- Щотижня на сайті rabota.ua з’являються сотні нових вакансій для хмельничан.
- Чимало пропозицій для менеджерів з продажу.
- Журналісти vsim.ua обрали ТОП-10 вакансій.
Тисячі хмельничан місяцями шукають підходящу роботу. В основному слідкують за пропозиціями на спеціалізованих сайтах. Там щотижня з’являються сотні нових вакансій. На сайті rabota.ua за останні сім днів з’явилося 239 пропозицій. І це лише ті, в яких вказали зарплату, пропонують повну зайнятість і їх не виставляють кадрові агенції.
Найбільше вакансій у сфері торгівлі. Шукають торгових представників, продавців-консультанців, супервайзерів. Журналісти сайту vsim.ua проаналізували пропозиції для менеджерів з продажу.
Зарплата: 15000 гривень
Вимоги:
- відчуваєш в собі енергію і сили управляти продажами ветеринарних препаратів, перебуваючи в партнерській зв'язці з нашими дистриб'юторами;
- обов'язково, якщо ти маєш стаж водіння та власне авто!
- тобі подобається їздити по нашому прекрасному регіону і зустрічатися з клієнтами - фермерськими господарствами;
- готовий швидко вивчити новий для тебе ринок ветеринарних продуктів і через пару-трійку місяців на рівних вести розмову про хвороби свинок, корів та курей :)
- вмієш подобатися різним людям, незалежно від віку, досвіду і їх настрою;
- і ще, звичайно, ж ти повинен отримувати задоволення від виконання складних завдань і відчувати себе справжнім господарем регіону!
Зарплата: 12000 гривень
Обов'язки:
- забезпечує просування витратних матеріалів для хірургії та лабораторії;
- активно співпрацює з лікарямі, аптеками та медичнами закладами;
- приймає участь у зборах лікарів, в фармацевтичних виставках та інших заходах з просування продуктів, за котрі відповідає;
- веде кожен день звітність.
Вимоги:
- презентаційні та комунікативні навички;
- націленість на результат, відповідальність, здатність взаємодіяти з різними типами клієнтів;
- впевнений користувач ПК.
Зарплата: 10000 гривень
Вимоги до кандидата:
- Розширення існуючої клієнської бази, підвищення їх лояльності.
- Чоловік від 26-35 років.
- Вміння вибудовувати довірливі та ефективні комунікації.
- Досвід роботи в продажах.
- Досвід ведення вдалих переговорів.
Зарплата: 9000 гривень
Обов'язки:
- Проведення домовлених зустрічей (домовляється відділ маркетингу)
- Підписання заявок про співпрацю
- Ведення звітів по виконаній роботі
- Частковий супровід клієнта на початкових етапах співпраці
Вимоги:
- Вміння знаходити спільну мову з людьми
- Здатність переконувати
- Високий рівень самодисципліни
- Відповідальність.
Зарплата: 7000 гривень
Функціональні обов'язки:
- консультувати клієнтів в телефонному режимі
- працювати з базою даних та підбирати необхідні варіанти для клієнтів
- організовувати та презентувати об'єкти нерухомості
- підтримувати високі стандарти нашого клієнтського сервісу
Зарплата: 7000 гривень
Вимоги: дівчина від 23 до 35 років.
Комунікабельність, активність в пошуку і залученні нових клієнтів, націленість на результат, гнучкість, клієнтоорієнтованість, бажання заробляти більше. Вміння знаходити спільну мову з різними людьми, встановлювати контакт, працювати з запереченнями, переконувати. Досвідчений користувач ПК (MS Office, Інтернет) з досвідом продажу нерухомості.
Обов'язки: Пошук клієнтів (холодні дзвінки), зустріч та розмова з клієнтами, ведення переговорів, виконання плану продаж.
Зарплата: 6000 гривень
Вимоги:
- досвід роботи від 1 року;
- освіта бажано по фаху (маркетолог, менеджмент та ін.);
- комп'ютерна грамотність - впевнений користувач MS Office;
- знання 1С: Підприємство 8.0 і вище - бажано;
- вік та стать не важливі;
- комунікабельність, чесність, відповідальність, бажання вчитися та працювати.
Обов'язки:
- приймання замовлень КЛІЄНТІВ (телефон, електронна пошта, особисто);
- оформлення замовлень згідно стандартів компанії;
- облік грошових коштів;
- контроль взаєморозрахунків.
Зарплата: 6000 гривень
Вимоги:
- вік 25-35 років;
- досвід роботи в сфері продажів оптової торгівлі;
- впевнений користувач ПК (пакет MS Office), знання офісних програм, інтернет, ел.пошта;
- знання 1С 8.2.;
- знання ділового етикету, основ діловодства, грамотна мова, відповідальність, старанність, тактовність, пунктуальність, організованість.
Умови роботи: пн-пт.с 9.00-18.00, офіційне працевлаштування
Обов'язки:
- робота в 1С 8.2.- оформлення первинної документації, прийом і формування замовлень від покупців;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості покупців - забезпечення високого рівня обслуговування покупців;
- прийом і координація дзвінків, телефонні переговори, діловодство, ділове листування.
- замовлення і бронювання квитків для співробітників компанії;
- організаційно - технічне забезпечення діяльності офісу: (замовлення води, канцтоварів і т.д.)
- виконання доручень керівництва.
Зарплата: 5000 гривень
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта (перевага)
- Цілеспрямованність, наполегливість, відповідальність, нестандартне мислення, креативність...
- Бажання розвиватися і заробляти
- Навики роботи з ПК, офісними програмами, 1С. (перевага)
Зарплата: 4000 гривень
Вимоги: Дівчина, порядна, до 25, незаміжня, товариська, м'яка мова, готова навчатися, прагнення заробляти і розвиватися, вміння подобатися, здатність переконувати, вміння доводити справу до успішного результату, вміння запобігати і долати конфлікти. Базові знання офісних програм.
Обов'язки: Пошук потенційних клієнтів, ведення комерційних переговорів, обробка вхідних запитів, планування роботи, складання звітності, виконання доручень, розміщення оголошень, моніторинг ринку, контроль відвантажень і оплат.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.