Абонент послугу не замовляв, але гроші за неї оператор списує.
В уряді вважають, що це для українців звична ситуація.
Пропонують зміни, аби змусити операторів не підключати послуги без згоди користувача.
Ви берете телефон та набираєте комбінацію для перевірки рахунку. Отримуєте відповідь та розумієте, що на балансі менше грошей, аніж ви очікували. Можливо, ви дзвонили комусь та говорили занадто довго або відправляли рідним SMS, про яке згодом забули. Але потім ця ситуація повторюється знову й знову. І ви розумієте, що тут щось не те.
Після цього ви з’ясовуєте, що на вашому номері телефону підключена послуга, яку ви не замовляли. Знайомо? Якщо ні, то вам пощастило, адже з таким стикаються чимало українців. І це настільки поширене явище, що в уряді вирішили з цим боротися. Міністерство цифрової трансформації та Національна комісія у сфері зв’язку й інформатизації готують зміни до законодавства. Про це пише «Економічна правда».
Урядовці хочуть змінити правила надання послуг, аби мобільні оператори не могли їх підключати без згоди абонента. Крім того, хочуть унеможливити випадкове підключення самим користувачем. В уряді впевнені, що підключення послуг без згоди — це звична для українців ситуація. Законом це заборонено, однак довести зловживання з боку оператора дуже складно. Змусити його надати потрібну інформацію може тільки суд.
Друже! Ви читаєте преміум-статтю на сайті "vsim.ua". Це екслюзивна
стаття нашого журналіста, якої немає в жодному іншому виданні. Ми
витратили багато часу та зусиль для її написання.
Ми віримо в те, що
незалежна журналістика, як і всяка праця, заслуговує на справедливу
оплату. Підпишіться на один з трьох преміум-пакетів та читайте всі
найкращі статті. А три статті щомісяця ви зможете прочитати
безкоштовно після авторизації.