Хмельницькі перевізники вимагають якнайшвидше підвищити вартість проїзду у міських маршрутках та автобусах до 5 гривень. Мовляв, з чинними тарифами на проїзд працювати невигідно. А через збільшення мінімальної зарплати з 1 січня та здорожчання пального може стати ще гірше.
- Кожен день автобус потрібно заправити. Ще щомісяця треба платити зарплату водієві і податки. Щоб бути на нулях і собі нічого не заробити, тоді потрібно перевозити більше пасажирів. А де ми можемо їх взяти? Якщо їх не буде, то працюватимемо собі у збиток, тоді нема смислу взагалі виїжджати на маршрут, - розповідає заступник голови асоціації перевізників Хмельницького Олександр Мішин.
Він пояснює, що по собівартості проїзд у маршрутці коштує більше 5 гривень, а от у автобусі доходить і до 6-7 гривень. Каже, що перевізники готові возити пасажирів за 5 гривень, адже розуміють, що дорожче люди платити не будуть.
Місцеві перевізники вже подали розрахунки вартості проїзду в управління економіки міської ради. Протягом місяця їх мають розглянути та винести на громадські слухання.
Які розрахунки надають хмельницькі перевізники та що про це кажуть експерти, читайте згодом на vsim.ua.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Анатолій Шило
КВ ВК
Юрий Yuoras
Живу на Институтской и еду (на одной ноге) на 49 , а вот 35 два три человека в салоне и ходят через пять минут.
2.За счёт правильности выбора маршрута ,уменьшится и количество маршруток.
Конечно будет убыток , в маршрутке 5-6 человек !!.
3.Ввести разную цену, а у нас две остановки проехал 3, 50 заплатил и проехал с одной конечной во вторую , тоже 3.50.
4.Брать плату только при выходе
Юрий Yuoras
Живу на Институтской и еду (на одной ноге) на 49 , а вот 35 два три человека в салоне и ходят через пять минут.
2.За счёт правильности выбора маршрута ,уменьшится и количество маршруток.
Конечно будет убыток , в маршрутке 5-6 человек !!.
3.Ввести разную цену, а у нас две остановки проехал 3, 50 заплатил и проехал с одной конечной во вторую , тоже 3.50.
4.Брать плату только при выходе