Хмельницькому «Електротрансу» не вистачає 60 водіїв

Хмельницькому «Електротрансу» не вистачає 60 водіїв
  • Потрібні водії тролейбусів та автобусів.

Комунальне підприємство «Електротранс» є оператором всіх тролейбусних маршрутів Хмельницького, а також ряду автобусних маршрутів. Нині установі не вистачає водіїв, аби випускати на маршрути більше одиниць транспорту. Про це «Суспільному» розповів директор «Електротрансу» Сергій Бобух.

За його словами, зараз у місто випускають 50 тролейбусів, хоча за планом їх мало б бути 86. Це зумовлено як дефіцитом водіїв, так і обмеженнями електропостачання. Нині підприємству потрібні 30 водіїв тролейбусів. Аби набрати більше людей, проводитимуть водійські курси. На них можуть податися чоловіки та жінки віком від 21 року з будь-якою водійською категорією. Термін навчання складає 3,5 місяця. Зараз в «Електротрансі» працюють 173 водії тролейбусів, з них 30% — жінки.

Тим часом водіїв автобусів підприємство нині має 47. Щоб належно обслуговувати автобусних маршрутів, потрібно набрати ще 30 працівників. За словами Сергія Бобуха, щодня у місто випускають 23-25 автобусів, хоча за планом їх має їздити 30. Крім того, «Електротрансу» потрібні й інші професії, як от слюсар з ремонту транспорту та маневровий водій. Нині 38 працівників підприємства мобілізовані, а четверо загинули на війні з початку повномасштабного вторгнення.

Відео дня

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (13)
  • Ірина

    Ще трохи і жінок не буде вистачати.
    Треба 60 чоловік, то нехай йдуть ТЦКакашки. Які позабирали чоловіків з робочих місць.
  • Ira Moon

    Донька моєї подруги в них працювала. Таке розповідала, що волосся дибки стояло, нелюдські умови праці. Я навіть не думала, що в державній організації може відбуватися таке свавілля.

    Читач05 reply Ira Moon

    Воно, не "державне" підприємство... а, відноситься до "міської зради"... Ви, одним оком погляньте тільки їхню територію (50-ті роки, після розбудови, про остальне Ви знаєте). А - Скільки там "бабла" крутиться, тільки один наш "картавий" знає...в нього кожний рік мільйоні закупівлі на одні тільки "траліки". І, де вони ? Правильно подумали, на рахунках - у "картавого".

    Ira Moon reply Читач05

    Точно, воно ж комунальне. Це жах просто! Гроші пилять, аж гай шумить. Але наших містян, судячи з усього, все влаштовує...
  • Читач05

    Там "мізгів" не вистачає керівництву... Бардак був - він і залишився... В.о. керівнику до одного місця, скільки вдень виїхало "траліків", на які маршрути - ним керує "картавий"... а, наш "картавий" здогадалися хто - мер, йому головне, щоб більше маршруток їздило... вони йому приносять "прибуток" в карман... А, потім "картавий" і його дебільна "команда", буде "голосити", що Електротранс в "мінусах" тобто в убитках...і знову чергове підняття проїзду на такі - "кончені, старі-гнилі та смердючі траліки" , а опісля вже по черзі і новий тариф у маршрутках... ГАНЬБА !!!
  • Анатолій

    50прокурорів+79 з ОВА інвалідів + крупа з сімейством а ще мсеки всі області кругом хватитт

keyboard_arrow_up