Як організувати каву-брейк (Новини компаній)

Організація корпоративної перерви на каву: які напої повинні бути на кава-брейку, як часто робити паузи. Поради для хмельничан.

Сучасні ділові заходи пов'язані з великою інтенсивністю. Вони проходять в максимально стислі терміни, а їх учасники, як правило, залучені в процес і не мають достатнього часу на відпочинок і неформальне спілкування. Короткі перерви на каву-брейк в таких випадках є не просто невід'ємною частиною корпоративної етики і культури, а й можливістю зробити паузу в переговорах, перепочити, переключити увагу на інші завдання. Кава-брейк також виконує ще одну важливу роль: коли до обіду ще далеко, учасники конференції мають можливість перекусити і набратися сил для повноцінної роботи в періоди між основними прийомами їжі: сніданком, обідом і вечерею.

Кава-брейк в корпоративній культурі

Традиція пригощати учасників ділових івентів ароматною кавою і закусками з'явилася на схилі ревучих двадцятих років в Сполучених Штатах Америки. Нові відкриття в мистецтві, швидка змінюваність моди і музичних уподобань породило новий тип суспільства. Воно стало розвиватися за законами промисловості і споживчого попиту. Культура кава-паузи виникла спочатку як новий формат реклами міцного ароматного напою з метою збільшення його продажів. Традиція прижилася в великих і малих робочих колективах і існує до цього дня.

У сучасних реаліях кава-брейк є обов'язковою умовою для серйозних ділових проектів, бізнес-переговорів, конференцій і семінарів. З огляду на те, що традиція організовувати перерви на каву-брейк досить давня, вона має свої канони, секрети і неписані правила. Так, наприклад:

  • тривалість кава-паузи від 20 до 40 хвилин;
  • пауза робиться після кожного двох-двох з половиною годин;
  • невід'ємні атрибути: кава, чай, напої без алкоголю і легкі закуски;
  • кава-брейк передбачає самообслуговування учасниками зустрічі;
  • якість страв та оформлення перекусу залежить від статусу заходу;
  • перекус не супроводжується виступом артистів або шоу-виставами.

Кажуть, що долі деяких великих угод залежали від того, наскільки якісно і своєчасно були організовані кава-паузи.

Як організувати кава-паузу в офісі і для ділового заходу?

Організація кава-брейку - це відповідальне заняття, яке краще продумати заздалегідь. Перш за все проаналізувати такі параметри:

  • тривалість і характер заходу;
  • кількість учасників;
  • величина часових проміжків між сніданком, обідом і вечерею;
  • тривалість сесій або сетів в переговорах;
  • пору року, місце проведення кава-брейку.

Подавати більше прохолодних напоїв, таких як лимонад або вода з льодом. Або зігріваючих, таких, як кава і чай з корицею. Це залежить від того, проходить захід літом або холодною зимою. Організація кава-паузи повинна враховувати, що всього повинно бути вдосталь.

Орієнтовний план закупівель для організації перерв на перекус в офісі

Існують різні варіанти кава-брейку, але є страви, які входять в будь-який з них:

  • напої;
  • сендвічі;
  • закуски;
  • солодка випічка.

Виходячи зі складеного меню, необхідно перейти до складання плану закупівель. Краще скористатися послугами великих торгових або кейтерингових компаній. Через брак можливості - зверніться в великі супермаркети, асортимент яких дозволяє закупити все відразу і в одному місці. Що може знадобитися:

  1. одноразовий посуд (тарілки, блюдця, ложки, вилки, ножі);
  2. серветки;
  3. паперові рушники;
  4. сміттєві пакети і одноразові скатертини;</
  5. чай чорний, чай зелений, чай трав'яний, чай фруктовий;
  6. кава розчинна, кава заварний, зерна для кави машини;
  7. продукти для закусок і сендвічів: багети, сир, бекон, шинка, ковбаси, соуси, зелень, овочі, ікра, вершкове масло;
  8. десерт: капкейкі, макаруни, круасани, ватрушки, булочки з різними начинками, млинці, оладки, сирники.

Традиційно кава-паузи не обслуговується офіціантами. У районі місця проведення може грати приглушена музика. Даний захід розраховано на те, що люди будуть мати можливість розмовляти, тому гучні звуки недоречні.

Фахівці з управління персоналом наголошують на важливості такого явища, як кава-брейк в офісі. Великий темп роботи, дедлайни, новачки в компаніях, відсутність належної комунікації часто призводить до роз'єднаності. Кава-паузи протягом робочого дня є приводом для неформального спілкування, обміну думками та зняття робочої напруги. Це відмінний шлях до подолання стресових ситуацій в колективах.

Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
13:22 На Хмельниччині рятувальники дістали кота із колодязя (ВІДЕО) 12:29 У Хмельницькому відбудеться забіг на підтримку «Сталевого кордону» 11:37 Працівники колонії на Хмельниччині знайшли «сюрприз» в помідорах 10:46 Розстріл поліцейських у сусідній Вінничині: поліція шукає нападників Від читача 11:45 Підприємствам теплопостачання продовжили режим ПСО 09:58 На Хмельниччині за добу сталось три пожежі: що горіло 09:13 На Хмельниччині з 2022 року затримали 86 нелегалів з росії: що з ними зробили 21:02 На Хмельниччині запрацював регіональний офіс “Зроблено в Україні”: мета проєкту 20:26 Команда хмельницьких архітекторів перемогла у конкурсі на меморіал Героїв у Львові (ФОТО) 19:23 У Хмельницькому будинок культури незаконно перебував у приватній власності, – прокуратура 18:37 На Хмельниччині засудили 18-річну дівчину, яка займалася шахрайством в інтернеті 18:06 На Хмельниччині будують 4 індустріальні парки: для чого це потрібно 17:33 У Хмельницькому попрощалися із захисником Олександром Перцем 17:01 Заморозки та вітер: прогноз погоди на вихідні на Хмельниччині 16:34 Хмельничанка Дар’я створює для загиблих вічні букети. Найбільший зробила для полеглого чоловіка photo_camera 16:02 На Хмельниччині ексдиректор відшкодує 330 тисяч за незаконне звільнення працівників 15:19 Аварія з чотирма травмованими: на Шепетівщині судитимуть винуватця 14:51 Безкоштовні квартири від міськради. Звідки беруться та хто отримує
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up