RIA продовжує соціальну акцію у підтримку місцевого бізнесу і цього разу запрошуємо на вебінар представників магазинів техніки. Поговоримо про те, які інструменти приносять більшу долю прибутку, як змінилась вартість залучення нового клієнта під час карантину та що продовжили купувати люди.
Розкажуть це все запрошені нами спікери у прямому ефірі 3 червня, о 16.00. В коментарях можете залишати запитання до спікерів — найцікавіші задамо в ефірі.
Один з спікерів, Володимир Хатунцев — підприємець, відеоблогер і засновник компаній «Майстер Плюс» та «Техсервіс» розповів, що кількість продажів у них навіть збільшилась.
За словами Володимира, у перші тижні карантину у них розкупили практично усі запаси технічного спирту, який використовується у ремонті для знежирення плат. За тиждень — купили майже 200 літрів, це запас якого мало вистачити на рік.
— Загалом карантин на нас особливо не вплинув, я зрозумів, що практично будь-яку ситуацію можна повернути собі на користь, — каже підприємець. — І тут важливу роль відіграло те, що й до карантину в нашій компанії була налагоджена комунікація та планування, тож адаптація до нових правил — пройшла швидко.
Менеджер з продажу в брендшоп «Електролюкс» Ярослав Стреніцький теж говорить, що карантин для їхнього бізнесу пройшов успішно: були продажі та зацікавлені клієнти. Каже, загалом у них нічого не змінилося, навіть кількість обсягів продажів збільшилась.
За словами Ярослава під час карантину купували у більшій чи меншій мірі все, що є у них в магазині. Починаючи, від правильних машинок чи пилосмоків до гаджетів.
— Наразі, з пом'якшенням карантину, кількість покупців ще збільшилась, оскільки для багатьох важливо перед покупкою на власні очі впевнитись у справності техніки, — каже менеджер. — Проте все більше людей переходить в онлайн. І навіть, якщо буде друга хвиля карантину, то ми вже загартовані до неї.
— Наші магазини й до карантину працювали і в офлайні, і в онлайні. Нам довелось лише змінити стратегію розвитку, — розповідає маркетолог. — Спочатку ми не знали, як правильно побудувати свою роботу, але з часом все налагодилось. Почали виділяли більше грошей на рекламу, створюючи інформаційний шум навколо нашого продукту. Взагалі, якщо говорити з погляду реклами, то період карантину був більш продуктивніший, ніж до його запровадження. Бо реклами у мережі було менше, оскільки кафе чи інші розважальні заклади рекламу не запускали.
Також, за словами Сергія, для своїх клієнтів на час карантину вони запровадили безкоштовну доставку по Вінниці. Наразі, навіть після відновлення роботи офлайн магазину, все рівно більшість клієнтів перейшли в онлайн.
Детальніше про те, що допомагає магазинам техніки ефективно працювати під час карантину та які кейси вони взяли для себе з нього, ви можете почути на онлайн-вебінарі.
Якщо ви хочете дізнатись досвід, запрошених нами спікерів, то зареєструватися можна за цим посиланням. Участь — безкоштовна, але за умови попередньої реєстрації. Ми надішлемо вам посилання на відеоконференцію за 15 хвилин до початку і повний відеозапис.
Коли: 3 червня
Час: о 16.00
Де: https://www.facebook.com/RIAhub/
Виникли запитання, телефонуйте або пишіть у Viber 067 405 2661 (Марина).
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.