- Журналісти vsim.ua проаналізували ринок праці у Хмельницькому.
- Пропонуємо переглянути ТОП-10 вакансій із зарплатами від 15 000 гривень.
15 000 грн.
Вимоги:
- досвід роботи супервайзером або менеджером з продажів
- володіння знаннями мерчендайзингу
- досвід ведення переговорів
- вміння розділювати клієнтів на категорії по розміру та профілю їх діяльності
Обов’язки:
- розширювати асортимент
- проводити презентації нових продуктів
- відвідувати торгівельні точки для контролю представленості продуктів
- викладка товарів
- аналіз назначеної території з метою створення бази клієнтів.
15 000 грн.
Вимоги:
- повна вища освіта (магістр, спеціаліст)
- висока організованість та працездатність
- стаж роботи за професією не менше 2 років
- власне авто
Обов’язки:
- представлення інтересів компанії на ринку Хмельницької області
- укладення контрактів з клієнтами
- продаж продукції
- контроль дебіторської заборгованості
- здійснення реклами
- проведення маркетингових досліджень
- визначення місця товарів на ринку
- надання інформації про технічні вимоги до товарів, цін та запитів споживачів.
20 000 грн.
Вимоги:
- досвід роботи керівником виробничої ділянки
- організаторські здібності
- відповідальність та акуратність
- знання 1С
- досвід роботи з ПК
Обов’язки:
- організація роботи виробництва 24/7
- планування і диспетчеризація виконання змінного завдання
- контроль якості виконання операцій на всіх ділянках
- контроль правильної експлуатації обладнання ділянок
- взаємодія з відділом якості та іншими службами підприємства.
20 000 грн.
Вимоги:
- вища або середня профільна освіта
- досвід роботи на посаді шеф-кухаря
- успішний досвід організації роботи кухні ресторану з нуля
- знання і постійне вивчення сучасних тенденцій в ресторанному бізнесі
- креативний підхід до роботи
- хороші організаційні та управлінські навики
- висока продуктивність праці і чіткість виконання завдань
- бажання самонавчатися і вдосконалювати свої знання
- рекомендації з попередніх місць праці
Обов’язки:
- контроль якості та закупки продуктів
- забезпечення і контроль якості, ваги і подачі страв, що готуються
- набір, навчання та управління персоналом
- планування, забезпечення і впровадження додаткового асортименту страв, кулінарних та кондитерських виробів.
- забезпечення та дотримання санітарно-гігієнічних норм і технологічних процесів на всіх етапах приготування страв
- участь в розробці і втіленні концепції закладу, дизайну і функціональних елементів
- допомога в розробці і реалізації програм та заходів, які сприяють розвитку ресторану та збільшують кількість відвідувачів, постійних клієнтів
15 000 грн.
Вимоги:
- освіта вища технічна або середня-спеціальна
- досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років
- вміння користуватися технічною документацією (схеми, паспорти)
- впевнений користувач ПК
- зібраність, уважність, організаційні здібності
- вміння аналізувати показники лінії, проводити розслідування та впроваджувати превентивні дії, при відхиленні параметрів нормальної роботи лінії
- спрямованість на підвищення самокваліфікації
Обов’язки:
- підтримка/супроводження безаварійної роботи технологічного обладнання
- досягнення цілей відділу (не більше 1% невідсортованних посилок)
- відслідковування/своєчасне проведення/оптимізація планових дій, спрямованих на підтримку базового стану обладнання
- вдосконалення/подача пропозицій направлених на оптимізацію регламентних робіт обладнання
- вдосконалення графіків “Чистки/інспекції/змазки”.
16 000 грн.
Вимоги:
- вища фінансово-економічна освіта
- досвід роботи від 2-х років
- знання кредитних процедур, обліку банківських операцій
- особистісні якості та навички: орієнтація на результат, комунікабельність, вміння вести переговори, орієнтація на клієнта, лідерські якості, стресостійкість.
Обов’язки:
- організація роботи підрозділу
- організація виконання плану продажів
- залучення на обслуговування клієнтів
- організація і здійснення заходів спрямованих на комплексне інформування клієнтів про банківські продукти
- забезпечення якісного обслуговування клієнтів.
25 000 грн.
Вимоги:
- вища освіта
- досвід роботи на платформі 1С:8 від 2 років
- знання типових конфігурацій 1С
- базові знання бухгалтерського та оперативного обліку
- сертифікати 1С Професіонал, Спеціаліст.
Обов’язки:
- Супроводження та оновлення конфігурацій 1С
- модифікація існуючих документів, звітів, доробок та створення нових
- взаємодія з аналітиками та керівниками проектів
- участь в написанні технічного завдання та інше.
18 000 грн.
Вимоги:
- цілеспрямованість
- ініціативність.
25 000 грн.
Вимоги:
- вища освіта
- досвід роботи в сфері продажів від 2-х років
- впевнений користувач ПК: 1С 8, CRM, Bitrix 24- бажано
- комунікабельність, організаторські навички
- основна вимога - вміння продавати і цього навчити, розуміти, що таке систематизація і масштабування бізнесу.
Обов’язки:
- планування роботи відділу продажів
- розвиток клієнтської бази (залучення нових клієнтів), збільшення обсягу продажів
- аналіз існуючого ринку, проведення маркетингових заходів
- контроль показників роботи відділу
- вміння складати комерційні пропозиції і скрипти, працювати з запереченнями, різними техніками продажів
- робота з персоналом - навчання, постановка цілей, завдань, перевірка результатів, мотивація.
18 000 грн.
Вимоги:
- досвід роботи на посаді керівника в сфері транспорту або автосервісу від 2-х років
- бажання розвиватися і висока здатність до навчання
- вміння працювати в команді і керувати людьми
- навички по роботі з вантажним транспортом і знання пристрою автомобіля
- вміння працювати з технічною документацією
- навички в роботі з програмами і технікою
- стресостійкість та висока працездатність
- вік від 30 до 48 років
Обов’язки:
- побудова процесів обслуговування клієнтів
- формування та мотивація команди
- контроль за дотриманням техніки безпеки і пожежної безпеки
- вироблення і впровадження стратегії розвитку СТО
- навчання і розвиток персоналу
- робота по залученню клієнтів
- виконання планових показників по СТО.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.