Активісти з Франківська допомагатимуть зменшити ДТП на хмельницьких дорогах
- У Хмельницькому вирішили поговорити про безпеку на дорогах
- Організували круглий стіл, де зібрались патрульні, знані автолюбителі, велоактивісти, перевізники та управлінці
- Своїм досвідом з хмельничанами ділились активісти з Івано-Франківська
Кількість дорожньо-транспортних пригод на дорогах Хмельницького приголомшує. Лише з початку року патрульні зафіксували майже півтори тисячі аварій. Кажуть, винні як недисципліновані водії, так і пішоходи. До слова, смертність останніх у всіх ДТП складає 60%. Окрім цього, копи і досі ловлять на дорогах нетверезих водіїв. Хмельничан не лякають нові штрафи. Тільки за день затримують 5-6 п'яних водіїв.
У Хмельницькому вирішили обговорити смертність на дорогах й скликали всіх на круглий стіл. Запросили гостей - активістів з Івано-Франківська. Андрій Коман і Віктор Загреба організували свою громадську організацію. Хочуть допомагати зробити рух безпечнішим. Хлопці пробули у Хмельницькому півдня і подивились лише найбільш проблемні ділянки.
- Ми поглянули на вашу статистику. Пішоходи не є головною проблемою. Як і в будь-якому іншому місті, це помилки водіїв. Чому водії часто порушують правила дорожнього руху? Бо вони їх не сприймають. Швидше, керуються власними відчуттями, - говорить активіст Андрій Коман.
Активісти говорили багато і презентували все на прикладі рідного Івано-Франківська. Виділили три загальні пункти, які, на їхню думку, мають стати в нагоді:
- Брати відповідальність
- Працювати з даними (статистика ДТП)
- Інфраструктура
В рамках ініціативи хмельницькі активісти планують рахувати водіїв, які не пристібаються ременями безпеки. Експеримент проводилили в Івано-Франківську. Хлопці кажуть, що нарахували у себе в місті таких лише 15%.
Серед найбільш аварійних ділянок - Кам'янецька, поблизу цегельного заводу
Ділились досвідом - показували на прикладі свого міста
Основні шляхи вирішення проблеми франківці сформулювали так:
- Перерозподіл дорожнього простору – ліквідації місця концентрації ДТП
- Перетворення 4 смуг руху на 3 + двостороння велодоріжка
- Підняті переходи і тротуари
- Розмітка, яка дозволяє велосипедистам їхати проти руху на односторонніх вулицях.
Читайте також: Активісти вирішили створити громадський патруль після того, як копи не "оформили" п'яного водія
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.