Автопарк Хмельницької міськради: на яких авто їздять посадовці

Команда нового мера пересіла в автівки своїх попередників. Користуються німецькими, французькими, чеськими та українськими моделями. Найновіші - ЗАЗ-Сенси, придбані у 2014 році. Найкоштовніша – мерська Ауді А6. Автопарк Хмельницької міської ради не розширили, а кататись стали менше.
Послуги з перевезення посадових осіб Хмельницької міськради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради надає комунальне підприємство по організації роботи міського пасажирського транспорту. На його балансі знаходиться 22 автомобілі. Чиновники користуються лише 19. У відповіді на інформаційний запит журналістів «ВСІМ» у підприємстві повідомили, що у минулому році нових транспортних засобів не купували. Проте у 2014 році розщедрилися на три нових легкових автомобіля. Це – вітчизняні ЗАЗ-Сенси. Одним із них користується заммера Володимир Гончарук, інший возить секретаря ради Михайла Кривака.
«Багато працюють»
Щоб оглянути автопарк міськради, журналісти навідалися на підприємство зранку. Його керівник Володимир Богачук показав володіння. Розповів, як та у якому режимі працюють, що потрібно відремонтувати, а які авто ніякий тюнінг уже не врятує. Застати усі автомобілі на місці не вдалося – виїжджають за першими особами з самого ранку. На території є з десяток гаражів та мийки. У КП працюють 4 охоронці, які чергують подобово, а також диспетчер, головний механік і лікар.
Найкоштовнішим автомобілем автопарку є автівка міського голови - Ауді А6, придбана у 2008 році за 367 491 тисячу гривень. Але службову машину Олександра Симчишина нам «зловити» не вдалося, оскільки вона вже поступила в розпорядження очільника нашого міста. Тому журналістів поводили по порожнім гаражам. Атмосфера – радянська, плакати на стінах із 90-х. Але саме у таких приміщеннях «ночують» та обслуговуються службові авто чиновників.
В 2015 році сума витрат на обслуговування та закупівлю запчастин до автомобілів склала 105 599 гривень, а за три місяці 2016 – 35 498 гривень.
В середньому один службовий автомобіль проїжджає в місяць 1 422 кілометри. Трудяться в автопарку виконавчого комітету міськради 11 водіїв. Кожен отримує талони на пальне марки А-92 Energy, А-95, ДП Energy ТОзВ «Торговий Дім „АВІАС“. За словами Володимира Богачука, останнім часом вдається трішки економити.
- Зараз почали практикувати поїздки, наприклад, на Київ тим самим потягом. Вже і голова, і зами користуються послугами залізниці. Це нормально. Так буде набагато дешевше. Можливо, в столиці пересуватися трохи незручно, але тим не менше, є така практика, - розповідає керівник.
- Ці кошти йдуть на утримання підприємства. Зараз на території є до 40 автомобілів. До нового року їх було менше, - каже головний інженер. – Ми шукаємо варіанти заробітку.
Автопарк Хмельницької міської ради виглядає так:
(інформація отримана на інформаційний запит журналістів)
№ з/п |
Марка автомобіля |
Рік придбання |
Ціна по якій придбано автомобіль без ПДВ |
1 |
Ауді А6
|
2008 |
367 491,00 грн. |
2 |
ГАЗ-3110-101 нач упр транспорту |
2003 |
30 200,00 грн. |
3 |
Шевроле-Еванда LA 69Z
|
2004 |
107 850,00 грн. |
4 |
Шкода-Октавія А5
|
2008 |
99 870,00 грн. |
5 |
Чері-Амулет А15 |
2008 |
49 933,00 грн. |
6 |
Мерседес-Бенц Е200 |
1999 |
100 000,00 грн. |
7 |
Рено-Лагуна |
2000 |
80 240,00 грн. |
8 |
Деу-СенсT13110 |
2004 |
36 481,00 грн. |
9 |
ГАЗ-3110-101 |
2003 |
30 200,00 грн. |
10 |
Нива-Шевроле 2123 |
2007 |
49 789,00 грн. |
11 |
ГАЗ-3110-101 |
2003 |
30 200,00 грн. |
12 |
Деу-Сенс T13110 |
2004 |
36 270,00 грн. |
13 |
Деу-Нубіра JF 696 |
1999 |
41 196,00 грн. |
14 |
ВАЗ-21063 |
1993 |
20 114,00 грн. |
15 |
Форд-Транзит |
1995 |
67 693,00 грн. |
16 |
Фольксваген Пасат В5 |
2004 |
175 081.01 грн. |
17 |
Рено-Меган |
1997 |
- |
18 |
ЗАЗ-Сенс |
2014 |
111 952,08 грн. |
19 |
ЗАЗ-Сенс |
2014 |
111 952,08 грн. |
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
-
Анонімметалолом, а не машини. 3-4 нормальних, інше металолом. мера часто бачу в маршрутках.Анонім reply АнонімИ что, по мордам его не бьют? Везет ему. Приступа для "понта нищим" каждую неделю пешком обход города делал))
-
PALЕсли каждый автомобиль проезжает, в месяц, 1422 км, разделить на 22 рабочих дня, то получается 64 км в день. А если учесть, что ездят 19 автомобилей, то получается 1216 км в день.И если представить, что город Хмельницкий имеет самые отдаленные точки 17-25 км, то сколько раз они пересекают город. Куда ездят, зачем ездят? И вот возникает вопрос - столько мотаться по городу и не видеть всех дорожных неудобств, то надо быть или слепым, или так ненавидеть свой город? Козлы.
-
АнонімМеєру подарували лісапетика. Вже велопробіг організовує. А вчора весь день розвлікалися в академії - стрілялки влаштуали. Тішиться молода команда що дурнуваті хмельничани владу їй дали.
-
АнонімЕсли уж так пиарится то парковки автоугонщики для велосипедов бы уже поустанавливал бозле вышев с емпблемами крупных фирм на них,- и реклама фирм , и как в европе будет парковки для велосипедов бозле вышевАнонім reply АнонімЧесне слово. Вже задовбали. Велосипеди для парку, не для доріг. Йдіть гулятиАнонім reply АнонімЗадовбали вже зі своїми велосипедами. Вам потрібно, то встановлюйте свої антиугонщики (а не автоугонщики)