Абоненти «Київстару» скаржаться на збої. Компанія пообіцяла компенсації

-
Абоненти масово скаржаться на проблеми з оператором.
-
Причину в компанії поки не назвали.
-
Незручності пообіцяли компенсувати.
Мешканці Хмельницького та інших міст України масово скаржаться на проблеми з оператором «Київстар». Зокрема, користувачам при дзвінках повідомляє про відсутність грошей на рахунку, немає можливості перевірити баланс та зв’язатися з довідкою. У відділенні «Київстар» на Героїв Майдану, 36, коментувати ситуацію журналісту vsim.ua відмовилися, пояснивши це відсутністю керівництва.
На сторінці «Київстар» з’явилося повідомлення з цього приводу. У ньому зазначено, що причину збою зараз з’ясовують, і фахівці працюють над відновленням роботи сервісі.
Пізніше публікацію виправили, вказавши, що станом на 10:30 сервіс дзвінків на інші номери мережі вже працює. Причину збою в компанії не назвали. Також пообіцяли компенсацію абонентам:
— Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.
Станом на 11:00 все ще неможливо перевірити баланс. Зателефонувати у довідку вже можна, звучить привітання, але повідомляють, що неможливо отримати дані за номером.
Тим часом у соцмереж вже публікують меми, присвячені збою в роботі оператора.
Довідково: "Київстар" - один з найбільших операторів мобільного зв'язку в Україні.
Акціонер "Київстару" - група Veon Ltd. (раніше - VimpelCom ltd). Найбільшим акціонером Veon є LetterOne, що входить в "Альфа-груп" російського бізнесмена Михайла Фрідмана і партнерів - їй належить 47,9% акцій, - повідомляє "Економічна правда".
Читайте також: У кого дешевше? Порівняли тарифи на інтернет в Хмельницькому
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
-
Аліна Цимбалюк😤😤😤
-
Сергей КухарЯ теж сьогодні не міг дозвонитисьЧитачЧитачів reply Сергей КухарТож пишуть - ніхто не зміг. А ти, що, якийсь особливий?
-
Елена РибаТарифи піднімають з кожним місяцем, вже зробив 13 місяців на рік, як буде зростати ще люди будуть переходити до другого оператора, а хіба можна платити 135грн на 4неділі, якщо пенсія 2200 грн в місяць а її не дають 13 раз на рік, і таких багато....
-
Світлана Женжебір-ПлахтійЗбої не тільки сьогодні,але сьогодні вони перевершили самі себе. Такого за 20 років ще не було. Я впродовж трьох днів намагаюсь зв'язатися з операторм і не можу. Мені пропонують віртуальну Зоряну....але вона мені не потрібна. Мені потрібний живий, реальний оператор. А-у, ви там ,взагалі, існуєте?Елена Риба reply Світлана Женжебір-ПлахтійСвітлана Женжебір-Плахтій не послуги, а підвищення тарифів, навіть рік зробили 13 місяцівСвітлана Женжебір-Плахтій reply Світлана Женжебір-ПлахтійАле послуги пропонують справноСвітлана Женжебір-Плахтій reply Світлана Женжебір-ПлахтійАье послуги пропонують справно