Фото із firtka.if.ua
Журналісти vsim.ua підготували для вас чергову підбірку вакансій.
Цього разу ми поцікавились роботою, за яку пропонують від десяти тисяч.
На сайті work.ua за останні сім днів від роботодавців з’явилась 121 вакансія у Хмельницькому із зарплатою від 10 тисяч. Саме їх огляд ми підготували цього тижня. Обрали пропозиції із повною зайнятістю і вказаною заробітною платою. Більш детально про умови працевлаштування, читайте далі.
19 000
Вимоги:
Вища освіта (економіка, фінанси, банківська справа або сфера управління);
Успішний досвід роботи в банківській сфері від 2-х років на позиції керівника відділення банку (в підпорядкуванні від 4-х чоловік);
Уміння працювати на результат;
Навички активних продажів, проведення переговорів і презентацій.
Обов’язки:
Прямі продажі банківських продуктів та послуг;
Збільшення прибутковості відділення;
Підвищення ефективності роботи співробітників відділення;
Проведення зустрічей та презентацій банківських продуктів.
Активне залучення нових клієнтів на обслуговування в банк;
12 000
Вимоги:
амбіційні працівники, які вміють і хочуть отримувати достойну оплату;
високий рівень відповідальності, націленість на результат та клієнтоорієнтованість
хороші комунікативні здібності;
вільне володіння українською та російською мовами;
вміння слухати і переконувати співрозмовника;
досвід у продажах.
Обов’язки:
продаж послуг компанії;
виконання планів продажів;
10 000 - 15 000
Вимоги:
категорія «В», «С»
посвідчення на право керування автомобілем з газовою установкою
особиста медична книжка.
Обов’язки:
розвозка хлібобулочних виробів по місту, району, області;
виконання обов’язків експедитора.
20 000 грн.
Вимоги:
досвід у проведенні монтажів металопластикових конструкцій .
наявність власного інструменту для проведення монтажних робіт .
наявність власного авто
пунктуальність
Обов’язки:
12 000
Вимоги:
володіння англійською мовою
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року, а також досвід підбору, управління, навчання персоналу
захоплення електронними гаджетами і орієнтування в технічних аспектах
захоплення новими технологіями і модними тенденціями
знання правил торгівлі та касової дисципліни, володіння технікою продажів, технікою подолання заперечень
впевнене володіння ПК
самоорганізованість, стресостійкість, орієнтованість на результат і вміння працювати в режимі багатозадачності
Обов’язки:
управління персоналом торгової точки: підбір, адаптація, мотивація, навчання персоналу
здійснення продажів, консультування клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій
контроль над дотриманням стандартів обслуговування клієнтів, виконання персоналом касової дисципліни
проведення інвентаризацій
формування замовлення товару
звітність відповідно до стандартів компанії
організація контроль та маркетингових заходів
17 000
Вимоги:
Особисте авто - обов’язково.
Презентабельний зовнішній вигляд;
Комунікабельність, вміння спілкуватись з клієнтами, відповідальність, цілеспрямованість;
Навики ведення переговорів та робота з запереченнями;
Досвід роботи та бажання бути найкращим в продажах.
Обов’язки:
Ведення існуючої клієнтської бази;
Відповідальність за продажі на підзвітній території;
Збільшення представленості товару компанії на полицях магазинів;
Виконання планових показників (фінансових, по відвантаженням)
Розвиток території (пошук нових клієнтів та підтримка існуючих);
Робота з дебіторською заборгованістю торгових точок згідно затвердженого маршруту.
Дотримання поточних домовленостей.
10 000 - 15 000
Вимоги:
чоловік, бажано віком 20 — 35 років;
досвід роботи по підбору персоналу — буде перевагою;
комунікабельність, стресостійкість;
вміння працювати з людьми;
навики роботи з ПК, (знання MS Office.);
креативність, вміння виконувати поставлені цілі.
Обов’язки:
проведення співбесід, організацію зустрічей з керівником;
створення та розміщення оголошень на інтернет порталах;
організацію тестування кандидатів;
надання зворотного зв’язку кандидатами;
складання бюджету на пошук персоналу, адаптацію нових співробітників;
ведення бази даних і звітності;
написання скриптів.
12 000
Вимоги:
вища освіта
досвід управління магазином від 2 років (колектив, асортимент і товарні запаси, облікова політика),
досвід роботи в продажах непродовольчих товарів,
бажання і вміння спілкуватися,
грамотна мова і приємна зовнішність,
відповідальність, готовність працювати на результат,
прагнення професійно розвиватися, докладаючи власні зусилля
Обов’язки:
планування продажів магазину, забезпечення виконання планових показників;
консультування відвідувачів магазину;
управління роботою команди магазину;
організація та контроль дотримання стандартів роботи;
контроль оформлення магазину (асортимент, викладка, рекламні матеріали);
контроль ТМЦ, участь в інвентаризації;
ведення встановленої звітності;
аналіз конкурентного середовища;
взаємодія з контролюючими організаціями;
виконання політик і розпоряджень компанії, що регламентують роботу роздрібу.
15 000
Вимоги:
23 000 - 25 000
Вимоги:
бажання працювати;
стресостійкість;
відповідальне ставлення до роботи;
Обов’язки:
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook , Telegram , Instagram , Viber та YouTube .
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram .
Ruslan Obivankenobi
Дмитро Мельник
Inna Kot
Nazar Zhukovsky