Як організувати каву-брейк (Новини компаній)

Як організувати каву-брейк (Новини компаній)

Організація корпоративної перерви на каву: які напої повинні бути на кава-брейку, як часто робити паузи. Поради для хмельничан.

Сучасні ділові заходи пов'язані з великою інтенсивністю. Вони проходять в максимально стислі терміни, а їх учасники, як правило, залучені в процес і не мають достатнього часу на відпочинок і неформальне спілкування. Короткі перерви на каву-брейк в таких випадках є не просто невід'ємною частиною корпоративної етики і культури, а й можливістю зробити паузу в переговорах, перепочити, переключити увагу на інші завдання. Кава-брейк також виконує ще одну важливу роль: коли до обіду ще далеко, учасники конференції мають можливість перекусити і набратися сил для повноцінної роботи в періоди між основними прийомами їжі: сніданком, обідом і вечерею.

Кава-брейк в корпоративній культурі

Традиція пригощати учасників ділових івентів ароматною кавою і закусками з'явилася на схилі ревучих двадцятих років в Сполучених Штатах Америки. Нові відкриття в мистецтві, швидка змінюваність моди і музичних уподобань породило новий тип суспільства. Воно стало розвиватися за законами промисловості і споживчого попиту. Культура кава-паузи виникла спочатку як новий формат реклами міцного ароматного напою з метою збільшення його продажів. Традиція прижилася в великих і малих робочих колективах і існує до цього дня.

У сучасних реаліях кава-брейк є обов'язковою умовою для серйозних ділових проектів, бізнес-переговорів, конференцій і семінарів. З огляду на те, що традиція організовувати перерви на каву-брейк досить давня, вона має свої канони, секрети і неписані правила. Так, наприклад:

  • тривалість кава-паузи від 20 до 40 хвилин;
  • пауза робиться після кожного двох-двох з половиною годин;
  • невід'ємні атрибути: кава, чай, напої без алкоголю і легкі закуски;
  • кава-брейк передбачає самообслуговування учасниками зустрічі;
  • якість страв та оформлення перекусу залежить від статусу заходу;
  • перекус не супроводжується виступом артистів або шоу-виставами.

Кажуть, що долі деяких великих угод залежали від того, наскільки якісно і своєчасно були організовані кава-паузи.

Як організувати кава-паузу в офісі і для ділового заходу?

Організація кава-брейку - це відповідальне заняття, яке краще продумати заздалегідь. Перш за все проаналізувати такі параметри:

  • тривалість і характер заходу;
  • кількість учасників;
  • величина часових проміжків між сніданком, обідом і вечерею;
  • тривалість сесій або сетів в переговорах;
  • пору року, місце проведення кава-брейку.

Подавати більше прохолодних напоїв, таких як лимонад або вода з льодом. Або зігріваючих, таких, як кава і чай з корицею. Це залежить від того, проходить захід літом або холодною зимою. Організація кава-паузи повинна враховувати, що всього повинно бути вдосталь.

Орієнтовний план закупівель для організації перерв на перекус в офісі

Існують різні варіанти кава-брейку, але є страви, які входять в будь-який з них:

  • напої;
  • сендвічі;
  • закуски;
  • солодка випічка.

Виходячи зі складеного меню, необхідно перейти до складання плану закупівель. Краще скористатися послугами великих торгових або кейтерингових компаній. Через брак можливості - зверніться в великі супермаркети, асортимент яких дозволяє закупити все відразу і в одному місці. Що може знадобитися:

  1. одноразовий посуд (тарілки, блюдця, ложки, вилки, ножі);
  2. серветки;
  3. паперові рушники;
  4. сміттєві пакети і одноразові скатертини;</
  5. чай чорний, чай зелений, чай трав'яний, чай фруктовий;
  6. кава розчинна, кава заварний, зерна для кави машини;
  7. продукти для закусок і сендвічів: багети, сир, бекон, шинка, ковбаси, соуси, зелень, овочі, ікра, вершкове масло;
  8. десерт: капкейкі, макаруни, круасани, ватрушки, булочки з різними начинками, млинці, оладки, сирники.

Традиційно кава-паузи не обслуговується офіціантами. У районі місця проведення може грати приглушена музика. Даний захід розраховано на те, що люди будуть мати можливість розмовляти, тому гучні звуки недоречні.

Фахівці з управління персоналом наголошують на важливості такого явища, як кава-брейк в офісі. Великий темп роботи, дедлайни, новачки в компаніях, відсутність належної комунікації часто призводить до роз'єднаності. Кава-паузи протягом робочого дня є приводом для неформального спілкування, обміну думками та зняття робочої напруги. Це відмінний шлях до подолання стресових ситуацій в колективах.

Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
08:30 Курс валют у Хмельницькому на 3 липня 21:45 В Хмельницькій ОВА прокоментували об'єднання університетів у Кам'янці-Подільському 20:24 У Хмельницькому попрощалися з загиблим прикордонником Ігорем Осадчим play_circle_filled 19:46 Без світла 130 вулиць. Графік відключень на 3 липня Від читача 17:32 Сучасний кінологічний центр на Київщині: турбота про безпеку, а не «розкіш за бюджетні кошти» 18:28 Останній переможний бій за Проскурів 1920 року. Хронологія та карта photo_camera 17:50 Оплата штрафів через «Резерв+» та старт вступної кампанії: новації липня 17:14 На Хмельниччині покарали чоловіка і жінку, які викрали у пенсіонера корів і бика 16:41 У Хмельницькому районі зіткнулись мікроавтобус і вантажівка. Є постраждалий play_circle_filled 16:01 Молодик з Хмельниччини організував схему виїзду за кордон на мотоциклах photo_camera 15:16 Як у Хмельницькому відновлюють «Планету» і що там може бути photo_camera 14:32 Новий керівник Хмельницької обласної прокуратури: хто він і скільки заробляє 13:41 У хмельницькому СІЗО ув’язнений захистив дипломну роботу 12:52 2 липня центр Хмельницького залишився без води 12:03 Мішель, Лаврін...Як хмельничани називали дітей в червні 11:27 На Зарічанській чоловік підірвав гранату у квартирі: деталі 10:46 За добу на Хмельниччині сталося 6 пожеж 10:04 Хмельниччина — друга серед західних областей за вироками корупціонерам
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up