Контакт-центр Хмельницької міськради: як та з чим можна звернутися
- Дізнавайтеся, які проблеми та питання найбільше турбують хмельничан.
У Хмельницькій громаді діє контакт-центр, який цілодобово приймає повідомлення про аварійні ситуації та викликає відповідні служби. Крім того, він надає консультації містянам з проблемних питань — житлово-комунальних, транспортних, торгівельного обслуговування тощо. Станом на 1 січня цього року у системі були зареєстровані 32 072 мешканці громади та 67 виконавців, які опрацьовують звернення та пропозиції. Про це повідомляють на сайті Хмельницької міської ради.
За весь час роботи контакт-центр зареєстрував 50 877 звернень, в тому числі 19 630 за 2023 рік. Найчастіше вони стосувалися таких проблем:
- відсутня електроенергія у квартирі
- забій внутрішньої каналізаційної мережі
- відсутнє освітлення на сходових клітинах
- відсутня вентиляція у квартирі
- відсутнє вуличне освітлення
- відсутня електроенергія в будинку
Консультацій за весь час роботи надали 106 627, в тому числі 2023 року 54 028. Найчастіше людей цікавили такі теми:
- електропостачання (відсутня електроенергія в будинку/квартирі)
- холодне водопостачання (відсутня холодна вода в будинку/квартирі)
- війна (дії мешканців в певних ситуаціях, робота сирен, переселенці, сховища і укриття, комендантська година, допомога армії)
- гаряче водопостачання (незадовільна температура гарячої води)
- опалення (відсутнє опалення в будинках/квартирах)
Нині є такі способи звернутися до контакт-центру:
- номер телефону — 1580
- стаціонарний номер телефону — 0382764140
- мобільний номер телефону — 0675551580
- особистий кабінет на сайті
- чат-бот
Читайте також:
- Три тижні до нового «Електронного квитка». Що потрібно знати зараз
- У податковій функціонують електронний кабінет та мобільний додаток для користувачів
- Сім способів для хмельничан заплатити за доставку газу
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.