До головного шкільного іспиту Кіріл готується з вчителями онлайн та відвідує репетитора.
Каже, в підготовці допомагають не всі шкільні предметники.
Від математики одинадцятикласник в захваті. Причиною тому стала відповідальна вчителька.
За вікном ХХІ століття. Ера нових технологій та можливостей. Здавалося б, саме той час, коли навчатися можна дистанційно, сидячи на дивані. Про таку можливість ще взимку десятки хмельницьких школярів могли лишень мріяти. Тепер це реальність. Однак радує вона одиниці. Карантин вніс свої корективи у навчальний процес та підготовку до ЗНО. А багатьом просто не до снаги правильно організувати свій час та змусити себе читати книгу.
Юлия Пашкова
По-перше, ви маєте розуміти, що іноді звичайні слова або речення, не наділені підтекстом або такі, що не можна трактувати двозначно, можуть бути перефразовані чи по-особливому вставлені в текст. Через такі прийоми може змінитися як форма, так і зміст того, що хотіла донести людина. До того ж, ми всі доволі суб’єктивні і часто сприймаємо один і той же факт по-різному.
Усі речі потрібно оцінювати об’єктивно і неупереджено, проводити аналіз прочитаного/сказаного/почутого. Ви ж не сприймаєте кожну новину з Інтернету/ЗМІ за щиру правду?
По-друге, щодо самої статті. Кіріл її не писав, лише давав інтерв’ю, текст якого в подальшому редагувався та був опублікований безпосередньо журналісткою. Між реальним інтерв’ю та його текстом у статті існують відмінності. Фрази, які обурили учнів, їх батьків та вчителів гімназії, не були сказані моїм сином. У нього немає і ніколи за 7 років навчання не було претензій до викладачів чи їхньої роботи. Кіріл пишається тим, що навчається в гімназії і ніколи не дозволив би собі їх образити. Вчителі, я прошу вас не ображатися і не робити поспішних висновків!
Повірте, якби ми ознайомилися з текстом до опублікування статті, то обов’язково попросили б видалити неправдиву інформацію. Важко зрозуміти, чому авторка закцентувала увагу на тому, що зовсім не відповідає темі публікації – провокаційному вислові про «недбалість» вчителів: «Деякі вчителі залишили напризволяще». Журналістка навіть не замислювалася над тим, що своїми некоректними фразами могла підставити Кіріла в очах його однокласників та вчителів.
Просто подумайте про компетентність журналістки. Моєму синові вона задала питання не тільки про підготовку до ЗНО, а й про його думки стосовно дистанційного навчання. Взагалі, стаття мала б закцентувати увагу на перевагах і недоліках дистанційного навчання. Замість цього, щоб дізнатися думки декількох учнів з різних навчальних закладів, вона написала статтю, керуючись інтерв’ю одного учня, ще й додаючи у його слова свої.
Наостанок хочу подякувати людям, що з розумінням поставилися до даної ситуації та змогли об’єктивно її оцінити.
P. S. Завжди майте власну думку та будьте розсудливими.
Адре Налин
Марія
Инна Проник
ЧитайТЕ reply Инна Проник
Даринка Гнатишина reply ЧитайТЕ
ЧитайТЕ reply Даринка Гнатишина