Із 16 січня 2021 року вся сфера обслуговування має перейти на українську мову при спілкуванні з клієнтами. Про це повідомляє уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь у Facebook.
Виключення можливі, хіба що тоді, коли клієнти самі попросять звертатися до них іншою мовою, зазначає він.
"З 16 січня 2021 року мова обслуговування споживачів – українська! Відповідно до статті 30 закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної", всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою.
У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав'ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був – обслуговування має бути українською.
Лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою", - написав він.
У разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою звертатися варто до мовного омбудсмену. Для цього потрібно написати звернення за адресою: Київ, провулок Музейний, 12. Також звернення можна відправити на електронну пошту: [email protected].
Закладам зі сфери обслуговування за порушення "мовного закону" буде загрожувати до 6 800 грн штрафу. Відповідну норму прописано в тексті документа, передає РБК-Україна.
За повторне порушення протягом року суб'єкта оштрафують на суму від 5 100 до 6 800 грн.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Горячая Дарина
Алла Алла reply Горячая Дарина
Горячая Дарина
Хуан Матус
Борисас Моисеявичюс