Пішоходи та велосипедисти нарешті зможуть розминутись вздовж набережної. До кінця грудня там мають збудувати велодоріжки. З плитки, необхідною розміткою і навіть знаками. На все з міського бюджету передбачено 609 тисяч гривень.
Частина велосипедної доріжки буде проходити через оновлену набережну. Інша – від «білого» містка перед парком Чекмана до станції прокату катамаранів.
Багато років власники двоколісних скаржаться на відсутність
велоінфраструктури у місті. Мовляв, і себе наражають на небезпеку, та й іншим заважають. Оббивали пороги до влади і таки допросились. Цього року з’являться перші велодоріжки. На сьогодні хмельницьке управління ЖКГ вже має укладений договір з ТОВ «Платінумбуд», фірмою яка постачатиме товари і буде виконувати роботи. Якими ж будуть велосипедні доріжки, «ВСІМ» розповів голова робочої групи зі створення концепції розвитку інфраструктури і голова ГО «Критична маса» Олег Олексієнко.
- До цього моменту в нас досі немає велодоріжок. Почали з парку, тому що там в теплу пору дуже багато велосипедистів. А розминутись з великою кількістю пішоходів буває досить важко. Одна велодоріжка буде починатись з початку набережної від Кам’янецької, інша – за «білим» містком по парку до станції прокату катамаранів. Велодоріжка матиме 2,5 метри завширшки, буде обкладена плиткою, - каже Олег Олексієнко.
Кажуть, загальна протяжність велодоріжки становитиме близько кілометра
Зі сторони Кам’янецької доріжку збудують окремо від тротуару, на відстані трьох-чотирьох метрів від пішохідної частини. Обкладуть сірою плиткою, намалюють розмітку і поставлять знаки. На містку буде так звана розв’язка.
Інша частина велодоріжки, яка вестиме до катамаранів, буде суміжною з тротуаром. В управлінні житлово-комунального господарства кажуть, що в планах було зробити так званий кільцевий маршрут, який б охоплював ледь не увесь парк. Від Гречан до центру, але поки такої можливості немає.
- Ці два відрізки будуть лише частиною всієї схеми. Одна велодоріжка – від містка до волейбольних майданчиків «Спартака» вздовж Бугу. Інша – від містка і до Кам’янецької по набережній. Тобто остання буде велосипедна доріжка, а інша – пішохідно-велосипедна, - пояснює «ВСІМ» заступник начальника управління з питань комунального господарства УЖКГ Віталій Гурський. – Вже завтра завезуть матеріали, за кілька днів будуть починати роботи.
Як йдеться в договорі, ремонтні роботи планують завершити до 20 грудня цього року.
За центральні вулиці можливо візьмуться з наступного року. Міркують, над маршрутами.
Сергій Толстіхін, велоактивіст, радник міського голови з питань розвитку велоінфраструктури:

- Я велосипедом проїхав 15 країн, тому знайомий з інфраструктурою в Європі. Хмельниччина є туристично розвиненим регіоном. Ми, активісти, за те, щоб розвивалась не лише міська інфраструктура, а й в межах області. В Європі між обласними центрами і туристичними осередками за містом прокладені повноцінні велодоріжки. Наша мета - щоб велодоріжки були з Хмельницького в Меджибіж і з Хмельницького до Кам'янця-Подільського. Якщо будуть такі маршрути, то це значно покращить місцевий локальний туризм.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Ті вонючі маршрутки: а) перевозять пасажирів; б) купують пальне, з якого йде збір на ремонт доріг. А яка користь від велолюбителів, крім власного вашого задоволення і витрачання бюджетних коштів?
Якщо вони такі самі учасники руху- то нехай платять транспортний збір, оформлюють страховку і головне- попереджують про свої маневри руками.
Є на кого рівнятись)