За рік контакт-центр Хмельницької міськради надав понад 47 тисяч консультацій

За рік контакт-центр Хмельницької міськради надав понад 47 тисяч консультацій
  • Звернення мешканців громади приймають телефоном, на сайті та у месенджерах.

За 2024 рік контакт-центр Хмельницької міської ради отримав майже 21,5 тисячі звернень, а його працівники надали понад 47 тисяч консультацій. Звернення мешканців громади найчастіше стосувалися відсутності електроенергії в квартирах та будинках, освітлення на сходових клітинах, несправностей внутрішньої каналізаційної мережі та відсутності вентиляції в квартирах.

Усні консультації найчастіше стосувалися таких питань:

  • робота транспорту (дотримання графіків руху, питання пільгового проїзду)
  • війна (дії мешканців в певних ситуаціях, робота сирен, переселенці, сховища й укриття, комендантська година, допомога армії)
  • соціальний захист (отримання соціальних виплат, надання матеріальної допомоги)

Про це повідомили на Facebook-сторінці Хмельницької міської ради.

Відео дня

У міськраді нагадують, що подати звернення до контакт-центру можна такими способами:

  • телефоном — 1580, 0382764140, 0675551580 або 0735551580
  • через особистий кабінет за посиланням 1580.khm.gov.ua
  • через чат-боти за посиланням chatbot.khm.gov.ua (доступні Telegram та Viber)

Про підсумки роботи контакт-центру за 2023 рік дізнавайтеся за посиланням.

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up