За рік контакт-центр Хмельницької міськради надав понад 47 тисяч консультацій

- Звернення мешканців громади приймають телефоном, на сайті та у месенджерах.
За 2024 рік контакт-центр Хмельницької міської ради отримав майже 21,5 тисячі звернень, а його працівники надали понад 47 тисяч консультацій. Звернення мешканців громади найчастіше стосувалися відсутності електроенергії в квартирах та будинках, освітлення на сходових клітинах, несправностей внутрішньої каналізаційної мережі та відсутності вентиляції в квартирах.
Усні консультації найчастіше стосувалися таких питань:
- робота транспорту (дотримання графіків руху, питання пільгового проїзду)
- війна (дії мешканців в певних ситуаціях, робота сирен, переселенці, сховища й укриття, комендантська година, допомога армії)
- соціальний захист (отримання соціальних виплат, надання матеріальної допомоги)
Про це повідомили на Facebook-сторінці Хмельницької міської ради.
У міськраді нагадують, що подати звернення до контакт-центру можна такими способами:
- телефоном — 1580, 0382764140, 0675551580 або 0735551580
- через особистий кабінет за посиланням 1580.khm.gov.ua
- через чат-боти за посиланням chatbot.khm.gov.ua (доступні Telegram та Viber)
Про підсумки роботи контакт-центру за 2023 рік дізнавайтеся за посиланням.
Читайте також:
- Де у Хмельницькому здати небезпечні відходи? Графік екобуса на січень
- Головні зміни, які очікують українців у 2025 році
- Від 1 січня 2025 хмельничани платитимуть нову ціну за паспорти
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.