Спецтема: карантин

Як швидко організувати свій сервіс доставки. RIA проведе онлайн-вебінар

Як швидко організувати свій сервіс доставки. RIA проведе онлайн-вебінар
  • Під час карантину більшість компаній задля безпеки свої клієнтів та ефективності роботи підключають новий сервіс — доставку товарів. 

  • Про те, як швидко та якісно організувати цей процес для клієнтів, розкажуть фахівці, яким вдається працювати з новими інструментами, під час онлайн-вебінару від RIA. 

  • Участь у відеоконференції безкоштовна за умови попередньої реєстрації.

Під час карантину деякі компанії, які продовжують працювати, організовують доставку товарів. Хтось — наймає кур'єрів, хтось — співпрацює з таксі чи існуючими службами доставки, а дехто — організовує свій сервіс. 

Як зробити свій сервіс доставки якісним? Які системи платежів використовувати чи як демонструвати товар в умовах карантину — розкажуть наші спікери на вебінарі «Організація доставки товарів» від RIA. Вони допоможуть вам розібратись з питаннями, які вас цікавлять та обміняються своїм досвідом роботи з новими інструментами. 

Для того, щоб навчання було максимально результативним і спікери розповіли актуальну інформацію, реєструйтесь та залишайте запитання у формі, а відповіді отримаєте вже під час вебінару. Модератор — Олег Горобець, генеральний директор RІА media.

Наприклад, одна з спікерок Ольга Вільчинська — керуюча міського кафе італійсько-грузинської кухні Діоскурі одразу, після запровадження карантинних обмежень, запровадили доставку товарів від свого закладу. Вона розповість вам, як демонструвати свої послуги в умовах карантину, який спосіб доставки краще вибрати, адже у своєму кафе Ольга використовує одразу кілька методів доставки. 

—  У нас зараз працюємо доставка та самовивіз. Ми використовуємо кілька спосіб доставки, щоб клієнти могли вибирати зручний для них, — каже Ольга. — У нас є власний сервіс, який ми запровадили і він ефективно працює. Саме такий спосіб доставки для нашого кафе — найбільш приємний, адже ми можемо безпосередньо контактувати з нашими клієнтами, хоч і зберігаючи соціальну дистанцію. 

Також вони користуються послугами двох місцевих служб доставки. За словами Ольги, вони щодня демонструють свої страви у соцмережах, щоб клієнти не забували про їхнє існування. 

Також частково змінила свою роботу і одна з місцевих служб таксі. Тепер, крім звичайних перевезень пасажирів, під час карантину власник служби таксі COMFORT Олександр Ліпенко ще запровадив доставку продуктів, співпрацюючи з магазинами.

— Під час карантину ми почали співпрацювати з магазином «Варшава», який запровадив безкоштовну доставку товарів для своїх клієнтів, — каже Олександр Ліпенко. — Люди дуже активно почали використовувати цей сервіс, а ми у свою чергу оперативно доставляємо продукти. Клієнт розраховується лише по чеку. 

Загалом попит на послуги таксі зменшився, за словами Олександра. Але задля безпеки своїх клієнтів у їхньої служби таксі є можливість оплати через додаток або з можна домовитись безпосередньо з водіями, щоб перекинути йому гроші за поїздку на картку. Також у деяких водіїв є платіжні системи, які дають змогу оплачувати через посилання. Детальніше про це Олександр Ліпенко розповість на вебінарі. 

А про варіанти систем платежів зможе детальніше розповісти спеціалістка з комунікацій ПриватБанку Аліна Слободянюк. Адже під час карантину в них з'явилися соціальні платіжні системи та засоби, які розраховані саме на підприємців малих бізнесів. Ці програми легкі у користуванні, а їх підключення безкоштовне. 

— У нас є, наприклад, система LIQPAY, яка дає змогу приймати платежі без готівки та термінала. Все, що потрібно — це створити і розмістити QR-код для оплати або є можливість приймати платежі через месенджери, — розповідає Аліна. — Також ми адаптували один з найпопулярніших сервісів «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка», який донедавна підключали лише великі торговельні мережі і магазини з POS-терміналами, для потреб дрібних підприємців, які торгують з маленьких майданчиків. Підключити новий сервіс підприємці можуть самостійно за лічені хвилини на сайті або в будь-якому відділенні ПриватБанку. Для цього потрібно авторизуватися на сторінці «Оплата частинами в Інтернеті». І вже тут можна формувати рахунки — інвойси, надсилати їх покупцям та контролювати їх оплату. 

За словами Аліни, переваги таких платежів великі — їх можна здійснювати з будь-якої точки світу, оплати відбуваються дуже швидко. А для підприємців вигода у тому, що банк гарантує фінансову безпеку. 

Компанія Укрпошта теж видозмінила свою доставку на період карантину. Як саме детальніше під час вебінару розповість директор філії Хмельницької дирекції Укрпошти Микола Громов. 

— Ми в умовах карантину намагається працювати у максимально штатному режимі, але дотримуючись всіх правил карантину, — каже Микола Громов. — Попит на доставку зараз збільшився, наприклад, на ліки, продукти та товари для саду. Наш кур'єр доставляє посилку до дверей адресата на безпечній відстані не менше 1,5 метрів в захисній масці та рукавичках.  

За словами Миколи, залишаючись вдома, можна отримати пенсію, сплатити комунальні платежі, оформити передплату газет чи журналів, здійснити переказ коштів, замовити ліки, продукти першої необхідності.

— Будь-хто, не виходячи з дому, може надіслати гроші зі свого карткового рахунку своїм рідним або близьким, а листоноші Укрпошти віддадуть готівку адресату, — каже чоловік. 

Як взяти участь: 

Якщо ви хочете дізнатись досвід, запрошених нами спікерів, то зареєструватися можна за посиланням. Участь — безкоштовна, але за умови попередньої реєстрації. Ми надішлемо вам посилання  на відеоконференцію за 15 хвилин до початку і повний відеозапис. 

Коли: 28 квітня (вівторок)

Час: о 16:00

Де: Youtube

Виникли запитання, телефонуйте або пишіть у Viber 067 405 2661 (Маріна)

Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
21:25 Ремонти спортмайданчиків у школах Хмельницького: де робитимуть у 2020 році (КАРТА) photo_camera 20:04 Енергетики - за чи проти? Відповідають хмельничани і дієтолог stars 19:05 Нова порція дощів і "холодяка": синоптик дала українцям прогноз на 2 червня 19:01 Попри різні обставини, вона продовжує малювати: історія юної і талановитої Насті Від читача 17:02 Захистити юнацтво від приваблення до куріння — брифінг до Всесвітнього дня без тютюну 18:51 Де 2 червня у Хмельницькому не буде води 18:46 Драми при пустих трибунах: як у Хмельницькому визначали футзальних чемпіонів photo_camera 18:26 Купальний сезон у Хмельницькому: як підготувались і коли прийде спека photo_camera 18:00 У Хмельницькому виявили нові випадки COVID-19 17:22 У Хмельницькому чоловік намагався на кладовищі покінчити життя самогубством (ВІДЕО) play_circle_filled 17:09 На Хмельниччині 18-річний хлопець серед вулиці пограбував пенсіонерку 16:35 Зеленський може приїхати на Хмельниччину цього тижня 16:13 Мертвий чоловік місяць пролежав у квартирі: на Хмельниччині засудили жінку, яка вбила вітчима 15:43 Сотні штрафів за кілька хвилин: в Україні запрацювала система автофіксації перевищення швидкості 15:06 Спекотне та грозове: синоптик розповів, яким буде літо в Україні 14:40 Дві вулиці у Хмельницькому залишаться без води 2 червня (СПИСОК АДРЕС) 14:06 COVID-19 у містах та районах Хмельниччини: де наразі найбільше хворих 13:45 Здаємо сміття на утилізацію. Де та коли екобус чекатиме хмельничан у червні 13:04 В Україні відновили рух пасажирських поїздів: куди і коли можна поїхати з Хмельницького 12:30 Ще один хворий та два одужання: яка ситуація з COVID-19 на Хмельниччині
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up