Криза, запущена пандемією коронавірусу, залишила слід на всіх. Сильно постраждали і представники малого, середнього бізнесу, які не мають ресурсів на випадок форс-мажорів. Багато компаній з цієї категорії тільки почали роботу і відразу отримали удар, інші зіткнулися з проблемою виплати кредитів. Єдине, що утримує фірми від краху і не дозволяє їм остаточно розоритися, закритися – підвищена увага з боку клієнтів. Якщо покупці або замовники на час відмовляться від пошуку закордонних брендів, одночасно з цим простягнувши руку допомоги місцевому бізнесу, ситуація покращиться.
Це добре зрозуміла команда компанії Датагруп — відомий український провайдер пішов далі. Він не просто поспівчував представникам бізнесу, які опинилися в складній ситуації, а створив ефективний інструмент, що допомагає впоратися з проблемами.
Команда «Датагруп» розробила і запустила спеціальну платформу для підтримки місцевого бізнесу. Ідея дуже проста: об'єднати на сайті фірми та підприємців по містах і категоріях — а потім запропонувати клієнтам вибирати виконавців і продавців, що знаходяться до них максимально близько. Буквально мова про те, щоб стимулювати відносини «локальний бізнес і клієнт».
Для бізнесу плюси платформи зрозумілі — учасники отримують рекламу, інформація про них з'являється в мережі без додаткових інструментів, складного і довгого просування. Для тих, котрі недавно почали свою справу та опинилися під загрозою закриття в пандемію, це оптимальний варіант. Для початківців компаній він виявився єдиною можливістю заявити про себе. Але чому це цікаво покупцям і замовникам?
Компанії та підприємці, розміщені на майданчику RAZOM, пропонують більш вигідні умови співпраці — з хорошими знижками та бонусами. Тобто і клієнти підтримують бізнес — і бізнес йде назустріч клієнтам, допомагає їм зробити вигідні покупки та замовлення. Адже у покупців теж скоротилася кількість вільних фінансів — і це важливо врахувати.
Придумана схема проста, прозора і вигідна всім.
Проєкт відноситься до соціальних — а провайдер «Датагруп» постійно бере участь у вирішенні різних соціальних завдань. Це пов'язано не тільки з підтриманням іміджу і бажанням бути на слуху. Керівництво компанії впевнене, що для глобальних змін у світі та країні необхідно починати з малого — з того, що доступно окремій людині, окремій компанії. І «Датагруп» відмінно демонструє такий підхід.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.