Графіки погодинних відключень світла: «Хмельницькобленерго» дало роз’яснення

- Дізнавайтеся, застосовуватимуться графіки чи ні;
- чому за одними адресами відключення триває 4 години, а за іншими – 7;
- що робити, якщо вашої адреси немає в графіку, а світло вимикають.
Графіки погодинних відключень світла 31 жовтня оприлюднило «Хмельницькобленерго». За кілька годин буквально «Укренерго» заявило про скасування погодинних відключень світла.
І такі інформаційні «каруселі», й самі графіки в споживачів викликали чимало запитань.
Енергетики відповіли на найпоширеніші з них, щоб внести врешті ясність та, як кажуть, розставити всі крапки над «і».
1. НЕК «Укренерго» зупинило дію Графіків погодинних відключень. Навіщо ви їх опублікували?
Так, дію графіків погодинних відключень (ГПВ) поки призупинено, але не скасовано зовсім. ГПВ можуть запроваджуватися оперативно, після отримання відповідної вказівки від НЕК «Укренерго». Тим часом споживачі можуть проглянути ГПВ та зорієнтуватися, коли у них можливі відключення.
2. Як зрозуміти коли у мене можливе відключення, згідно з графіком погодинних відключень?
Натисніть на розділ «Відключення» на головній сторінці, відкрийте графік відповідного РЕМ, знайдіть свою адресу. В ГПВ буде зазначено чергу, до якої адреса відноситься. Тоді прогляньте таблицю із чергами: в які години та яка черга може бути відключена. Періодично переглядайте інформацію, вона може змінюватися.
Нагадаємо, Хмельницьку область енергетики в графіках поділили на 4 черги:
- перша - із 7 до 10
- друга - із 11 до 14
- третя - із 15 до 18
- четверта - із 19 до 22 години.
Ознайомитися із графіками можна за посиланнями:
- Білогірський РЕМ
- Віньковецький РЕМ
- Волочиський РЕМ
- Городоцький РЕМ
- Ізяславський РЕМ
- Красилівський РЕМ
- Летичівський РЕМ
- Полонський РЕМ
- Славутський РЕМ
- Старокостянтинівський РЕМ
- Старосинявський РЕМ
- Теофіпольський РЕМ
- Шепетівський РЕМ.
- Хмельницький міський РЕМ.
3. Якщо вулиці немає в жодній черзі ГПВ?
Отже, ця вулиця поки не потрапила до графіку погодинних відключень. Ймовірно, вона заживлена від того ж приєднання, що і об’єкти критичної інфраструктури: лікарня, поліція, водоканал тощо. Такі об’єкти вимикаються в останню чергу.
Варто періодично переглядати ГПВ, він може змінюватися.
4. Моя адреса не зазначена в ГПВ, але відключення було.
Необхідно зрозуміти, що енергосистема працює в нештатному режимі, живлення області здійснюється по тимчасовим схемам. Тому цілком можливі аварійні відключення, в тому числі - і в суміжних областях. Крім того, можуть застосовуватися графіки аварійних відключень за вказівкою НЕК «Укренерго».
5. Чому моя вулиця зазначена в двох чи трьох чергах?
Це означає, що різні частини вулиці заживлено від різних приєднань. Двічі чи тричі вулиця не буде відключатися, будуть відключатися різні її частини. На жаль, ми не можемо наразі опублікувати більш деталізований графік.
6. Чому відключення за моєю адресою тривало не 4 години, а всі 7?
Тривалість відключення залежить від стану об’єднаної енергосистеми України, від розпорядження диспетчера НЕК «Укренерго», від тривалості тривог, якщо вони є, від складності аварійної ситуації, якщо вона призвела до відключення.
7. Відключення будуть відбуватися виключно відповідно до графіку погодинних відключень?
На жаль, ні. Окрім ГПВ можуть бути застосовані графіки аварійних відключень, обмеження споживання потужності та електричної енергії. Може відбутися аварійне відключення, внаслідок пошкоджень електромереж або погіршення погодних умов.
8. Як мені дізнаватися детальнішу інформацію про відключення?
У розділі «Відключення» ви можете дізнатися до якої черги відноситься ваша адреса і коли буде відключення у випадку застосування графіків погодинних відключень.
Крім того, ви можете зателефонувати до Кол-центру товариства за одним із номерів:
- 067 250 50 62;
- 066 650 50 62;
- 0800 50 50 62;
- (0382) 75 52 00;
- 067 010 50 62 та дізнатися причину відключення, очікуваний час відновлення розподілу.
Але майте на увазі, у випадку настання аварійного відключення, ця інформаціє є не одразу. Оперативний персонал здійснює пошук ушкоджень, визначає необхідний час на усунення пошкоджень і лише тоді може надати інформацію про причини відключення та очікуваний час відновлення.
Якщо ви зареєструєтеся в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» та зафіксуєте в розділі «Комунікації» свою поштову скриньку або номер телефону, то вам надходитимуть повідомлення із зазначенням очікуваного часу відновлення розподілу.
До речі, минулого тижня в роботі сервісу відбувся збій, наразі сервіс працює надійно.
Читайте також:
- Енергетики вимкнуть світло в частині Хмельницького та тергромадах: яка причина
- Ціна на електроенергію для населення не зміниться
- У Хмельницькому частково працюватиме вуличне освітлення
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Ніби не знають що коли вимикають світло-зв'язку теж немає!
Але мабуть з тим розрахунком і скинули(((