Абоненти «Київстару» скаржаться на збої. Компанія пообіцяла компенсації

Абоненти «Київстару» скаржаться на збої. Компанія пообіцяла компенсації
Ілюстративне фото
  • Абоненти масово скаржаться на проблеми з оператором.

  • Причину в компанії поки не назвали.

  • Незручності пообіцяли компенсувати.

Мешканці Хмельницького та інших міст України масово скаржаться на проблеми з оператором «Київстар». Зокрема, користувачам при дзвінках повідомляє про відсутність грошей на рахунку, немає можливості перевірити баланс та зв’язатися з довідкою. У відділенні «Київстар» на Героїв Майдану, 36, коментувати ситуацію журналісту vsim.ua відмовилися, пояснивши це відсутністю керівництва.

Немає опису.

На сторінці «Київстар» з’явилося повідомлення з цього приводу. У ньому зазначено, що причину збою зараз з’ясовують, і фахівці працюють над відновленням роботи сервісі.

Відео дня

Пізніше публікацію виправили, вказавши, що станом на 10:30 сервіс дзвінків на інші номери мережі вже працює. Причину збою в компанії не назвали. Також пообіцяли компенсацію абонентам:

— Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.

Станом на 11:00 все ще неможливо перевірити баланс. Зателефонувати у довідку вже можна, звучить привітання, але повідомляють, що неможливо отримати дані за номером.

Тим часом у соцмереж вже публікують меми, присвячені збою в роботі оператора.

На зображенні може бути: 2 людини, на відкритому повітрі та текст

Довідково: "Київстар" - один з найбільших операторів мобільного зв'язку в Україні.

Акціонер "Київстару" - група Veon Ltd. (раніше - VimpelCom ltd). Найбільшим акціонером Veon є LetterOne, що входить в "Альфа-груп" російського бізнесмена Михайла Фрідмана і партнерів - їй належить 47,9% акцій, - повідомляє "Економічна правда".

Читайте також: У кого дешевше? Порівняли тарифи на інтернет в Хмельницькому

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (12)
  • Аліна Цимбалюк

    😤😤😤
  • Сергей Кухар

    Я теж сьогодні не міг дозвонитись

    ЧитачЧитачів reply Сергей Кухар

    Тож пишуть - ніхто не зміг. А ти, що, якийсь особливий?
  • Елена Риба

    Тарифи піднімають з кожним місяцем, вже зробив 13 місяців на рік, як буде зростати ще люди будуть переходити до другого оператора, а хіба можна платити 135грн на 4неділі, якщо пенсія 2200 грн в місяць а її не дають 13 раз на рік, і таких багато....
  • Світлана Женжебір-Плахтій

    Збої не тільки сьогодні,але сьогодні вони перевершили самі себе. Такого за 20 років ще не було. Я впродовж трьох днів намагаюсь зв'язатися з операторм і не можу. Мені пропонують віртуальну Зоряну....але вона мені не потрібна. Мені потрібний живий, реальний оператор. А-у, ви там ,взагалі, існуєте?

    Елена Риба reply Світлана Женжебір-Плахтій

    Світлана Женжебір-Плахтій не послуги, а підвищення тарифів, навіть рік зробили 13 місяців

    Світлана Женжебір-Плахтій reply Світлана Женжебір-Плахтій

    Але послуги пропонують справно

    Світлана Женжебір-Плахтій reply Світлана Женжебір-Плахтій

    Аье послуги пропонують справно

keyboard_arrow_up