Зміна графіків та неспівпадіння черги: в «Хмельницькобленерго» відповіли на популярні запитання

Зміна графіків та неспівпадіння черги: в «Хмельницькобленерго» відповіли на популярні запитання
Фото ілюстративне
  • Чому часто змінюють графіки й через що виникає затримка із увімкненням світла?
  • У «Хмельницькобленерго» відповіли на популярні запитання споживачів.

 

У Хмельницькому діє графік погодинних відключень світла. Відповідне рішення ухвалено за розпорядженням НЕК «Укренерго». Відключення застосовують протягом всієї доби. 

У споживачів щоденно виникає ряд запитань щодо відключень, з якими вони звертаються до компанії. Тож там надали відповіді. Їх переглядайте далі.

Чому не співпадає черга у онлайн сервісах АТ «Хмельницькобленерго» та реальні відключення по графіку?

  • Розподільні електромережі дуже розгалужені та не завжди працюють за правильною схемою роботи через аварійні пошкодження. Для проведення ремонту мереж споживачів переключають на інші розподільні пункти чи підстанції. Це дійсно може призвести до помилок у відображенні черг ГПВ. Інформуйте про такі невідповідності, будемо перевіряти та виправляти. 

На сайті черга 1.2, 2.2, 3.1, в кабінеті 3.1, як взагалі орієнтуватися?

  • Для перевірки своєї черги радимо використовувати чат-боти або «Особистий кабінет споживача електроенергії». В цих сервісах черга визначається до рівня квартири. 
  • На сайті ж виводяться черги до рівня будівель, а не квартир. У будівлі можуть працювати магазини, аптеки, та й взагалі один будинок може мати декілька приєднань. Відповідно в сервісі буде виводитися декілька черг. 

Відключення з 3.00 до 6.00 по графіку, а включили в 6.30. Чому виникають ці затримки?

  • Бригадам потрібен час на перемикання та переміщення між об’єктами, на виконання робіт з дотриманням вимог з охорони праці. Також можуть виникати технічні проблеми з обладнанням після відключень.

Змінюєте графіки 30 разів на день, це просто треш.

  • Оновлення графіка – це не забаганка обленерго, а реальна необхідність, обумовлена складною ситуацією в Об’єднаній енергосистемі України (ОЕС).
  • Ситуація в ОЕС динамічно змінюється. Виключно НЕК «Укренерго», як головний диспетчер ОЕС України, приймає рішення про збільшення чи зменшення обсягів обмежень протягом дня. Ми ж в свою чергу зобов’язані виконувати розпорядження і коригувати графік. 

Коли ви зробите справедливі графіки? Як ви їх взагалі робите?

  • Графік погодинних відключень формується однаково по всій області. Не має значення, де проживають споживачі, у місті чи в селі. Основною інформацією для формування графіка є розпорядження НЕК «Укренерго» щодо кількості черг та годин обмежень. Далі враховується тривалість годин відключень за графіками у попередні дні/періоди, години доби таких відключень. 
  • При формуванні графіка ми обов’язково враховуємо потребу справедливого ставлення до споживачів, черги знеструмлюються почергово, циклічно змінюючи одна одну. 

У «Хмельницькобленерго» також нагадують: повідомити про те, що відключення відбувається за іншою чергою, ніж вказано в сервісах, можна за допомогою форми зворотного зв’язку, «Особистого кабінету споживача електроенергії».

Читайте також: Графік відключень світла на 12 листопада у Хмельницькому та області (ОНОВЛЕНО)

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (5)
  • Леонид Пугач
    Потрібно звертатись в НАБУ. Тоді графіки,відмінять,бистро...
  • Валентина Пицан
    Мабуть забули коли в них була перевірка.
  • Lidiya Pashina
    Так,розуміння є,бо так крадуть,що ГАЙ ГУДЕ.Чого ж прості люди мають за все віддуватися.І га війні, і в тилу.
    Галина Блажкун reply Lidiya Pashina
    Lidiya Pashina але,вже все ок,такий сполох в краіні......
  • Ірина Коваль Пилипенко
    головне відключення відбувається чітко в 00 хвилин, а вмикання з затримкою. Пояснення, потрібно доїхати, щоб вмикати. Виникає запитання, а вимикання ви, що стоїте і чекаєте саме до хвилини?

keyboard_arrow_up