Сьогодні хмельничани нарікали на затори. Рух по Кам’янецькій був ускладнений майже увесь день. Як виявилось, все через ремонт дороги - “латали” ями. Ямковим ремонтом займаються працівники комунального підприємства “Будівництва - ремонту та експлуатації доріг”. Як працюють ті, на кого жаліються усі водії, бачили журналісти vsim.ua.
- Казав до мене один «Ви такі гроші получаєте, а робите халтуру». А я говорю, щоб кидав свою і попрацював тут трошки. Але ж ніхто не хоче. Ще й з такою зарплатою. А критикують тільки ті, які не знають, як це. Їх би до нас на екскурсію, - говорить обурено Володимир Михайлович, який працює в бригаді комунального підприємства.
Він разом ще з кількома робітниками «латали» ями». Чоловіків ми застали за перепочинком. Їхня техніка стояла на розв’язці біля «кам’янецького переїзду». Самі ж курили збоку. Спочатку говорили неохоче, пізніше розповіли про те, що кого «болить».
Чоловік у червоному комбінезоні – це Іван Петрович. Він машиніст «холодної дорожньої фрези». Показує рукою на своє місце роботи і розповідає, як це працює.За його словами, на дорожньому полотні вирізається фрезою глибина 5-7 сантиметрів. Потім ямку заливають бітумом. Після цього туди кладуть асфальт і закатують.
У КП “БРЕД” пояснили, робітники проводять не ямковий ремонт, а лише ліквідацію ямковості. “Латати” будуть лише глибокі, за менші візьмуться пізніше. Після цього мають взятись за вулиці Грушевського, Соборну, Пушкіна, Подільську і Проскурівську.
Робітники звикли, що їхню роботу критикують. Самі нерідко читають підколки на свою адресу в інтернеті. Задаємо питання, чому ж, на їхню думку, «латати» ями доводиться по кілька разів на рік. Відповідають:
- Бачте яка зима? Торік була хороша дорога. Зима сприятлива була. А цього року по три рази мінялась погода. Вода зайшла в ямку, мороз вдарив і все. Береться лід воно підривається, - пояснює Володимир Михайлович.
Жаліються і на зарплату. За їхніми словами, отримують по 3,5 тисячі гривень. Кажуть, на такі гроші молодь працювати до них не піде.
Спеціальна техніка "фреза", якою ліквідовують ямки на дорогах
Переконують, в дощ спеціально дорогу не ремонтують. Знову ж таки, все через непередбачувану погоду.
- Не те, щоб ми викинули асфальт, як почався дощ. Люди ж не бачать, що на другий день ми прийшли, виграбали те, що під час дощу поклали. От зараз сонце, зараз хмари надійдуть і дощ може початись. Це ж не вгадаєш, - додає Іван Петрович.
Збитки встановлюють
Управління ЖКГ цього року провело інвентаризацію всіх доріг, які ремонтували минулого. Роботу підрядних організацій, які працювали на міських дорогах, вигравши тендер, оцінив міський голова. За його словами, 90% усіх капітально відремонтованих доріг у задовільному стані. Гірша ситуація з ямковим ремонтом. Отут нарікають на роботу саме комунальних служб. Поточний ремонт роблять працівники КП “БРЕД”.
- Майже всі вулиці, які ремонтувалися в вересні жовтні, мають проблеми. І ці проблеми будуть усунені силами самого комунального підприємства без залучення бюджетних коштів, - коментує ситуацію з дорогами Олександр Симчишин. - Що стосується аварійного ремонту, то це безвідходне виробництво. За кілька хвилин переплавили старий асфальт, переробили і знову залили. Воно простоїть більше місяця, але це аварійний ремонт і на це кошти з бюджету не виділяються.
Збитки, які нанесли підрядники і працівники комунального підприємства, встановлюються. В мерії обіцяють озвучити суму.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Анонім
Николай Николаев
Николай Николаев
Яненко Роман