З самого ранку на кінцевій зупинці “Катіон” кучкуються люди в масках і захисних костюмах. Один за одним під’їжджають “рогаті” й чекають на обробку. Її проводять у всіх тролейбусах й після кожного проїханого ними маршруту. Журналісти vsim.ua побачили, як все відбувається. Натомість дізналися, що така обробка до душі не всім.
Юрій - водій тролейбуса №11. Кілька хвилин тому він приїхав на кінцеву зупинку. Чоловік стоїть осторонь транспорту й чекає на його обробку. Працює Юрій в захисній масці. Каже, їх видали всім водіям під розпис. Водночас чоловік зауважив, що сьогодні людей в транспорті було не густо.
Вчора я працював на маршруті №14, а сьогодні - на 11. Тому кількість пасажирів зрівняти не можу. Та сьогодні їх все одно було менше, ніж зазвичай. Вранці, наприклад, не було багато людей. А далі буде видно - каже Юрій.
Поки ми розмовляли із водієм, на кінцеву зупинку “Катіон” приїхав ще один тролейбус. Пасажири та працівники виходять, натомість їх заміняє чоловік у помаранчевому захисному костюмі. Він заходить до салону й починає все обробляти. Бризкає розчином майже по всьому салону, уникаючи пасажирських сидінь.
Згодом він розповів, що сьогодні обробка розпочалась о 7 годині ранку. Мовляв, дезінфекцію проводять в кожному “рогатому”, що приїжджає на кінцеву.
Головний інженер ХКП “Електротранс” Олексій Ковтун розповів, що санітарну обробку проводять гіпоалергенним і безпечним засобом. Після того, як кожен тролейбус оброблять, на маршрут він виїжджає не відразу. Мовляв, має пройти 5-6 хвилин.
Обробляємо повністю по всьому салону: підлогу, поручні і так далі. Особливо всі поверхні, де відбувається контакт з відкритими частинами тіла людини. Тобто, там, де може осісти вірус. Крім того, всі водії працюють в захисних масках, а кондуктори - в масках і гумових рукавицях - каже Олексій Ковтун.
Тим часом, нашу розмову перервали обурені кондуктори. Вони висловили своє невдоволення такою обробкою. Мовляв вона шкодить їхньому здоров’ю і працювати в транспорті неможливо. Натомість головний інженер “Електротрансу” запевнив: засіб є безпечним і повністю гіпоалергенним. Та жінки-кондуктори стояли на своєму і обурювалися ще більше.
“Хіба краще вмерти чи як ви вважаєте?” - запитав кондукторів головний інженер.
Журналісти vsim.ua намагались поспілкуватись із однією з кондукторів тет-а-тет. Проте жінка зі сльозами на очах відмовилась від коментарів.
Дезінфекція громадського транспорту - не єдині заходи для запобігання поширенню коронавірусу. Так, в місті вже почали обробляти під’їзди. Слідкуйте за оновленнями і читайте про це в нашому наступному матеріалі.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Вон електпички неездят, между городами автобусы неездят, с сел автобусы неездят и здесь нужно претерпеть!!!!!!Ничего страшного не случится, если перетерпим!!