це було раніше. Додають також, що паливо закінчується. 

Як розповів журналістці vsim.ua перевізник Олександр Мішин, підвищення тарифів необхідне. А транспорт на маршрути випускатимуть, доки вистачатиме дизельного палива і фінансів:

  • На сьогоднішній день середня собівартість перевезень по всіх моїх маршрутах  21,20  без рентабельності. Дизельного палива немає і взяти його неможливо. В мене були закуплені наперед певні обсяги немалі, його вже також немає. Дизельного палива в мене залишилось на півтора дні. Скуповуємо ми його всіма правдами і неправдами за цінами набагато більшими, ніж ви бачите. Ми тільки це робимо для того, аби утримати людей. Звичайно, влада нам допомагає фінансово, але цього на сьогодні недостатньо. Ми вже зменшили кількість транспортних засобів на лінії. Наскільки вистачатиме дизельного палива і фінансів,  скільки ми будемо виїжджати. Це думка не тільки моя, але й всіх перевізників. В нашій державі законодавство не дійшло до того, щоб ринок регулював вартість проїзду. Тому ми залежні від місцевої влади і прогнозувати щось  важко - час покаже, - каже Олександр Мішин.

Що кажуть у міській раді?

Чи думають над підвищенням тарифів у Хмельницькому услід за іншими містами, запитали у заступника міського голови Миколи Ваврищука. За його словами, перевізники вже звертались до влади письмово. Однак рішення щодо того, на якій ціні зупинитись, поки не прийняли.

  • Нам дуже важко це обговорювати, поки ми не будемо розуміти, яка буде ціна пального. Поки що взагалі незрозуміло. По-перше, критична ситуація з наявністю. Саме тому зараз трохи менше транспорту виходить. Але не критично. Наразі зарано говорити, тому що ми не розуміємо, яка ціна палива буде. От коли визначиться якась фінальна ціна - скільки буде коштувати паливо з його наявністю, тоді можна буде оцінювати ситуацію. Спочатку потрібно оцінити ці цифри, тоді говорити, - зазначив Микола Ваврищук.

Нагадаємо, дефіцит пального українці гостро відчули у перші дні травня. В уряді тоді повідомили, що проблема тимчасова і виникла через влучання російських ракет по Кременчуцькому НПЗ та частині нафтобаз. За словами міністра економіки Юлії Свириденко, для зменшення дефіциту Уряд виділив операторам ринку 70 тисяч тонн бензину та близько 40 тисяч тонн дизельного палива. Попри це, нестабільна ситуація по Україні поки зберігається. Українці щоправда заспокоїли: черги на заправках і нестача пального триватиме орієнтовно до середини травня. 


Друзі, а як ви оцінюєте вартість проїзду у Хмельницькому? Чи потрібно піднімати тарифи? Діліться своїми думками у коментарях. 

 

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (15)
  • bb aa

    А можливо приватний транспорт в оренду місту? Шоб не розказували яка ціна дп, хто і яке право має право їздити і тд, по чорному їздять і не стидаються рота відкривати
  • Olga Koshaj

    Розумію підвищення тарифів і підтримую(як би не прикро це звучало).
  • Ирина Домбровская

    Здуріли зовсім...і в гарні часи все нили -мало грошей...а зараз-зарплати врізали,де які на простої,де які на 2/3 відправились,а вам ціни підіймати хочеться...совість майте хоч трохи...
  • PutnickFree

    Перевізникам завжди невигідно, давно плачуть...

    Плакали навіть під час корони, коли взагалі було тільки за спецперепустками, хотіли возити по 10 пасажирів, раптом стало вигідно ;)

    Потім тошнили, що тільки сидячих возити невигідно....

    А поставити валідатори і оновити транспорт як завжди забувають.

    Категорично не підвищувати вартість проїзду поки не поставлять валідатори і заборонити брати готівку, тільки так, тоді і за пільговиків можуть компенсацію отримати, а не хамити і принижувати пенсіонерів!

keyboard_arrow_up