Вже у грудні Агенція розвитку міста планує запустити відкритий всеукраїнський конкурс серед художників та дизайнерів на розробку бренду Хмельницького. Перш за все, вирішили провести соцопитування, з чим асоціюють місто самі жителі. Його проводили і у форматі анонімного, і у форматі відкритого в соцмережах. Результати представили сьогодні, 21 листопада, на стратегічній сесії з розробки бренду Хмельницького. Проаналізувати бачення хмельничан допомагали фахівці Креативної агенції "Readyto", які займалися ребрендингом Львова.
Агенція розвитку міста займається наданням аналітичної, дослідницької, творчої підтримки у процесі реалізації Стратегії розвитку міста, а також налагодженням партнерських відносин з міжнародними організаціями з метою залучення зовнішніх досвіду, знань і коштів для реалізації та фінансування проектів розвитку міста.
В онлайн-опитуванні, яке проводила Агенція розвитку міста, хмельничанам запропонували відпости на декілька питань. Зокрема, цікавились, що перш за все кажуть про Хмельницький друзям з інших міст. Як з'ясувалось, нарахували 38 асоціацій.
В анонімному опитуванні, яке проводила міська рада, одним з питань було "Уявіть, що місто Хмельницький - це людина". Хмельничани могли описати колір волосся, професію, характер міста як особистості. Відповіді мешканців розділили на три групи:
Як показали дослідження, які проводила Агенція розвитку міста спільно з колегами зі Львову, найбільше Хмельницький асоціюють з базаром та хорошими людьми. Чимало знають про "Хмельпиво" та те, що місто є транзитною зупинкою.
На стратегічній сесії по розробці бренду представники різних галузей бізнесу, культури, освіти, міського господарства, громадських діячів, професіонали з маркетингу і реклами обговорили результати опитування хмельничан. Пропозиції та зауваження експерти львівської компанії Readyto зафіксували й оформлять у документ та нададуть висновки.
Пізніше разом з Агенцією розвитку сформують технічне завдання для розробки бренду і складуть дорожню карту з просування бренду. Розробника бренду визначатимуть на відкритому конкурсі, який Хмельницька міська рада оголосить у грудні і у якому зможуть взяти участь компанії, дизайнери та художники з усієї країни.
Всеволод Поліщук, піар-стратег компанії "Readyto"
- Хмельницькому потрібні інвестори, Хмельницькому потрібні творчі люди та люди науки, Хмельницькому потрібні туристи. Зрештою, Хмельницькому потрібні більш задоволені мешканці, які розповідатимуть про своє місто трохи більше, ніж базар-вокзал-парки-Пономарьов. А такі переваги тут є.
Наприклад, поки ми у Львові тільки мріємо про Музей науки чи Парк науки і креативності, тут уже діє Еврика. Тут є фестивалі Green Fest і Rock & Buh, кілька разів на рік гастрофест "Подільські страви". Єдина в Україні школа іконопису і Музей фототехніки. Скульптури Мазура і пам'ятник Мюнхгаузену. Кілька дуже якісних ресторанів, один із них, на мою скромну думку - з найкращих в Україні. Тут є легендарна зінківська ковбаса і цукерки з шоколаду з хроном.
Тут є Острів закоханих і прогулянка катером. Тут є аквапарк і пляж у центрі міста. Звідси близько до Меджибожа і Кам'янця-Подільського. Тут шиють все, що тільки можна, для яких завгодно брендів: можна відкривати Першу хмельницьку копальню кросівок чи Майстерню піджаків і справедливості. Тут є кілька тисяч айтішників, спільнота винахідників, художники, поети, панк-гурти, і зрештою, тисячі людей, які завдяки тому ж базару мають досвід підприємництва.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Пасажир