В "Укрзалізниці" мають повернути частину грошей за квиток, якщо кондиціонер у вагоні не працюватиме. Кошти після офіційної скарги. Про це повідомляє ТСН.
"Звісно ми намагаємось підготувати всі поїзди, які ми задіємо на літні перевезення проходять комісійну перевірку. Створюється комісія, фахівці відповідні дивляться, але звісно фірмові дещо кращої якості", - повідомив директор департаменту пасажирських перевезень ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Красноштан.
Зазначається, що пасажир минулого року найбільше нарікали на відсутність кондиціонерів. В "Укрзалізниці" переконують, що кондиціонери є приблизно в половині вагонів, але за такий комфорт доведеться доплатити — приблизно 15% від вартості квитка. Однак, якщо у вагоні кондиціонер не працюватиме, то ці гроші повернуть, щоправда, лише після офіційної скарги.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.