Євген Богачук у кімнаті власної квартири змайстрував електробайк. На нього хлопець витратив усю стипендію, яку накопичував протягом двох років. Вага саморобного байку 58 кг, а довжина - 2 метри. “Залізний кінь” розганяється до 80 км/год.
Мій байк розганяється по прямій до 60 км/год, при максимальній швидкості - до 80 км/ год. Якось я робив дослід: їхав весь час з ручкою газу до упору. Найближчим часом зроблю ще один дослід, обмежу ручку газу, щоб, наприклад, їхати 30 км/год. Тоді виведу середнє арифметичне і буду знати скільки він їде при максимальній і мінімальній швидкостях - розповідає Євген Богачук.
До комплектації електробайку входить: 2 колеса, сигнал повороту, звуковий сигнал, фари, задні габарити та спідометр. Євген каже, що планує облаштувати свій засіб ще деякими деталями.
Планую поставити підножку, розробити вхід для того, щоб заряджати телефон від USB, а також налаштувати зв’язок по GPS - розповідає Євген Богачук.
Ідея створення з’явилась у хлопця спонтанно. Роботу над ним розпочав ще 2 роки тому. Щоправда, тоді він справу закинув, бо почав у собі сумніватись. Однак згодом все ж розпочав розробку мотоцикла знову. Працював над ним впродовж року, день у день. Юнак розповідає, що приходив з навчання й брався за роботу. Майструвати байк міг до ночі.
Для складання байку у квартирі виділив кімнату. Батьки були не проти, а навпаки тільки підтримували. Лише на моделювання у мене пішло 4 місяці. Потім почав замовляти деталі і чекати поки вони приїдуть з Китаю та різних міст України. Загалом після пар я приходив, трішки відпочивав, а тоді починав його складати, затягувалось це аж до ночі - згадує хопець.
Я б радив цей електробайк усім доставщикам. Бо, по-перше, для нього не потрібно мати водійське посвідчення, а, по-друге, це значна економія на пальному, в порівнянні з іншими видами транспорту - каже Євген.
Сьогодні юнак отримав вже чимало пропозицій від інвесторів, які готові зробити вклад у його роботу над новими проектами. Хлопець задоволений і каже, що вже планує створення у місті власної фірми з розробки електротранспорту. Про запас вже й підготував назву - “BARS”.
А свій мотоцикл Євген виставив на продаж. Оцінив його у 2.5 тисяч доларів. Каже, що продати свій перший байк йому не шкода. Адже ця робота наштовхнула його на ідею створення власного виробництва.
Хлопець каже, що наступним проектуванням можливо буде електросамокат. Ну а поки на власному байку Євген Богачук приїжджає до університету, їздить по справах і навіть катає на ньому друзів.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
мощность двигателя, напряжение питания, емкость аккумулятора