Як дізнатися коли відключатимуть світло. Нова опція від “Хмельницькобленерго”
Як знати про планові відключення та підключити послугу в “Особистому кабінеті”?
В комунальних службах Хмельницького заздалегідь повідомляють про планові ремонти та відключення. Підприємства виставляють інформацію на сайті або в соцмережах. У "Хмельницькобленерго" про планові ремонти електромереж також раніше повідомляли на сайті. Наразі ця функція тимчасово не доступна. При переході вибиває помилку.
На своїй сторінці у Фейсбук підприємство такі дані не надає. Дізнатися про відключення можна подзвонивши за номерами кол-центру. Інформацію нададуть лише за вашою власною адресою. Або ж можна налаштувати інформування сповіщень про відключення самостійно. Розповідаємо як це зробити та як ще можна дізнатися про планові відключення електрики.
Телефонуючи до кол-центру “Хмельницькобленерго” на номери 0800505062 або 0382755200 вмикається автоматичне меню самообслуговування (IVR).
В цілому, автоматичне меню самообслуговування носить інформативний характер та дозволяє споживачу отримати інформацію без з´єднання із оператором кол-центру щодо розкладу роботи підприємства, процесів розгляду скарг та приєднання до електромережі, подачі показників тощо.
Як дізнатися про відключення світла в автоматичному меню?
Про планові відключення в IVR “Хмельницькобленерго” раніше не інформували споживача. Про це міг повідомити оператор, але лише за тією адресою, за якою ви проживаєте. Скажімо, дізнатися чи буде світло у вас на роботі в Центрі, якщо мешкаєте на Озерній через оператора ви б не змогли. Віднедавна до IVR внесли нову опцію.
“Відтепер побутові споживачі ще й мають змогу дізнатися про наявність аварійних або планових відключень, очікуваний час відновлення розподілу електроенергії в автоматичному режимі (за відповідною адресою споживача)”, — повідомляють в “Хмельницькобленерго”.
Для цього ваш номер мобільного, з якого телефонуватимете, має бути приєднано до особового рахунку. Далі слід зателефонувати за номером кол-центру. І за зареєстрованою за рахуном адресою в голосовому меню вам повідомлять про планові відключення електрики (для цього голосовий вказівник просить ввести цифру “1”).
Якщо ж номер телефону приєднано до декількох особових рахунків, то споживачу необхідно, дотримуючись вказівок IVR, ввести 14-значний номер особового рахунку для ідентифікації адреси щодо якої виникають питання.
Як налаштувати функцію інформування в “Особистому кабінеті”?
Також споживач може самостійно налаштувати сповіщення про відключення в “Особистому кабінеті споживачів енергоресурсів”. Для цього необхідно зайти в “Кабінет”, вибрати розділ “Комунікації” та додати обраний вами спосіб зв’язку для сповіщень. На вибір — мобільний номер або електронна пошта.
Вводите в спеціальному полі зручний спосіб комунікації та очікуєте повідомлення з кодом для підтвердження. Після того, як номер телефону чи адресу підтверджено, поруч з’явиться відповідна помітка. Після цього, у “Хмельницькобленерго” кажуть, якщо за вашою адресою вимикатимуть електрику — вас мають повідомити заздалегідь.
Читайте також:
- Тарифи, штрафи, пенсії, комуналка: зміни з 1 липня для хмельничан
- Хмельничанам примусово змінили постачальника газу. Що потрібно знати
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
ЧитачЧитачів
Читач93 reply ЧитачЧитачів