Організація корпоративної перерви на каву: які напої повинні бути на кава-брейку, як часто робити паузи. Поради для хмельничан.
Сучасні ділові заходи пов'язані з великою інтенсивністю. Вони проходять в максимально стислі терміни, а їх учасники, як правило, залучені в процес і не мають достатнього часу на відпочинок і неформальне спілкування. Короткі перерви на каву-брейк в таких випадках є не просто невід'ємною частиною корпоративної етики і культури, а й можливістю зробити паузу в переговорах, перепочити, переключити увагу на інші завдання. Кава-брейк також виконує ще одну важливу роль: коли до обіду ще далеко, учасники конференції мають можливість перекусити і набратися сил для повноцінної роботи в періоди між основними прийомами їжі: сніданком, обідом і вечерею.
Традиція пригощати учасників ділових івентів ароматною кавою і закусками з'явилася на схилі ревучих двадцятих років в Сполучених Штатах Америки. Нові відкриття в мистецтві, швидка змінюваність моди і музичних уподобань породило новий тип суспільства. Воно стало розвиватися за законами промисловості і споживчого попиту. Культура кава-паузи виникла спочатку як новий формат реклами міцного ароматного напою з метою збільшення його продажів. Традиція прижилася в великих і малих робочих колективах і існує до цього дня.
У сучасних реаліях кава-брейк є обов'язковою умовою для серйозних ділових проектів, бізнес-переговорів, конференцій і семінарів. З огляду на те, що традиція організовувати перерви на каву-брейк досить давня, вона має свої канони, секрети і неписані правила. Так, наприклад:
Кажуть, що долі деяких великих угод залежали від того, наскільки якісно і своєчасно були організовані кава-паузи.
Організація кава-брейку - це відповідальне заняття, яке краще продумати заздалегідь. Перш за все проаналізувати такі параметри:
Подавати більше прохолодних напоїв, таких як лимонад або вода з льодом. Або зігріваючих, таких, як кава і чай з корицею. Це залежить від того, проходить захід літом або холодною зимою. Організація кава-паузи повинна враховувати, що всього повинно бути вдосталь.
Існують різні варіанти кава-брейку, але є страви, які входять в будь-який з них:
Виходячи зі складеного меню, необхідно перейти до складання плану закупівель. Краще скористатися послугами великих торгових або кейтерингових компаній. Через брак можливості - зверніться в великі супермаркети, асортимент яких дозволяє закупити все відразу і в одному місці. Що може знадобитися:
Традиційно кава-паузи не обслуговується офіціантами. У районі місця проведення може грати приглушена музика. Даний захід розраховано на те, що люди будуть мати можливість розмовляти, тому гучні звуки недоречні.
Фахівці з управління персоналом наголошують на важливості такого явища, як кава-брейк в офісі. Великий темп роботи, дедлайни, новачки в компаніях, відсутність належної комунікації часто призводить до роз'єднаності. Кава-паузи протягом робочого дня є приводом для неформального спілкування, обміну думками та зняття робочої напруги. Це відмінний шлях до подолання стресових ситуацій в колективах.