Про те, як вдалось збільшити прибутки. Розкажуть представники магазинів техніки на вебінарі RIA

Про те, як вдалось збільшити прибутки. Розкажуть представники магазинів техніки на вебінарі RIA
  • Про кейси, які приносять прибуток під час карантину, та про те, як що допомагає магазинам техніки працювати зараз, розкажуть експерти у цій сфері під час круглого столу від RIA.
  • Участь у відеоконференції безкоштовна за умови попередньої реєстрації.

RIA продовжує соціальну акцію у підтримку місцевого бізнесу і цього разу запрошуємо на вебінар представників магазинів техніки. Поговоримо про те, які інструменти приносять більшу долю прибутку, як змінилась вартість залучення нового клієнта під час карантину та що продовжили купувати люди.

Розкажуть це все запрошені нами спікери у прямому ефірі 3 червня, о 16.00. В коментарях можете залишати запитання до спікерів — найцікавіші задамо в ефірі.

Один з спікерів, Володимир Хатунцев — підприємець, відеоблогер і засновник компаній «Майстер Плюс» та «Техсервіс» розповів, що кількість продажів у них навіть збільшилась.

— Стандартні показники по продажах збереглись, а в середині карантину навіть збільшились на 10%, — розповідає Володимир. — Хоч якусь частину своїх клієнтів ми втратили, зате до нас прийшли ті майстри, які купували запчастини на ринках. А також збільшилась кількість роздрібних покупок. Тобто, ті чоловіки, які під час карантину сиділи вдома, вирішили поремонтувати свою пральну машину. На щастя, в інтернеті є безліч відео з поясненнями як ремонтувати, у тому числі, й моїх. Адже я ще й блогер. Але свій YouTube-канал я развиваю не для продажів, а для бренду, як власного, так і компанії.

За словами Володимира, у перші тижні карантину у них розкупили практично усі запаси технічного спирту, який використовується у ремонті для знежирення плат. За тиждень — купили майже 200 літрів, це запас якого мало вистачити на рік.

— Загалом карантин на нас особливо не вплинув, я зрозумів, що практично будь-яку ситуацію можна повернути собі на користь, — каже підприємець. — І тут важливу роль відіграло те, що й до карантину в нашій компанії була налагоджена комунікація та планування, тож адаптація до нових правил — пройшла швидко.

Менеджер з продажу в брендшоп «Електролюкс» Ярослав Стреніцький теж говорить, що карантин для їхнього бізнесу пройшов успішно: були продажі та зацікавлені клієнти. Каже, загалом у них нічого не змінилося, навіть кількість обсягів продажів збільшилась.

— Ми, як і всі, перейшли в онлайн, і це нам вдалось зробити ефективно, — розповідає Ярослав. — Ми створили інтернет-сторінку, де розповіли про переваги нашого бренду та техніки. В основному покупці писали нам на пошту та дзвонили на гарячу лінію. Також ми активно використовували Facebook, там, наприклад, показували нові товари.

За словами Ярослава під час карантину купували у більшій чи меншій мірі все, що є у них в магазині. Починаючи, від правильних машинок чи пилосмоків до гаджетів.

— Наразі, з пом'якшенням карантину, кількість покупців ще збільшилась, оскільки для багатьох важливо перед покупкою на власні очі впевнитись у справності техніки, — каже менеджер. — Проте все більше людей переходить в онлайн. І навіть, якщо буде друга хвиля карантину, то ми вже загартовані до неї.

Про ефективну роботу під час карантину розповів маркетолог «App Town» Сергій Жук. Спікер говорить, що обсяги продажів не змінились. Каже, запити людей на купівлю телефонів та іншої техніки Apple не зменшились взагалі.

— Наші магазини й до карантину працювали і в офлайні, і в онлайні. Нам довелось лише змінити стратегію розвитку, — розповідає маркетолог. — Спочатку ми не знали, як правильно побудувати свою роботу, але з часом все налагодилось. Почали виділяли більше грошей на рекламу, створюючи інформаційний шум навколо нашого продукту. Взагалі, якщо говорити з погляду реклами, то період карантину був більш продуктивніший, ніж до його запровадження. Бо реклами у мережі було менше, оскільки кафе чи інші розважальні заклади рекламу не запускали.

Також, за словами Сергія, для своїх клієнтів на час карантину вони запровадили безкоштовну доставку по Вінниці. Наразі, навіть після відновлення роботи офлайн магазину, все рівно більшість клієнтів перейшли в онлайн.

Детальніше про те, що допомагає магазинам техніки ефективно працювати під час карантину та які кейси вони взяли для себе з нього, ви можете почути на онлайн-вебінарі.

Як взяти участь

Якщо ви хочете дізнатись досвід, запрошених нами спікерів, то зареєструватися можна за цим посиланням. Участь — безкоштовна, але за умови попередньої реєстрації. Ми надішлемо вам посилання на відеоконференцію за 15 хвилин до початку і повний відеозапис. 

Коли: 3 червня

Час: о 16.00

Де: https://www.facebook.com/RIAhub/

Виникли запитання, телефонуйте або пишіть у Viber 067 405 2661 (Марина).

Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
15:43 Під Лисичанськом загинув Володимир Сова-Лісовець з Ярмолинець (ФОТО) photo_camera 14:20 Хмельничанка намагалась кинутись під потяг. Її врятували патрульні 13:04 Хмельницький у 2000-х: чи пам’ятаєте ви події з минулого (ТЕСТ) 12:13 На війні загинув Олександр Міщук з Полонської ОТГ Від читача 15:52 6 громад Хмельниччини, за сприяння регіонального відділення АМУ, отримали гуманітарну допомогу від благодійників 11:30 єРобота: як отримати грант на відкриття чи розширення власного бізнесу? 10:03 Парафія Хмельницької тергромади пішла з моспатріархату play_circle_filled 09:17 Де можна порибалити на Хмельниччині: платні й безкоштовні місця 20:45 Радник мера на Хмельниччині заперечував російську агресію. Його судитимуть 18:50 Верховна Рада повернула вчителям 56 днів відпустки: які умови 17:43 За сепаратизм та газету «Новороссия» двоє хмельничан втретє отримали вирок
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up