Українці стали більше витрачати на дитячі товари у 2023 році. А експерти Deshevshe розповіли про шляхи економії на покупках (новини компаній)

Українці стали більше витрачати на дитячі товари у 2023 році. А експерти Deshevshe розповіли про шляхи економії на покупках (новини компаній)

Нещодавно компанія Nielsen провела дослідження й проаналізувала обсяги витрат українців на різні групи товарів. І виявилося, що у 2023 році доволі суттєво зріс попит саме на дитячі товари у порівнянні з попередніми роками. 

При цьому суми витрат виросли не так суттєво, адже більшість українців шукає додаткові шляхи економії. Наприклад, використовує промокоди Deshevshe, купує акційні товари тощо.

За даними Nielsen, найвищий приріст покупок у наступних «дитячих» категоріях:

  • Дитячі іграшки — +12%.
  • Дитячий одяг — +8%.
  • Дитяче харчування — +6%.

На тлі здорожчання більшості груп товарів багато магазинів дитячої продукції намагаються заохотити потенційних покупців різними знижками, акціями, промокодами тощо. Наприклад, покупець може використати промокод Антошка й отримати додаткові знижки:

  • Мінус 7% на широкий асортимент дитячих товарів за купоном.
  • До 70% знижки на дитяче взуття.
  • Безкоштовна доставка товарів на суму від 2000 гривень.
  • До 20% знижки на товари з акційного переліку. 
  • До 15% знижки на дитяче харчування тощо.

Окрім того, в Deshevshe радять звертати увагу на різноманітні сезонні спецпропозиції, а також бонуси для новачків. Так, наприклад, «Антошка» надає знижку у розмірі 7% на першу покупку для всіх нових покупців. А це доволі суттєва економія, особливо якщо загальна сума покупки достатньо велика.

Водночас експерти наголошують, що українці в умовах війни продовжують економити на багатьох речах, які не вважають критично важливими:

  • Дозвілля та розваги поза домом — 86%.
  • Алкогольні напої — 83%.
  • Косметика та парфумерія — 82%.
  • Готова їжа (кафе, ресторани, доставка) — 80%.
  • Одяг та взуття — 79%.

В залежності від категорії товарів економлять 47-86% українців, які взяли участь в опитуванні. І хоча економічна ситуація відносно стабілізована, якщо порівнювати її з 2022 роком, вона все ще лишається доволі складною. Тому пошуки шляхів раціональної економії при покупці багатьох категорій товарів, для більшості наших земляків в пріоритеті.

Повертаючись безпосередньо до основної теми новини, варто згадати, що за даними досліджень, народжуваність в Україні після початку повномасштабної війни скоротилася на 28%, що є критичним показником. Та позитивним все ж є те, що батьки зараз намагаються дати дітям все необхідне для комфортного та безпечного життя й не мають на меті максимально зекономити на них, як би це не було важко.

keyboard_arrow_up